Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Dat ben ik niet met je eens xxCynxx. Als je puber bent kun je dat soort dingen niet overzien. Sterker nog, dat is voor volwassenen al moeilijk en in deze tijd niet meer te doen. Tegenwoordig komt daar zoveel meer bij kijken als alleen maar datgene wat van jou op tv te zien is. Wat je zegt en bedoelt kan door montage ineens heel anders over komen. Mensen gaan er mee aan de haal door er dingen over te roepen op social media. Ik ben het wel eens met Dammie. Je kan er tegenwoordig gewoon beter helemaal niet aan mee werken.
Undercover boss vind ik van een hele andere orde dan willens en wetens ontboezemingen ontlokken van mensen in een kwetsbare levensfase. Zonder zelf open en eerlijk te zijn over wie of wat je bent.
Edit: ik zou me trouwens ook flink genaaid voelen als ik in een programma als undercover boss zou zitten.
SusanH schreef:snuffie ik zou zeggen lees de berichten uit het nieuws nog eens en kijk nieuwsuur terug. De ophef gaat echt niet alleen over de nepleerlingen.
Nies_ schreef:Ik vind deze uitspraak "We zijn een christelijke school, dus we zijn wel van de vergeving." echt misselijkmakend. Het is liegen, bedriegen en manipuleren en ach, mensen vergeven het wel dus dan maakt het niet uit? Te idioot voor woorden.