Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgens mij rijdt ze in een ouder model Toyota, die meestal niets staat te doen want ze pakt naar Den Haag gewoon de trein.
) en wordt ondersteund door media-publicaties of wetenschappelijk onderzoek. Dit in zo'n mate dat andere partijen eigenlijk al weten dat als de PvdD met feiten en cijfers strooit dit gewoon klopt. Dat is een tweezijdige medaille: naast dat je statements erg betrouwbaar zijn betekent het dus dat je niet erg flexibel bent in wie wat doet, en verder ook dat er bepaalde onderwerpen zijn die de PvdD soms laat gaan. Gewoon omdat het weinig oplevert en de aandacht afleid van zaken die echt belangrijk zijn voor de partij (en de kiezer!). Dus dan zal er misschien geen PvdD-er zitten in een debat over verhoging van de vermogensrendementbelasting - ja, jammer, in die tijd kun je je voorbereiden op andere debatten.
Je moest eens weten hoe vaak ik kritiek heb gehoord van mensen die niet groen willen stemmen, want: Nederland kan toch niks doen. Daarom ben ik blij dat de partij die mijn stem heeft niet alleen kijkt naar Nederland maar ook naar de rest van de wereld
Het is echt niet zo dat we 'eerst Nederland moeten doen en dan de rest' - men kijkt al naar Nederland en ziet dat het mogelijk is, heeft bewondering voor wat er hier is klaargespeeld, en wil dat in eigen land ook doen.
Magrathea schreef:Ok, ik heb het idee dat er een paar zaken hier niet helemaal duidelijk zijn over de werkwijze van Marianne Thieme/de PvdD/de politiek.
Het gaat niet om één iemand die één keer het vliegtuig pakt; het gaat om hordes mensen die voor een tientje een citytrip willen doen, of maximaal 50 euro willen neertellen voor een retourtje New York. Staat de milieubelasting van de (zeer nuttige!) vluchten van Thieme in verhouding tot al die pleziervluchtjes? En zijn al die pleziervluchtjes echt noodzakelijk voor die mensen hun levensgeluk? Ik ben geneigd te denken van niet.
tamary schreef:Planeet brede agenda samen met nederlandse volksvertegenwoordiger wekt snel de indruk dat er ge/misbruik gemaakt wordt van de mogelijkheden van de baan voor een prive-agenda en dat wrikt.
Loretta schreef:Wat ik ook altijd zo vreemd vind is discussies over luchtvaart is dat er met geen woord gerept wordt over slaaptreinen.
BMHP schreef:Loretta schreef:Wat ik ook altijd zo vreemd vind is discussies over luchtvaart is dat er met geen woord gerept wordt over slaaptreinen.
Luchtvaart is een makkelijk item, vastgelegd in een hoop moeilijk te veranderende internationale verdragen. De oppositie kan heel veilig beweren dat het de regering geen ernst is omdat ze niks doen. Luchtvaart wordt gezien als luxe, maar Schiphol is een heel grote werkgever en banen motor. Nu schijnt een spoorbaantje nog veel problematischer te zijn als de luchtvaart omdat er veel meer partijen zich mee bemoeien. soort super bokt