Kana schreef:Kookaburra schreef:
Ik had het zelf al doorgelinkt naar een kennis(werkt bij de politie) haha. Maar bedankt voor de tip!
Ah kijk, dat kan inderdaad ook! Jij bedankt voor het ondernemen van actie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:En het respect voor dieren is ook weg. Arme paarden ook. Er gaan al veel stemmen op om de bereden te politie af te schaffen dus geen dieren meer in te zetten bij de politie. Dus ook geen honden.
Ik weet het eigenlijk niet.
Suzanne F. schreef:En het respect voor dieren is ook weg. Arme paarden ook. Er gaan al veel stemmen op om de bereden te politie af te schaffen dus geen dieren meer in te zetten bij de politie. Dus ook geen honden.
Ik weet het eigenlijk niet.
Sunnda schreef:Irritant dat zodra het woordje politiepaard of hond verschijnt altijd dezelfde bokkers even moeten zeggen dat er geen honden of paarden zouden moeten zijn.
Die dieren doen fantastisch werk en hebben dat gisteren ook weer gedaan voor de veiligheid van zoveel mensen. Hebben ze het altijd even leuk? Nee zeker niet.
Maar een klein groepje paarden en een enkele hond betekent zoveel voor de veiligheid van die politieagenten!
Die staan daar om de orde voor het normale deel van de bevolking te handhaven en als er honden of paarden nodig zijn om dat op een veilige manier te doen, dan heel graag!
Ik zie nog liever hobbymatig rijden afgeschaft worden (en daar ben ik helemaal groot tegenstander van) dan dieren die supergoed werk doen om mensen te helpen die daar de klappen mogen opvangen voor jouw en mij.
_San87_ schreef:Sunnda schreef:Irritant dat zodra het woordje politiepaard of hond verschijnt altijd dezelfde bokkers even moeten zeggen dat er geen honden of paarden zouden moeten zijn.
Die dieren doen fantastisch werk en hebben dat gisteren ook weer gedaan voor de veiligheid van zoveel mensen. Hebben ze het altijd even leuk? Nee zeker niet.
Maar een klein groepje paarden en een enkele hond betekent zoveel voor de veiligheid van die politieagenten!
Die staan daar om de orde voor het normale deel van de bevolking te handhaven en als er honden of paarden nodig zijn om dat op een veilige manier te doen, dan heel graag!
Ik zie nog liever hobbymatig rijden afgeschaft worden (en daar ben ik helemaal groot tegenstander van) dan dieren die supergoed werk doen om mensen te helpen die daar de klappen mogen opvangen voor jouw en mij.
Ja ik vind het dus niet nodig dat paarden en honden de klappen opvangen, we zijn zo ontwikkeld (nou ja, een deel van NL dan), technisch zo ver gevorderd, en nog moeten we terugvallen op onschuldige dieren om ons te beschermen tegen onszelf. Bizar vind ik dat.
Sunnda schreef:_San87_ schreef:
Ja ik vind het dus niet nodig dat paarden en honden de klappen opvangen, we zijn zo ontwikkeld (nou ja, een deel van NL dan), technisch zo ver gevorderd, en nog moeten we terugvallen op onschuldige dieren om ons te beschermen tegen onszelf. Bizar vind ik dat.
Ik zou zeggen: meld je goede ideen hoe het anders kan bij de politie.
Of je moet graag zien dat we op mensen gaan schieten zoals ze in Amerika doen? Want een horde die uit is op geweld en confrontaties stoppen is niet zo makkelijk denk ik als het lijkt vanachter de computer.
Dilan93 schreef:Vind het diep en diep triest
Ik hang de slingers ook niet uit om de maatregelen, maar vraag me af of mensen zich realiseren wat er gebeurt als de maatregelen ineens komen te vervallen.... overvolle ziekenhuizen, kwetsbare groepen die met bosjes vallen, nog groter tekort aan personeel in de zorg...
En ik stel me dus nu ook voor hoe Nederland nu op het nieuws is in andere landen, waar de inwoners ons vierkant uitlachen als volk, dat nu afgebeeld wordt als een stel holbewoners om een avondklok die (naar mijn mening) nog meevalt qua tijden...