gewone volmacht mag kennelijk niet als iemand in een andere gemeente woont.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna_Dani schreef:Nou ik ben terug van de stemwijzer en mijn top 3 is Splinter, PvdD en JONG. Aangezien ik eerder op PvdD gestemd heb, en zij de meeste kans krijgen om wat groter te worden, stem ik PvdD.
Daarnaast ben ik al jaaaren vegetariër en zeer grote dierenvriend dus past het ook wel bij me.
superpony schreef:Het zou mooi zijn als er een politieke samenwerking is, waarbij er voor iedereen een stukje vertegenwoordiging is en er echt naar de burgers geluisterd wordt. Niet iedereen snapt de politiek, maar veel mensen voelen zich niet gehoord en dat zet mensen tegenover elkaar, maakt mensen boos en fanatiek. Dat kan imo beter.
Lynnepinny schreef:@Dorine92, Stem je alleen voor de maatregelen? Want bedenk je dat je het hele verdere pakket die aan een partij vastzit ook meeneemt.. tenzij je dat ook graag wilt, natuurlijk. Ik denk echter niet dat het veel zin gaat hebben om op een partij te stemmen puur om coronamaatregelen, die gaan echt niet zomaar 180 graden om als een kleine partij twee zetels extra krijgt, bijvoorbeeld.
Dorine92 schreef:Lynnepinny schreef:@Dorine92, Stem je alleen voor de maatregelen? Want bedenk je dat je het hele verdere pakket die aan een partij vastzit ook meeneemt.. tenzij je dat ook graag wilt, natuurlijk. Ik denk echter niet dat het veel zin gaat hebben om op een partij te stemmen puur om coronamaatregelen, die gaan echt niet zomaar 180 graden om als een kleine partij twee zetels extra krijgt, bijvoorbeeld.
Nee ik stem TEGEN de maatregelen![]()
Vrijheid is momenteel mijn enige prioriteit, aangezien ik dat het aller belangrijkst vind, en ze dat met man en macht proberen van mij af te pakken. Dat vraagt om verzet.
Hoewel de media heel braaf Baudet afzeikt en Rutte prijst, denk ik niet dat we het hier over een klein partijtje met 2 zetels hebben. Er zijn meer mensen zoals ik, die nogal aan hun vrijheid gehecht zijn
Dorine92 schreef:Lynnepinny schreef:@Dorine92, Stem je alleen voor de maatregelen? Want bedenk je dat je het hele verdere pakket die aan een partij vastzit ook meeneemt.. tenzij je dat ook graag wilt, natuurlijk. Ik denk echter niet dat het veel zin gaat hebben om op een partij te stemmen puur om coronamaatregelen, die gaan echt niet zomaar 180 graden om als een kleine partij twee zetels extra krijgt, bijvoorbeeld.
Nee ik stem TEGEN de maatregelen![]()
Vrijheid is momenteel mijn enige prioriteit, aangezien ik dat het aller belangrijkst vind, en ze dat met man en macht proberen van mij af te pakken. Dat vraagt om verzet.
Hoewel de media heel braaf Baudet afzeikt en Rutte prijst, denk ik niet dat we het hier over een klein partijtje met 2 zetels hebben. Er zijn meer mensen zoals ik, die nogal aan hun vrijheid gehecht zijn
Lynnepinny schreef:superpony schreef:Het zou mooi zijn als er een politieke samenwerking is, waarbij er voor iedereen een stukje vertegenwoordiging is en er echt naar de burgers geluisterd wordt. Niet iedereen snapt de politiek, maar veel mensen voelen zich niet gehoord en dat zet mensen tegenover elkaar, maakt mensen boos en fanatiek. Dat kan imo beter.
Er zijn al ideeën gaande over hoe het anders kan, als dat is wat je bedoelt: https://decorrespondent.nl/11707/meer-d ... 3-753ad347
Ik heb me nog niet helemaal ingelezen in het onderwerp, maar ik denk zeker dat zoiets interessant kan zijn.
verootjoo schreef:Als je op FvD stemt om van de maatregelen af te komen ga je bedrogen uitkomen. Die kunnen er nu niet vanaf.
Waarschijnlijk van de zomer kan er wat meer, maar dat heeft dan de FvD niet gedaan, maar het verloop van het virus.
Ik stem CU, zoals al een tijdje eigenlijk.
Janneke2 schreef:Citaat:Waarom is dat onzin?
En waarom is het erg dat minder mensen dan gaan stemmen?
Bijvoorbeeld omdat democratie een groot goed is en er hard is getreden voor het feit dat ik als vrouw en kleindochter van arme luyden mag stemmen.