9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:42

NenaC schreef:
beetje jammer als je haar broertje of zusje bent... kun je ook alles achterlaten voor de carrière van je zus.

Dit vind ik wel een goed punt, ja. Of broertje of zusje moet ook zo knap zijn en ook zo'n carriére tegemoet gaan...

Lestrange01

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:48

Ze heeft een ontzettend fotogeniek gezicht! Symmetrisch en "prettig" om naar te kijken. Ik kan me alleen voorstellen dat zodra zij wat ouder wordt (vanaf een jaar of 12/13) dat haar gezicht en lichaam veranderen. Al schijnen modellenbureau's ook wel naar de lichaamsbouw van de ouders te kijken.

Maar als zij het leuk vindt dan zal dit echt een droom voor haar zijn! Ik hoop wel dat haar ouders haar goed in bescherming nemen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:50

Tiffany schreef:
:+ Ben dan altijd wel heel nieuwsgierig naar de foto's van de mensen die dit soort reacties plaatsen. Iedereen heeft een eigen definitie van mooi maar moet er altijd wat afgekraakt worden dan, of perse gereageerd worden? Ruikt echt naar jaloezie, vooral als dat het enige antwoord is.

Ik vind haar wel prachtig. En als dit echt haar eigen droom is en er voor wil gaan vind ik dat niemand haar daar in zou moeten belemmeren.

Dus om iets of iemand niet mooi te vinden moet je zelf perfect zijn anders ben je jaloers ? :?

Wat nou als het meisje een zeer talentvolle sportster was met een olympische droom?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:03

Grappige discussie.
Ik denk dat zolang het meisje het zelf wil en de ouders erin meegaan, dat het prima kan.
Ik ben zelf een ‘expat’ kind geweest en moest dus op mijn 7e ook richting de USA door het werk van mijn vader.
Ben er echt niet slechter van geworden en heeft zelfs veel extra’s en meerwaarde gehad voor mijn ontwikkeling. Dus of je nou erheen gaat voor jezelf, je kind of dat je als zusje meegesleept wordt zal in dat opzicht weiniguitmaken gok ik.

Enige enge blijft dat nare modellenwereldje. En of zo’n lief 9 jarig meisje opgewassen is tegen het toch wel hardere amerika en hun eisen en meningen. Maar neem aan dat ouders haar hierin ondersteunen en dat ze in dat opzicht er ook zelf voor kiest mocht ze er last van hebben.( toch anders als je verplicht worden en zwaar tegen je zin)

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:09

Resistance schreef:
rien10 schreef:
Vind je? Mooie ogen en het zoveelste duckface.

Wauw, beetje zielig om een meisje van 9 af te kraken.

De modellenwereld is hard, als ze hier niet tegen kan moet ze misschien inderdaad niet voor dr carrière naar New York.

Tiffany schreef:
:+ Ben dan altijd wel heel nieuwsgierig naar de foto's van de mensen die dit soort reacties plaatsen. Iedereen heeft een eigen definitie van mooi maar moet er altijd wat afgekraakt worden dan, of perse gereageerd worden? Ruikt echt naar jaloezie, vooral als dat het enige antwoord is.

Ik vind haar wel prachtig. En als dit echt haar eigen droom is en er voor wil gaan vind ik dat niemand haar daar in zou moeten belemmeren.

Zodra je besluit model te willen zijn en dus puur op uiterlijk te leven en je geld te verdienen is het enige logische gevolg dat je op je uiterlijk beoordeeld wordt.
Jouw opmerking dat je foto’s wil zien van de mensen die dit meisje niet zo overweldigend knap vinden is een beetje dubbel. Je meent dus dat mensen die in jouw ogen minder knap zijn geen mening hier over morgen hebben? Dan doe jij dus precies hetzelfde als wat je veroordeelt.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:10

Resistance schreef:
NenaC schreef:
beetje jammer als je haar broertje of zusje bent... kun je ook alles achterlaten voor de carrière van je zus.

Dit vind ik wel een goed punt, ja. Of broertje of zusje moet ook zo knap zijn en ook zo'n carriére tegemoet gaan...

