Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik rijd overigens op snelwegen veel te hard, maar wel wanneer het kan en probeer gevaarlijke situaties niet te creeeren. Het valt mij wel op dat mensen in het algemeen weinig spiegel gebruiken bij inhalen. Dus je ziet (of naja eigenlijk niet want je kijkt niet) een auto snel aankomen en je blijft langzaam de andere auto inhalen, dan heb je een gevaarlijke situatie.
lifaya schreef:Ik rijd overigens op snelwegen veel te hard, maar wel wanneer het kan en probeer gevaarlijke situaties niet te creeeren. Het valt mij wel op dat mensen in het algemeen weinig spiegel gebruiken bij inhalen. Dus je ziet (of naja eigenlijk niet want je kijkt niet) een auto snel aankomen en je blijft langzaam de andere auto inhalen, dan heb je een gevaarlijke situatie.
Balenciaga schreef:Sunnda schreef:Vrouwen kunnen niet autorijden is waar (zei de vrouw). Ik herken een vrouw in een auto over het algemeen van een km afstand.
Ik ben het er niet mee eens dat vrouwen per definitie niet kunnen autorijden, maar als iemand echt ongelooflijk aan het sukkelen is in het verkeer is het 9 van de 10 keer wel een vrouw
lifaya schreef:Ik rijd overigens op snelwegen veel te hard, maar wel wanneer het kan en probeer gevaarlijke situaties niet te creeeren. Het valt mij wel op dat mensen in het algemeen weinig spiegel gebruiken bij inhalen. Dus je ziet (of naja eigenlijk niet want je kijkt niet) een auto snel aankomen en je blijft langzaam de andere auto inhalen, dan heb je een gevaarlijke situatie.
Balenciaga schreef:Sunnda schreef:Vrouwen kunnen niet autorijden is waar (zei de vrouw). Ik herken een vrouw in een auto over het algemeen van een km afstand.
Ik ben het er niet mee eens dat vrouwen per definitie niet kunnen autorijden, maar als iemand echt ongelooflijk aan het sukkelen is in het verkeer is het 9 van de 10 keer wel een vrouw
ikke schreef:Er zit in zekere zin wel iets in, dat gebrek aan sommige data is al lang bekend.
Maar vrouwen die er een punt van maken, kunnen wel degelijk auto rijden.
Kennis van me racet met Austin Healey. Is daarmee ook Europees kampioen geweest maar hij vond het doodeng om bij zijn vrouw in de race-MG-B te zitten. Waarom? Nou, zij stuurde die MG-B zo snoeihard en strak door de bocht dat hij zat te wachten op het moment dat de MG-B uit zou breken maar wat dus niet gebeurde.....
Andere kennis; in bezit van het hele alphabet aan rijbewijzen maar werkzaam als administrateur bij een bedrijf, vroeg eens aan een leverancier of ze een stukje in zijn vrachtwagen mocht rijden. Dat mocht ze wel, zei de leverancier. Wat die leverancier niet wist en de collega's wel, is dat zij er dus mee kon en mocht rijden, dus even later reed er 18mtr combi het terrein af![]()
Sizzle schreef:Dat nog veel zaken op mannen gebaseerd zijn is gewoon een feit maar sommige dingen zijn er wel bij de haren erbij gesleept. Er zijn namelijk ook zat auto‘s waar een gemiddelde volwassen man als een soort verdroogde worm in moet wringen met zijn hoofd tegen het dak.
Die zogenaamde auto discriminatie is hoofdzakelijk een lengte discriminatie waar de gemiddelde NL vrouw dus niet al te veel van zal merken.
lifaya schreef:Hoe vaak ik niet op het stukje tweebaans heb (waar je 130 mag!!!!!!) dat een auto de vrachtwagen met 102 km inhaalt en ook echt totaal niet reageert op het overige verkeer achter zich wat zich dan wel of niet aan de maximum snelheid houd.
lifaya schreef:Astorga je mist mijn punt geloof ikhet gaat om de mensen die met maar een km verschil inhalen. Als ze met 22 km per uur verschil inhalen is er geen probleem dan is die er zo weer voorbij en opgeschoven naar de rechterbaan