Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Ik zie liever dat die stinkend rijken eens wat meer doneren richting de minder bedeelden.
Overigens niet aftrekbaar van de Belasting graag
8nnemiek schreef:van HagaDie gast denkt alleen aan zichzelf, net zoals de rest van dat rechtse clubje. Als je het hebt over liegen, dan moet je vooral bij extreem-rechts zijn
Die hebben nog net geen patent op liegen en nepnieuws.
janderegelaa schreef:8nnemiek schreef:van HagaDie gast denkt alleen aan zichzelf, net zoals de rest van dat rechtse clubje. Als je het hebt over liegen, dan moet je vooral bij extreem-rechts zijn
Die hebben nog net geen patent op liegen en nepnieuws.
De ellende die we hebben komt primair omdat ze afspraken moet maken met linkse partijen en omdat het gros van de ambtenaren links is. En wat de linkse Jetten nu flikt met het gas kan echt niet.
tamary schreef:Meer richting een sp/pvda/groenlinks mix. Maar dan wel met een flinke scheut realisme en out of the box denken.
amber15 schreef:Omtzigt dan? Dat is een van de weinige waarvan in denk dat hij er voor het volk zit en niet voor zichzelf.
fransje23 schreef:Als je echt zo ontevreden bent kun je er ook zelf iets aan doen. Ga de politiek in!
Als je je bij geen enkele partij thuis voelt kun je zelfs je eigen partij oprichten en gelijkgestemden zoeken.
Die vrijheid hebben we in Nederland!
elnienjo schreef:amber15 schreef:Omtzigt dan? Dat is een van de weinige waarvan in denk dat hij er voor het volk zit en niet voor zichzelf.
Hij komt idd wel behoorlijk integer over, als een luis in de pels. Maar hij steunt veel moties ook niet, dus dat baart me dan wel weer wat zorgen, maar slechter dan wat er nu aan de macht is kan het vast niet meer worden.
superpony schreef:elnienjo schreef:
Hij komt idd wel behoorlijk integer over, als een luis in de pels. Maar hij steunt veel moties ook niet, dus dat baart me dan wel weer wat zorgen, maar slechter dan wat er nu aan de macht is kan het vast niet meer worden.
Dat dus. Hij lijkt me nu een goede optie, maar met de nodige twijfels.
En kan hij het wel aan? Daar zou ik me serieus zorgen over maken.
BigOne schreef:chanicha schreef:Ik ga voor Omtzigt en BBB
BBB is er alleen voor de agrifirmas en hun toeleveranciers. Daar hoeft de gewone burger niets van te verwachten.