lieveli schreef:Zie je echt het verschil niet? Overigens is het bespreken van topics op bokt verboden en ik heb getemd
Aah boeh ik was net popcorn aan het maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:Er zijn de laatste tijd meerdere topics geopend (al dan niet terecht) over de last van de buren. Wat zijn de klachten? De buren hebben een speelhuisje in hun tuin staan.Er waaien blaadjes in mijn tuin
Ik hoor ze 3x per week seks hebben
Er staat een boom op de erfgrens.
Moet er nu echt elke keer een topic worden geopend over hoe kleinzerig en/of intolerant je bent? Kunnen we niks meer van elkaar verdragen tegenwoordig? Nederland is nu eenmaal een vol land. Je hoort nu eenmaal andere mensen als je in hetzelfde gebouw woont, zoals de rijtjeshuizen en appartementen. Kun je niet tegen andere mensen? Verhuis! Geen geld voor? Pas je dan aan... Maar het gaat direct: wat zijn mijn rechten, zal ik de politie bellen, etc.
Ik word een beetje gek van al dat gemiep om niks, daarom moet ik nu ook even miepen.
Nies_ schreef:Ik vind het gezeur op bokt echt wel meevallen hoor. Natuurlijk zijn er zeikerds, maar als je 4 dagen per week uit je bed gedreund wordt, of je wordt bespioneerd door de buurjongen zou ik daar ook niet heel blij van worden. Dat is heel wat anders dan een keer in het weekend een feest tot diep in de nacht of een stoeptegel die al 30 jaar 2cm over de erfgrens ligt. In die laatste gevallen krijg ik wel een beetje het koude pannenkoeken gevoel.
[ Video ]
xJitskee schreef:Als je er echt zo veel last van hebt dat je er een topic voor opent, Bart heeft een hele handige functie toegevoegd. Twee klikken en je ergernis is weg![]()
[FZ] [Dienstmededeling] Mogelijkheid om topics te negeren