Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:BigOne schreef:Wel een kleine correctie: zij doet geen afstand van de troon, want haar plichtsbesef is daarvoor te groot. Edward VIII is immers gewoon afgetreden en haar vader was te jong om überhaupt de kans te krijgen zelf af te treden.Dat is Engeland hè , daar doe je geen afstand van de troon. Straks krijgen ze Charles en Camilla , laten ze een generatie overslaan denk ik dan.
Cowgirl schreef:Ik denk ook dat haar tijd nu gekomen is.
96 is een prachtige leeftijd en eigenlijk is ze al die tijd goed geweest en reed ze zelfs nog paard.
Boras schreef:Hopelijk mag dat op een vredige manier gebeuren.
Het zou het einde van een tijdperk zijn.
Morganlefay schreef:Ik denk dat een regerend vorst(in) niet zomaar even het hoofd neerlegt. Er moet het een en andere geregeld worden.
Vond het beeld van de Queen ook best wel triest na het overlijden van haar man. In dr eentje in de kerkbank.
Als je de laatste foto's van haar ziet is ze erg breekbaar geworden. 96 wordt niet iedereen en in zo'n functie om het maar eens simpel te zeggen, dat is best zwaar zowel lichamelijk als geestelijk. Je wordt geleefd.
purny schreef:Mijn zus die in de zorg werkt zegt dat men dat altijd zegt. Maar als je de familie van ver over laat komen zal het serieus zijn
PoelieWoelie schreef:Mocht ze te komen overlijden dan wordt prince Charles dus de koning. Maar hij is ook al 73, kan hij er ook van afzien? Ik zou prince William een veel betere optie vinden met z'n leuke, jonge gezinnetje