Ouders hebben drie kinderen dit meisje is de oudste
Je kan haar op facebook opzoeken en dan zie een bericht van een fotograaf en daar is de moeder in getagd en op haar profiel zie je fotos

Echt een prachtige meid.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:17

Wat een prachtig meisje. Verder leef en laten leven. Lekker met je eigen leven bemoeien ipv dat van een ander. Misschien wilde die ouders sowieso al naar Amerika, weet jij veel.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:19

LadyMadonna schreef:
Tiffany schreef:

Dus om iets of iemand niet mooi te vinden moet je zelf perfect zijn anders ben je jaloers ? :?

Wat nou als het meisje een zeer talentvolle sportster was met een olympische droom?

Nee het gaat er om hoe er gereageerd wordt. Iemand gaan lopen afkraken terwijl dat helemaal de vraag niet was getuigd bij mij van jaloezie ja. Je hoeft niet altijd je ongezouten mening te geven over anderen of wel ?

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:21

Tsja, wat moet je hiervan vinden? Mensen moeten zelf maar weten wat ze doen. Moest ik ooit kinderen hebben moeten ze niet verwachten dat ik mijn hebben en houden + andere gezinsleden begin te verslepen voor zoiets. Prima dat je een droom hebt maar 1, zorg voor een back-upplan (school dus) en 2, ik wil tegemoet komen (iedereen heeft immers een hobby) maar niet in de mate zoals in dit artikel.

Of 't kind knap is of niet, ze pakt wel goed op foto, dus ik begrijp waarom ze haar eruit kiezen. Ik persoonlijk vind haar niet zo spectaculair knap. Gewoon haar type spreekt me niet aan. Maar goed, ik vind heel veel modellen echt niks, vooral niet zonder make-up in een niet-fotoshootsetting. Frappeert mij dan altijd hoe ongelooflijk niet knap of boeiend ik ze vind buiten de set en hoe goed ze eruit zien op foto _O-

Jaloers ben ik overigens niet. Ze mogen het echt hebben allemaal :')
Laatst bijgewerkt door xHaithi op 15-01-19 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:21

Ik vind het ook een heel mooi meisje. Alleen zou ik hier nooit voor verhuizen naar Amerika. In Nederland beperkt wat modellendingetjes doen als ze het echt leuk vindt prima, maar emigreren zou mij echt te ver gaan. Je sleept andere broertjes/zusjes zo ook mee.
Ze gaat een 3 jarig contract tekenen. Wat als ze het over 1,5 jaar niet meer zo leuk vindt?

9 jaar is wel heel jong. Ik heb twee dochters van 11 en 8. En op die leeftijd kunnen ze echt nog wel eens na een jaar switchten. Zit zij dan vast in het contract? Het lijkt er inderdaad op alsof zij dit helemaal fantastisch vindt, maar vergeet ook niet dat een kindje van 9 de gevolgen van deze beslissing niet kan overzien. En sowieso zijn het natuurlijk ook de ouders die dit helemaal te gek vinden.

Ik zou mijn dochters sowieso niet op willen laten groeien in zo'n wereld waarin alles om uiterlijk, gewicht en omvangcijfertjes draait. Ik ben blij dat mijn 8 jarige regelmatig in bomen klimt en hangt en zo nu en dan een flinke schaafwond of schram heeft. Ik vraag me af wat voor beperkingen zo'n meisje opgelegd krijgt.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:34

Voor wie zich afvraagt wat dit voor het zusje betekent, Summer's moeder op instagram: "H O E R A A A onze prinses is vandaag alweer 3 jaar geworden tijd gaat snel zeg! Onze volgende model hihi " over het middelste kind.
Laatst bijgewerkt door Saleisha op 15-01-19 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:37

Ik heb echt geen idee waarom iemand die uit dat ze dit meisje niet knap vinden jaloers zouden zijn....
Maar vind “dan ven je jaloers!” Sowieso een kul opmerking.
Waarom zou een volwassene überhaupt jaloers zijn op een kind?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:42

LadyMadonna schreef:
Ik heb echt geen idee waarom iemand die uit dat ze dit meisje niet knap vinden jaloers zouden zijn....
Maar vind “dan ven je jaloers!” Sowieso een kul opmerking.
Waarom zou een volwassene überhaupt jaloers zijn op een kind?

