Goof schreef:Ik heb een oude bekende op facebook die hier ook erg in gelooft. Niet specifiek deze zaak, maar wel in satanische kindermoord onder 'de elite'. Je weet wel, daarom blijven bijvoorbeeld oudere acteurs en dure mensen er zo goed uitzien, want die zitten erachter.
Recent nog (volgens mij in de afgelopen week) plaatste deze persoon een bericht dat Rusland in Oekraïne (of andersom, ik weet niet meer) een soort 'kinderfokkerij' had gevonden, waar kinderen dus werden gefokt voor hun bloed, want dat wordt dan weer gebruikt in bepaalde kringen en rituelen.
Voor mij een ver van mijn bed show, maar ik vind het fascinerend dat mensen (hoog iq, goede baan) zich hier zo mee bezig houden, hier helemaal induiken en zich hier volledig achter scharen.
Hier ook iemand in de omgeving met dezelfde ideeën/gedachten. Ook een normaal IQ, een prima sociaal leven en geen rugzakje die dit soort gedachten zou kunnen aanwakkeren. Heel fascinerend, tegelijkertijd ook heel angstaanjagend.
Ik begrijp niet hoe je jezelf zo kunt verliezen in zoiets... En het feit dat ze elkaar op deze manier vinden en nóg verder wegvoeren van de realiteit is echt bizar...