Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Reusje0504 schreef:Ik lig ook graag topless aan t strand en kan me echt niet drukmaken om iemand de daar foto’s van maakt. Zo mooi is het helaas niet haha. Lekker streeploos bruin en een bikini blijft heel lang nat en plakkerig.
Bij een zwembad vind ik het dan weer niet gepast, maar bij recreatieplas of strand zie ik het veel en doe ik het zelf ook.
Waarom een zwembad niet en een plas of strand wel?
Zie daar weinig verschil in, behalve wellicht huisregels maar goed.
belle_boef schreef:Ik ben heel benieuwd naar de reacties die op dit bericht gaan komenNou idd. Al de mannen gaan ook topless naar het zwembad, en laatbik van de meeste nou ook niet warm worden maaras een wen kerel met een knap lijf loopt kijk ik ook net even wat langer ben ik dan ook een viespeuk?bloot hoort er gewoon bij.
daniweerd schreef:Nee hoor Belle-boef je bent geen viespeuk! We hebben toch ook ogen gekregen om te gebruiken....mijn moeder zei vroeger al bij het openen van de snoeptrommel tegen ons...met je oogjes kijken en niet met je handjes
antje_vip schreef:De mening van Kouman en Westenberg slaan mijns inziens totaal de plank mis. Niks preutsheid, je wordt de laatste jaren om je oren geslagen met aanrandingen en verkrachtingen. Logisch dat mensen zich daar dan tegen willen beschermen. Want wat hoor je in de rechtbank? "Je lokte het uit"
Azmay schreef:En daar gaan we weer, het is de schuld van de mannen.antje_vip schreef:De mening van Kouman en Westenberg slaan mijns inziens totaal de plank mis. Niks preutsheid, je wordt de laatste jaren om je oren geslagen met aanrandingen en verkrachtingen. Logisch dat mensen zich daar dan tegen willen beschermen. Want wat hoor je in de rechtbank? "Je lokte het uit"
Ja maar je lokt het ook uit met een strakke broek, of een iets lagere snede in je tshirt, of een rokje, of make-up.
Dadelijk mogen we echt helemaal niets meer.
Wat mij betreft gaan we gewoon allemaal topless over straat, mijn idee is het niet de verantwoordelijkheid van de vrouw om die ellende te stoppen maar moeten mannen gewoon hun (onder)broek aanhouden
Magrathea schreef:Alsof iedere vrouw die topless gaat zonnen verkracht gaat worden, kom op zeg.Ja echt, het is super raar dat verkrachtingen door mannen de schuld is van die mannen... ?
Azmay schreef:antje_vip schreef:De mening van Kouman en Westenberg slaan mijns inziens totaal de plank mis. Niks preutsheid, je wordt de laatste jaren om je oren geslagen met aanrandingen en verkrachtingen. Logisch dat mensen zich daar dan tegen willen beschermen. Want wat hoor je in de rechtbank? "Je lokte het uit"
Ja maar je lokt het ook uit met een strakke broek, of een iets lagere snede in je tshirt, of een rokje, of make-up.
Dadelijk mogen we echt helemaal niets meer.
Wat mij betreft gaan we gewoon allemaal topless over straat, mijn idee is het niet de verantwoordelijkheid van de vrouw om die ellende te stoppen maar moeten mannen gewoon hun (onder)broek aanhouden
Ailill schreef:Magrathea schreef:Alsof iedere vrouw die topless gaat zonnen verkracht gaat worden, kom op zeg.Ja echt, het is super raar dat verkrachtingen door mannen de schuld is van die mannen... ?
Zo makkelijk, telkens weer, alles ligt aan de man, vrouwen zijn het grote slachtoffer en het ligt vooral niet aan hen.
Maar goed, half Bokt zal hier wel weer bovenop duiken. Ik ga naar het strand, heerlijk topless zonnen
Sintara schreef:Mannen worden ook verkracht, veel vaker dan wordt aangenomen door de meeste mensen.
Moet je eens aan een man vragen of hij, om dat te voorkomen, zou overwegen andere kleding aan te doen
Yonker schreef:Nou héAilill schreef:Wow jij bent snel op je teentje getrapt![]()
Een verkrachting door een man is sowieso de schuld van een man, NEE is NEE en blijft NEE. Niemand zegt dat alles aan de man ligt. Maar een verkrachting ligt wel degelijk aan de man in kwestie. Maar dit is maar een klein deel van de mannen
Magrathea schreef:Sintara schreef:Mannen worden ook verkracht, veel vaker dan wordt aangenomen door de meeste mensen.
Moet je eens aan een man vragen of hij, om dat te voorkomen, zou overwegen andere kleding aan te doen
Ik lette hier ook al op in mijn verwoording![]()
Hoewel verkrachting van mannen net zo erg is als van vrouwen, denk ik dat er niet veel mannen verkracht worden omdat er vrouwen topless zonnen
Sintara schreef:Ik ben hier erg verbaasd over. Wat kunnen mensen toch moeilijk doen.. Mannen met borsten hoeven toch ook geen topje aan?
En dan ook nog verder gaan met aangekleed douchen. Sorry hoor maar het heeft gewoon nut om dat bloot te doen, je wordt veel beter schoon zonder kleren aan dan met. En het lijkt me niet dat je je droge broek aandoet over je - nu natgedouchte- onderbroek? Dus dan moet je alsnog bloot. Tjongejongejonge
Palmera schreef:Ik denk niet dat vrouwen verkracht worden omdat ze topless zonnen. Sterker nog: ik denk dat een vol strand een behoorlijk veilige plek is. Veiliger dan een verlaten polderweg.
Linde99 schreef:Ben ik geheel met je eens, helaas.Palmera schreef:Ik denk niet dat vrouwen verkracht worden omdat ze topless zonnen. Sterker nog: ik denk dat een vol strand een behoorlijk veilige plek is. Veiliger dan een verlaten polderweg.
Mee eensmaar ik denk wel dat al die keren dat er vrouwen aangerand/verkracht worden meedragen aan dat een vrouw zich minder veilig/prettig zal voelen en daarom minder snel topless zou gaan zonnen