DuoPenotti schreef:juval schreef:Ik stem BBB. Zodat de situatie voor de boeren in Nederland en Europa beter wordt.
Ik stem ook BBB.
Voetjes op de grond is hard nodig voor boeren en burgers
Hier ook om die reden BBB...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cupido1996 schreef:Ik ga ook voor de BBB, omdat ik graag in de toekomst nog paardrij en misschien wel paarden wil houden.
Maar met de huidige groene partijen (PvdA/GroenLinks, D66) zie ikndat nier gebeuren. Die zetten de natuur op zo'n hoog voetstuk, dat alle boeren weg moeten en we straks ook nergens meer mogen buiten rijden in de natuur.
En zonder boeren ook geen paardenstalling.
En..... heel eerlijk, ik vind best wel een heel aantal fanatieke linkse stemmers best wel een beetje hypocriet. Heel pro natuur en en tegen de boeren en stikstof. Maar wel zelf een paard hebben of paardrijden.
Maar wat denk je dat een paard plast en poept....stikstof.
Ik kan voor mezelf links stemmen en een paardenhobby niet rijmen.
Benzz schreef:cupido1996 schreef:Ik ga ook voor de BBB, omdat ik graag in de toekomst nog paardrij en misschien wel paarden wil houden.
Maar met de huidige groene partijen (PvdA/GroenLinks, D66) zie ikndat nier gebeuren. Die zetten de natuur op zo'n hoog voetstuk, dat alle boeren weg moeten en we straks ook nergens meer mogen buiten rijden in de natuur.
En zonder boeren ook geen paardenstalling.
En..... heel eerlijk, ik vind best wel een heel aantal fanatieke linkse stemmers best wel een beetje hypocriet. Heel pro natuur en en tegen de boeren en stikstof. Maar wel zelf een paard hebben of paardrijden.
Maar wat denk je dat een paard plast en poept....stikstof.
Ik kan voor mezelf links stemmen en een paardenhobby niet rijmen.
De BBB gaat voor mega stallen en de agro industrie. Dus niet voor die kleine boer die ook nog wat pensionstalling doet. Als je die laatste graag wil behouden is GL/PVDA/D66 stemmen echt slimmer.
hwn schreef:Als Belg kan ik natuurlijk niet kiezen in dit lijstje, maar ik vind het wel vreemd (maar wel prima hoor, begrijp me niet verkeerd) dat er bij de vorige verkiezingen zo rechts gestemd werd, terwijl hier vooral links naar voor komt. Hebben de meesten dan spijt van hun vroegere keuze, of laten de rechtsen zich hier niet horen? (eerlijk gezegd heb ik geen idee waar D66 of zo voor staat)
hwn schreef:Als Belg kan ik natuurlijk niet kiezen in dit lijstje, maar ik vind het wel vreemd (maar wel prima hoor, begrijp me niet verkeerd) dat er bij de vorige verkiezingen zo rechts gestemd werd, terwijl hier vooral links naar voor komt. Hebben de meesten dan spijt van hun vroegere keuze, of laten de rechtsen zich hier niet horen? (eerlijk gezegd heb ik geen idee waar D66 of zo voor staat)
Fitzroy schreef:hwn schreef:Als Belg kan ik natuurlijk niet kiezen in dit lijstje, maar ik vind het wel vreemd (maar wel prima hoor, begrijp me niet verkeerd) dat er bij de vorige verkiezingen zo rechts gestemd werd, terwijl hier vooral links naar voor komt. Hebben de meesten dan spijt van hun vroegere keuze, of laten de rechtsen zich hier niet horen? (eerlijk gezegd heb ik geen idee waar D66 of zo voor staat)
Ik denk dit. Je wordt op Bokt ongeveer afgemaakt als je geen linkse denkbeelden hebt.
Dus mensen laten het wel.
nicole_floor schreef:hwn schreef:Als Belg kan ik natuurlijk niet kiezen in dit lijstje, maar ik vind het wel vreemd (maar wel prima hoor, begrijp me niet verkeerd) dat er bij de vorige verkiezingen zo rechts gestemd werd, terwijl hier vooral links naar voor komt. Hebben de meesten dan spijt van hun vroegere keuze, of laten de rechtsen zich hier niet horen? (eerlijk gezegd heb ik geen idee waar D66 of zo voor staat)
Nee op bokt is vooral links, die graag hun mening vertellen...
Berdien schreef:Ik heb bij de vorige verkiezingen op de VVD gestemd. Gezien het ‘hoofdlijnenakkoord’ dat er nu ligt heb ik daar wel spijt van, en zie ik helaas weinig terug van hun gloedvolle beloftes. Dus nu weer terug naar m’n linkse hoek
nicole_floor schreef:hwn schreef:Als Belg kan ik natuurlijk niet kiezen in dit lijstje, maar ik vind het wel vreemd (maar wel prima hoor, begrijp me niet verkeerd) dat er bij de vorige verkiezingen zo rechts gestemd werd, terwijl hier vooral links naar voor komt. Hebben de meesten dan spijt van hun vroegere keuze, of laten de rechtsen zich hier niet horen? (eerlijk gezegd heb ik geen idee waar D66 of zo voor staat)
Nee op bokt is vooral links, die graag hun mening vertellen...
Fitzroy schreef:hwn schreef:Als Belg kan ik natuurlijk niet kiezen in dit lijstje, maar ik vind het wel vreemd (maar wel prima hoor, begrijp me niet verkeerd) dat er bij de vorige verkiezingen zo rechts gestemd werd, terwijl hier vooral links naar voor komt. Hebben de meesten dan spijt van hun vroegere keuze, of laten de rechtsen zich hier niet horen? (eerlijk gezegd heb ik geen idee waar D66 of zo voor staat)
Ik denk dit. Je wordt op Bokt ongeveer afgemaakt als je geen linkse denkbeelden hebt.
Balko schreef:Tiggs schreef:Ik mis geloof ik wat BBB voor de gewone burger doet.
Betaalbaar voedsel behouden…
Bij Pvda/GL/D66, wordt alles wat van een dier afkomt voor de elite/ onbetaalbaar.
Daarnaast wordt paarden houden dat dan ook, omdat er veel minder voer beschikbaar komt & grond steeds duurder wordt.