ikke schreef:Aight schreef:Ik ben tegen.
--knip--
Ten tweede vind ik dat het ook vooruitgang tegenhoudt. Groene stroom, energiezuinige lampen/koelkasten, meer vegetarische opties, gezondere alternatieven, anti-rook campagnes, reclames voor sportscholen. ALLES stopt. Hierdoor weten mensen niet dat er alternatieven zijn die beter voor milieu en henzelf zouden KUNNEN zijn.
--knip--
Amen.
Het zou gewoon het einde van internet betekenen......
Dat het goed is om reclame te hebben vind ik zeker waar, anders zou er inderdaad veel zijn wat geen vooruitgang heeft of goede ideeën die nooit gehoord zullen worden.
Maar de manier waarop irriteerd mij steeds meer. Pagina grote advertenties in de krant dat het kruidvat kortingen heeft of flikker reclames om een auto in te ruilen? Niet nodig imo. Ook een ding van vraag en aanbod, als ik wél tandpasta nodig heb had ik ook die kleine advertentie gevonden omdat ik in de krant was gaan kijken of er iets in de advertentie staat.
En over de auto's die reclame maken voor zichzelf, dat snap ik dan nog wel. Maar juist als dat te minimalistisch word vind ik het irritant.
Een busje met een schilder logo met naam en nummer is praktisch, herkenbaar en niet echt storend.
Heeft de auto meerdere advertenties en foto's om op te vallen dan is het voor mij te schreeuwerig en zal ik er proberen niet naar te kijken. Maar ook als er alleen een naam en nummer op staat is het 'vervelend'. Heel veel lease maatschappijen en grotere bedrijven hebben alleen de naam van het bedrijf er op staan wat imo totaal overbodig is, leuk dat jij daar werkt of leased maar is voor mij toch niet boeiend? Werkt alleen maar afleidend omdat ik het lees en dus niet oplet.
Edit;
Idd wat vjestagirl ook benoemd, al die schreeuwerige advertenties die elkaar proberen te overtroeven door fellere kleuren en grotere letters hoeven van mij allemaal niet zo.