Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat mag. En ik vind dat dom en laag veroordelend over mensen die je (elk die dat doet) niet eens kent.
DuoPenotti schreef:Dat mag. En ik vind dat dom en laag veroordelend over mensen die je (elk die dat doet) niet eens kent.
BigOne schreef:DuoPenotti schreef:Niet elk kind is meteen ondersteboven van de dood. Ook niet van een gedode pony.
Ik ga er vanuit dat de moeder wel weet of haar kinderen hier tegen kunnen.
Daar hoeft internet geen plasje over te doen.
De ze heeft zelf de foto met dode pony en twee kids op Facebook gezet.
Storm schreef:Wat afschuwelijk.
Maar deze ouders hadden hun kinderen hierbij weg moeten houden. Ik heb zelfs 2 kinderen die iets ouder zijn dan de kinderen op de foto, en ik zou ze dit nóóit laten zien. Wel vertellen, maar niet laten zien. Kinderen zouden hier nachtmerries van krijgen en dat moet je niet willen. Waarschuwen is voldoende.
Ik vind dit echt te ver gaan.
Douce schreef:Je kent de kinderen toch niet storm?
Ik zou bij mijn kind niet weg komen met alleen vertellen, hij zou me amper geloven en het zou hem bezig blijven houden. Juist na kijken zou hij meer rust hebben.
snorkel1986 schreef:Douce schreef:Je kent de kinderen toch niet storm?
Ik zou bij mijn kind niet weg komen met alleen vertellen, hij zou me amper geloven en het zou hem bezig blijven houden. Juist na kijken zou hij meer rust hebben.
Dat denk ik ook ondanks dat het verdriet er bij de kids niet minder om zal zijn ... is alleen vertellen hier ook niet genoeg
En die foto is de wolf op hun erf tezien misschien nog voor dat hij geponyknuffeld heeft...