Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:ItsMe2 schreef:Zijn heel veel problemen die jullie hier melden niet te danken aan onze regering?
Ik denk dat daar een heel goed begin gemaakt kan worden om vele problemen op te lossen.
Zeker maar zolang de mensen VVD blijven stemmen gaat er voor het klimaat natuurlijk niks gebeuren
chanicha schreef:Quera dat is pertinent niet waar!
Mijn man had er al 43 werkjaren opzitten toen hij zonder werk kwam, hij is gezond en sportief, maar kwam nergens aan de bak, zelfs niet als schoonmaker!
Nee, de gemeente stuurde hem naar een re-integratie cursus om te leren met mensen om te gaan, terwijl hij altijd in de horeca/ taxiwereld heeft gezeten. Hij was daar de oudste en wat heeft hij geleerd? Juist, helemaal niets.
Na een jaar heeft hij via via een baan gevonden maar zelfs de uitzendbureau’s zijn picky tegenwoordig dus zo makkelijk is het niet.
Dus dat mag van mij wel anders, de aanpak van mensen die meer dan 40 jaar hebben gewerkt sowieso!
ItsMe2 schreef:Magrathea schreef:
Zeker maar zolang de mensen VVD blijven stemmen gaat er voor het klimaat natuurlijk niks gebeuren
![]()
Ik denk dat er niet alleen niks voor het klimaat gaat veranderen. Maar zolang mensen VVD blijven stemmen er sowieso zeer weinig verbeterd gaat worden
_Nelleke_ schreef:De consumptiemaatschappij en de gevolgen op het milieu hiervan. Dan heb ik het met namen over de consumptie van dierlijke producten zoals vlees en vis, maar ook over het elk jaar kopen van een nieuwe telefoon of tablet, het leegkopen van de action met spullen die je niet nodig hebt, het kopen van kleding die slechts een aantal maal wordt gedragen etc.
Joliieeenn schreef:Dat alles maar dan ook echt alles om geld draait.
Ze zeggen geld maakt niet gelukkig, ik begin toch te denken van wel. Geen geld of te weinig geld om fatsoendelijk in deze maatschappij te leven maakt ook ongelukkig. Alles word maar duurder en duurder maar onze lonen blijven veel te laag...
lieveli schreef:Geld maakt heel gelukkig. Tegelijkertijd is gezondheid het allerbelangrijkst maar zonder geld zou mijn vader er misschien nu niet meer zijn want kanker hebben is een dure aangelegenheid.
gohya schreef:lieveli schreef:Geld maakt heel gelukkig. Tegelijkertijd is gezondheid het allerbelangrijkst maar zonder geld zou mijn vader er misschien nu niet meer zijn want kanker hebben is een dure aangelegenheid.
Idd! 'vroeger' was gezondheid niet te koop, nu moet je gezondheid kopen. Zonder geld, geen behandeling voor bepaalde ziekte's.