Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielleeee_ schreef:Wat een vreselijk nieuws. En eng ook. Die arme meid en arme nabestaanden
Veel sterkte voor iedereen die haar liefheeft.
Wel is het 'fijn' dat het lichaam zo snel is gevonden, zodat de nabestaanden niet dagen of weken daarop hoeven te wachten. Niet helemaal goed verwoord, maar hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel.
CalipsoLover schreef:Kaitlyn schreef:Vreselijk inderdaad, ik hoop dat ze snel gevonden wordt.
De politie heeft inmiddels een foto vrij gegeven van een (mogelijk) belangrijke getuige/verdachte in de zaak.
Veel mensen denken dat het iemand is die ook al een week vermist is uit Schilde. Een kennis van mij die gisteren gaan flayeren was voor Julie heeft hem zien zitten op een bankje, dit is intussen ook gemeld aan de politie.
Citaat:Ik vind dit eerlijk gezegd niet het topic voor dergelijke speculaties.
Rust zacht Julie
Citaat:Het Antwerpse parket laat weten dat de man geen onbekende is voor het gerecht. Steve B. zou eerder onder meer al veroordeeld zijn voor zedendelicten. Volgens Het Nieuwsblad werd de dertiger al tweemaal veroordeeld voor verkrachting. Zijn laatste veroordeling zou dateren van 2017.
Steve B. kreeg toen vier jaar cel voor de brutale verkrachting van zijn ex-vriendin. Hij ging in beroep, de zaak in beroep is nog niet behandeld. Het Belgische parket wilde dat de man zijn beroepszaak in de gevangenis zou afwachten, maar dat vond de rechtbank niet nodig omdat B. zich tijdens zijn voorlopige hechtenis keurig had gedragen.