Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Ze zitten nu met graafkranen tot op 28m, de rest met de hand, deze put is ‘maar’ 60m diep, die van Julen was er ergens 100 dacht ik?
En een boorput is enorm smal, deze is 50cm doorsnee las ik, is ook al een betere basis op hem eruit te krijgen. En nu zijn ze ook zeker dat hij nog leeft, dat was van Julen nooit zo dacht ik? Ze dachten altijd van wel, maar konden geen zekerheid krijgen.
Dus ik denk (en hoop) dat alles bij elkaar de kans op slagen toch een stukje hoger ligt…
Mjetterd schreef:De put toch wel 60 meter diep? Eerder vandaag las ik dat het om een put van 35 meter diep bleek te gaan.
.
DuoPenotti schreef:En als ze er bij kunnen, wat heeft hij van zo'n enorm diepe val aan letsel gekregen?
Ze zien dat hij ademt, zou als het kind redelijk gezond is niet huilen?
Brrr, echt een nachtmerrie.
Ik krijg al de bibbers als onze jack russel achter het stook hout kruipt en niet meteen terug komt....dit is niet te bevatten....
tengeltje11 schreef:Ze zouden wel al flessen zuurstof laten zakken hebben in de hoop dat hij daar dan meer zuurstof krijgt….
Poekkie schreef:tengeltje11 schreef:Ze zouden wel al flessen zuurstof laten zakken hebben in de hoop dat hij daar dan meer zuurstof krijgt….
Ik vraag mij af hoe dat praktisch kan? Zo’n fles is loodzwaar en onder druk. Hoe krijg je dat tot daar zonder het jochie te raken en hoe krijgt die dat open? Of eerder kabels waar zuurstof in gepompt wordt tot beneden?
tengeltje11 schreef:https://www.hln.be/buitenland/rayan-5-n ... ~a5577c54/
Hier staat het van de zuurstofflessen… geen idee hoe het concreet zit.
Brainless schreef:Dorith schreef:4 uur geleden werd er verteld in het Arabisch dat ze hem er na ong. 4 uur uit verwachtten, maar dat is nu..
Kun jij Arabisch?
Weet jij hoe het er nu voorstaat, wat er verteld wordt?