Maar waarom zou een volwassenen een kind lelijk noemen op internet? :)

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:43

Volgens mij heeft niemand hier het woord 'lelijk' gebruikt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:52

Jaloezie zal het niet zijn. Wel het kijk-mij-eens-anders-zijn-dan-anderen gedrag. Mensen zien zichzelf graag als verheven special snowflakes, vooral op het internet. Als daar een meisje van 9 afkraken bij hoort, so be it.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:53

special snowflakes
_O-
Maar je kunt dus iemand niet ook gewoon niet knap vinden?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 22:54

Tuurlijk kan dat wel. Maar of zij wel of niet knap is, is niet het onderwerp van dit topic. Waarom dan wel de nood voelen om dat te melden?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:00

Thylaneblondeau is ook echt prachtig (wordt ook genoemd als knapste meisje ter wereld geloof ik) Zij was ook heel jong begonnen en is nu geloof ik 17. Staan veel foto’s op Instagram. Zij is er met de jaren zeker niet lelijker op geworden, kan bij summer ook zo zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:08

Batlow schreef:
Thylaneblondeau is ook echt prachtig (wordt ook genoemd als knapste meisje ter wereld geloof ik) Zij was ook heel jong begonnen en is nu geloof ik 17. Staan veel foto’s op Instagram. Zij is er met de jaren zeker niet lelijker op geworden, kan bij summer ook zo zijn!

Ik ben ook benieuwd hoe Kristina Pimenova zich gaat ontwikkelen. :j

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:22

Prachtig meisje, komt ook heel vriendelijk (en natuurlijk naief, maar 9 jaar!) over. Fantastisch dat haar ouders zich in dit avontuur willen gaan storten. Wellicht brengt deze keuze nog wel meer teweeg voor het gezin, hopelijk gaan ze een mooie toekomst tegemoet! Voor hetzelfde geld bevalt het niet en zijn ze zo weer terug in Nederland. Maar dan wel met een ervaring rijker.
Laatst bijgewerkt door noviceh op 15-01-19 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:23

Prachtig meisje, maar de ouders vind ik een beetje creepy. Haar vader gebruikt tags als victorias secret, kardashian enz.. bij de foto´s die hij van haar plaatst -O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:26

__Sannne schreef:
Tuurlijk kan dat wel. Maar of zij wel of niet knap is, is niet het onderwerp van dit topic. Waarom dan wel de nood voelen om dat te melden?

Euh, waarom niet? Of kwetsen “we” dan weer?
Ik ven het ermee eens dat men niet altijd hun mening hoeft te verkondigen, maar met zeggen dat men het kind niet knap vind is toch helemaal niks mis? Ik vind dat ook geen afkraken.
Iemand die mijn hond niet mooi vind kraakt haar toch niet af? Dat kan gewoon.
Het zou anders zijn als die persoon haar een afgrijselijk lelijk poedersuiker beest zou vinden. Mag die persoon overigens nog steeds vinden hoor, maar hoef je imo niet zo te ventileren...

Je mag tegenwoordig niks meer zeggen in dit land....

En dan nog een zijsprong... door de media op te zoeken krijgen mensen een mening over zo’n meisje.... wil je dat nier? Dan moet je er buiten blijven...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:27

Ianthe schreef:
Prachtig meisje, maar de ouders vind ik een beetje creepy. Haar vader gebruikt tags als victorias secret, kardashian enz.. bij de foto´s die hij van haar plaatst -O-

Dat soort tags worden alleen maar gebruikt om de "reach" van een foto te vergroten. Zodat meer mensen de foto zien! Dus het is niet zo creepy als het lijkt :+

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:29

Lestrange01 schreef:
Ianthe schreef:

Dat soort tags worden alleen maar gebruikt om de "reach" van een foto te vergroten. Zodat meer mensen de foto zien! Dus het is niet zo creepy als het lijkt :+

Ja dat snap ik ook wel, maar voor zo´n jong meisje tag als victorias secret gebruiken vind ik nogal sneu en ja..creepy.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 23:30

Ik vind het niet zo wijs. Er is een goede reden dat kinderen in Nederland maar heel beperkt mogen werken, en imo is dat ook bescherming van de kinderen zelf. Het blijft natuurlijk hun eigen keuze, maar het kind in bescherming nemen, vind ik neit onverstandig.
Mee eens, hoor, Ianthe.