Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Als ik het zo lees zijn het wel vaak mensen die eigenlijk een beetje zielig zijn en als ze dan wat macht krijgen deze ineens op een volkomen onzinnige manier gebruiken. Slechte zaak is dat.
Keet schreef:Ik vind dat de handhavers bij ons in de gemeente echt bizar worden behandeld door de burgers. Ze worden uitgescholden, bespuugd en ontzettend respectloos behandeld!
Heb ontzettend veel respect voor ze dat ze hun werk uitvoeren in een gemeente waar zulk tuig woont en die ze onmenselijk behandelen!
Het zijn mensen die hun werk doen, die de vastgestelde regels handhaven en hier naar handelen.
AlwaysH schreef:Keet schreef:Always. Ik woon op loopafstand van Poelenburg. Rij er regelmatig. Gekkehuis daaro
Niet normaal, hè...
bigone schreef:Toen ze jaren geleden met boa's begonnen was dat een noodgreep, langdurige werkelozen, mensen die half afgekeurd waren enz. Dus of boa of perkjes schoffelen. En een aantal boa's voelen zich zeer belangrijk, toen en nu ook. Maar ook sommige politieagenten kunnen er wat van.
Cinderella schreef:bigone schreef:Toen ze jaren geleden met boa's begonnen was dat een noodgreep, langdurige werkelozen, mensen die half afgekeurd waren enz. Dus of boa of perkjes schoffelen. En een aantal boa's voelen zich zeer belangrijk, toen en nu ook. Maar ook sommige politieagenten kunnen er wat van.
Is Facebook niet een betere plek om dit soort onzin te verkondigen?
Zo neerbuigend over mensen hun beroep doen. Echt misselijkmakend sommige reacties in dit topic.
Cinderella schreef:bigone schreef:Toen ze jaren geleden met boa's begonnen was dat een noodgreep, langdurige werkelozen, mensen die half afgekeurd waren enz. Dus of boa of perkjes schoffelen. En een aantal boa's voelen zich zeer belangrijk, toen en nu ook. Maar ook sommige politieagenten kunnen er wat van.
Is Facebook niet een betere plek om dit soort onzin te verkondigen?
Zo neerbuigend over mensen hun beroep doen. Echt misselijkmakend sommige reacties in dit topic.
bigone schreef:Toen ze jaren geleden met boa's begonnen was dat een noodgreep, langdurige werkelozen, mensen die half afgekeurd waren enz. Dus of boa of perkjes schoffelen. En een aantal boa's voelen zich zeer belangrijk, toen en nu ook. Maar ook sommige politieagenten kunnen er wat van.