Waarom woon ik nou weer in de Randstad…
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Diablo schreef:Wat kosten de diesel en benzine nu in Nederland? Wij wonen in Duitsland. De benzine kost nu bij ons 1,86 en de diesel rond de 1,90.
Benzineprijs staat nu op 2,03 en Diesel op 1,79.
Actuele prijzen: https://www.anwb.nl/vakantie/reisvoorbe ... zen-europa
Onali schreef:valine schreef:Hier werkend in het buitengebied in de thuiszorg![]()
Ik heb momenteel het idee dat ik werk om aan het werk te kunnen
Het kost ons geld om te werken.
Muze schreef:verootjoo schreef:
Allemaal bijhouden, kun je volgend jaar met belastingaangifte aftrekken.
Onder welke post dan?
Fitzroy schreef:Maar dan moeten die reiskosten toch wel te maken hebben met zorg en ziekehuisbezoek? Dit kan toch niet gewoon voor woon-werkverkeer.
Ik baal ook ontzettend. Ga per 1 mei verder van mijn werk na 2 jaar thuisgewerkt te hebben. Ik hoop dat het bij 1 dag per week blijft.
Mizora schreef:Het is dat ik juist weinig rij en mijn auto door de garage met de apk als top werd bestempeld (er moest wel wat aan, maar regulier en logisch voor een auto van 25 jaar oud), maar anders zou er een lpg-auto komen.
In jullie geval snap ik eigenlijk niet dat jullie dat nog niet rijden. Bij een auto die 1 op 16 rijdt, rij je al 200 liter per 4 weken = 2600 liter per jaar weg. LPG is 1 euro goedkoper (maar gebruikt 10% meer, dus praktisch gezien 0.90€/liter goedkoper) en scheelt dus 2300 euro per jaar, bij een auto die 1 op 12 rijdt is dit zelfs al 3500 liter per jaar en dus 3120 euro per jaar.
MarlindeRooz schreef:Wij zijn mede om deze reden in de stad gaan wonen waar mijn partner werkt. We wilde eigenlijk in een dorpje wonen maar je kan beter die 100 euro per maand aan extra huur uitgeven dan aan benzine.
Mijn vriend tankt nu in Duitsland maar die grap kan straks ook niet meer. Huilend tanken zeg.