Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Daarom dus voorlichting. Meenemen in de opvoeding van de jeugd. Wijzen op gevaren. En juist daarom is een topic als dit imo goed.
Mensen moeten leren afwegen.
Gini schreef:Dit topic is niet opgestart als 'voorlichting voor de jeugd'. Heel de openingspost bestaat toch uit het veroordelen van de betreffende personen. Als het een algemeen topic over de gevaren van... de bedoeling was geweest, was de toon in de openingspost heel anders geweest, met minder focus op de 3 heren in kwestie. Ik vind het een beetje hypocriet om zich nu te verstoppen achter het educatie-argument.
Gini schreef:Dit topic is niet opgestart als 'voorlichting voor de jeugd'. Heel de openingspost bestaat toch uit het veroordelen van de betreffende personen. Als het een algemeen topic over de gevaren van... de bedoeling was geweest, was de toon in de openingspost heel anders geweest, met minder focus op de 3 heren in kwestie. Ik vind het een beetje hypocriet om zich nu te verstoppen achter het educatie-argument.
Palmera schreef:Daarom dus voorlichting. Meenemen in de opvoeding van de jeugd. Wijzen op gevaren. En juist daarom is een topic als dit imo goed.
Mensen moeten leren afwegen.
Gini schreef:Dit inderdaad.Dit topic is niet opgestart als 'voorlichting voor de jeugd'. Heel de openingspost bestaat toch uit het veroordelen van de betreffende personen. Als het een algemeen topic over de gevaren van... de bedoeling was geweest, was de toon in de openingspost heel anders geweest, met minder focus op de 3 heren in kwestie. Ik vind het een beetje hypocriet om zich nu te verstoppen achter het educatie-argument.
Fitzroy schreef:Ik zal wel ouderwets zijn maar waarom stuur je in godsnaam pikante foto’s naar wie dan ook? Dat begrijp ik sowieso niet. Ik heb dat nog nooit gedaan en zal dat ook nooit doen. Kom me maar irl bekijken zou ik zeggen.
Ik heb er dus wel een mening over. En eentje die afwijkt waarschijnlijk.
Fitzroy schreef:Ik zal wel ouderwets zijn maar waarom stuur je in godsnaam pikante foto’s naar wie dan ook? Dat begrijp ik sowieso niet. Ik heb dat nog nooit gedaan en zal dat ook nooit doen. Kom me maar irl bekijken zou ik zeggen.
rien10 schreef:Fitzroy schreef:Ik zal wel ouderwets zijn maar waarom stuur je in godsnaam pikante foto’s naar wie dan ook? Dat begrijp ik sowieso niet. Ik heb dat nog nooit gedaan en zal dat ook nooit doen. Kom me maar irl bekijken zou ik zeggen.
Oooh, nee, je bent helemaal niet ouderwets.
Kom op jongens.
Deze mannen hebben buiten de deur gen**** En dat is bekend geworden omdat er foto's/filmpjes van gemaakt zijn.
Tja, als ze dat niet hadden gedaan, was het niet bekend geworden.
Het is gewoon een logisch gevolg van de tijd van tegenwoordig. Als je een scheet laat, staat het op internet. Scheten kan je niet inhouden. Buiten de pot piesen hoef je niet te doen he? Je kan het ook niet doen.