verootjoo schreef:Weet niet waar dit weeshuis stond. Maar je weet dat de ‘politie’ in zulke ‘weeshuis/vrijwilligerswerk-landen’ doorgaans zo corrupt als de pest is? Die verdienen net zo hard.
Als de politie zich er ook nog mee gaat bemoeien, weet je bijna wel zeker dat het foute boel is
Dan zou dit huis toch op de lijst van corrupt staan?
Dit project wordt geleid door een Nederlands echtpaar. De verzorging voor de kinderen gebeurt door Ugandeze vrouwen. Het terrein en de groentetuinen worden door ugandezen bijgehouden. Op de scholen staan voornamelijk Ugandeze leraren die de kinderen/jong volwassenen een vak proberen te leren waarmee ze hopelijk een toekomst kunnen opbouwen. De kliniek die vooral gericht is op zwangere vrouwen en kinderen, is ook toegankelijk voor de andere dorpsbewoners. Of te wel, een project om mensen verder te helpen.
Als je negatief wilt.. ja ik weet dat er veel troep tussen de projecten zit, dat hoeft mij niet te worden ingepeperd. Maar ik krijg nu sterk het gevoel dat je dus vanwege een sluiting van 569 tehuizen niet een goede mag hebben getroffen.