NenaC schreef:beetje jammer als je haar broertje of zusje bent... kun je ook alles achterlaten voor de carrière van je zus.
Dit vind ik wel een goed punt, ja. Of broertje of zusje moet ook zo knap zijn en ook zo'n carriére tegemoet gaan...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiffany schreef:Ben dan altijd wel heel nieuwsgierig naar de foto's van de mensen die dit soort reacties plaatsen. Iedereen heeft een eigen definitie van mooi maar moet er altijd wat afgekraakt worden dan, of perse gereageerd worden? Ruikt echt naar jaloezie, vooral als dat het enige antwoord is.
Ik vind haar wel prachtig. En als dit echt haar eigen droom is en er voor wil gaan vind ik dat niemand haar daar in zou moeten belemmeren.
Resistance schreef:rien10 schreef:Vind je? Mooie ogen en het zoveelste duckface.
Wauw, beetje zielig om een meisje van 9 af te kraken.
Tiffany schreef:Ben dan altijd wel heel nieuwsgierig naar de foto's van de mensen die dit soort reacties plaatsen. Iedereen heeft een eigen definitie van mooi maar moet er altijd wat afgekraakt worden dan, of perse gereageerd worden? Ruikt echt naar jaloezie, vooral als dat het enige antwoord is.
Ik vind haar wel prachtig. En als dit echt haar eigen droom is en er voor wil gaan vind ik dat niemand haar daar in zou moeten belemmeren.
Resistance schreef:NenaC schreef:beetje jammer als je haar broertje of zusje bent... kun je ook alles achterlaten voor de carrière van je zus.
Dit vind ik wel een goed punt, ja. Of broertje of zusje moet ook zo knap zijn en ook zo'n carriére tegemoet gaan...
LadyMadonna schreef:Tiffany schreef:Ben dan altijd wel heel nieuwsgierig naar de foto's van de mensen die dit soort reacties plaatsen. Iedereen heeft een eigen definitie van mooi maar moet er altijd wat afgekraakt worden dan, of perse gereageerd worden? Ruikt echt naar jaloezie, vooral als dat het enige antwoord is.
Dus om iets of iemand niet mooi te vinden moet je zelf perfect zijn anders ben je jaloers ?
Wat nou als het meisje een zeer talentvolle sportster was met een olympische droom?
LadyMadonna schreef:Ik heb echt geen idee waarom iemand die uit dat ze dit meisje niet knap vinden jaloers zouden zijn....
Maar vind “dan ven je jaloers!” Sowieso een kul opmerking.
Waarom zou een volwassene überhaupt jaloers zijn op een kind?
Batlow schreef:Thylaneblondeau is ook echt prachtig (wordt ook genoemd als knapste meisje ter wereld geloof ik) Zij was ook heel jong begonnen en is nu geloof ik 17. Staan veel foto’s op Instagram. Zij is er met de jaren zeker niet lelijker op geworden, kan bij summer ook zo zijn!
__Sannne schreef:Tuurlijk kan dat wel. Maar of zij wel of niet knap is, is niet het onderwerp van dit topic. Waarom dan wel de nood voelen om dat te melden?
Ianthe schreef:Prachtig meisje, maar de ouders vind ik een beetje creepy. Haar vader gebruikt tags als victorias secret, kardashian enz.. bij de foto´s die hij van haar plaatst
Lestrange01 schreef:Ianthe schreef:Prachtig meisje, maar de ouders vind ik een beetje creepy. Haar vader gebruikt tags als victorias secret, kardashian enz.. bij de foto´s die hij van haar plaatst
Dat soort tags worden alleen maar gebruikt om de "reach" van een foto te vergroten. Zodat meer mensen de foto zien! Dus het is niet zo creepy als het lijkt