[***] schreef:Voor degene die (redelijk) open zijn .. post je ook gewoon alles over je paard(en)?
Dan bedoel ik bv. foto's waar je zelf ook op staat die dan openbaar staan. Naam van de stal waar je paard staat, welke locatie/omgeving, ....
Ergens lijkt het mij zo eng om openbaar neer te zetten waar je paard(en) staan, maar je ziet het wel veel. Niet alleen bij foto's op Instagram, maar ook de routekaartjes van buitenritten ed compleet met straatnamen en noem het maar. Dit doe ik zelf totaal niet, het lijkt me een eng idee, maar misschien maak ik mij ook druk om niks?
Waarom zou dit eng zijn? Er zijn paarden echt wel meer waard dan onze huis tuin en keuken knollen, dus snap niet waarom iemand mijn paard zou willen stelen of iets. En verder kan ik geen redenen bedenken.
Ik post zelf vrij openbaar, maar gooi niet alles erop. Ik doe eigenlijk voornamelijk positieve dingen, heb altijd een beetje een allergie voor mensen die hun hele persoonlijke problemen op internet gooien. Doe ik zelf dus ook niet. Verder inderdaad voornamelijk dingen over paard, uitjes, vakanties en feestjes. Ook foto's van mijzelf vind ik geen probleem, al let ik wel op wat voor foto's.