Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Tja je kan het zien als angst zaaien maar is dat niet wat het überhaupt is. Is het niet überhaupt een beetje een enge/angstige situatie?
Ja voor mij geldt ook de vraag was niet of maar waar en wanneer. Dat het gelijk zo groot zou zijn ook hier in ons kleine landje had ik alleen niet verwacht..
Ik lig er ook niet wakker van, woon dan zelf in het hoge noorden dus een stuk uit de buurt van waar dit nu gebeurd is allemaal maar ja schrikken is t wel. Bezorgde mij wel even kippenvel
Cemlys schreef:DiantaM schreef:Het is gewoon wachten op een aanslag met die gek van een Wilders in ons land.
En omdat iedereen het al verwacht komt het niet bepaald als een verrassing.
Dit heeft denk ik niet met wilders te maken, kijk maar naar Frankrijk, Belgie, Groot-Brittannie,...
Cemlys schreef:DiantaM schreef:Het is gewoon wachten op een aanslag met die gek van een Wilders in ons land.
En omdat iedereen het al verwacht komt het niet bepaald als een verrassing.
Dit heeft denk ik niet met wilders te maken, kijk maar naar Frankrijk, Belgie, Groot-Brittannie,...
Citaat:Natuurlijk is het niet alleen de schuld van Wilders, maar hij is wel een deel van het probleem en niet van de oplossing.
roxiie schreef:![]()
Sorry hoor, maar het is op géén enkele wijze de schuld van Wilders dat deze opgepakte debielen niet deugen en een aanslag willen plegen.
Roepen dat Wilders een deel van ‘het’ probleem is, is net zo dom als dat Wilders roept dat alle moslims slecht zijn.
Want het probleem is radicalisering en dát moet op elke wijze keihard de kop ingedrukt worden.
Deze opgepakte debielen waren net zo goed geradicaliseerd zonder een persoon als Wilders.
Zij hangen ‘idealen’ aan die in elk geval niet in de Westerse wereld thuis horen (eigenlijk helemaal nergens in de wereld.)