Baby Hannah Simons ontvoerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:52

Chiave schreef:
Ik denk dat het meisje hier niet "weinig" van meekrijgt. 6 maanden oud, met naam en toenaam op internet, foto's erbij. Natuurlijk alles om haar te vinden, dat begrijp ik, maar ze heeft nu al een berg aan ellende die ze met zich mee zal moeten slepen... Arme ziel. ;(

Ja echt he..
Dat wil je als ouder toch niet op je geweten hebben..
Geen goed woord voor over

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 00:16

renee16 schreef:
Magrathea schreef:
Zo, da's snel :) Dikke pluim voor de heren en dames in het blauw!

Nou snel...
Dit verhaal speelt al een paar weken (zo niet maanden) pleeggezin werd achtervolgt etc..

Het was wachten tot dit zou gebeuren.
En dit moest helaas eerst gebeuren voor er actie ondernomen werd.

Hannah nog zo jong dat ze er zelf hopelijk weinig van mee krijgt. Zo klein en eigenlijk al zoveel meegemaakt.
Ik hoop dat ze echt goed terecht komt.

Nou, ze was al naar een ander gezin gegaan, tot 2x toe. Deze werd volgens mij met rust gelaten, dachten ze. Werden ze alsnog stiekem achtervolgd. Tja ze kunnen niet 24/7 een auto voor de deur zetten. Om nou te zeggen "dit moest gebeuren voor er actie ondernomen werd" vind ik een beetje neerbuigend.

Ketaki

Re: Baby Hannah Simons ontvoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 00:18

de daders waren helaas gewoon te gevaarlijk. eigenlijk zouden ze verplicht ge steriliseerd moeten worden. ze zijn krankzinnig.

hebben veel mensen gedupeerd en bedreigd

maaike1994Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 00:20

Gelukkig is ze in goede gezondheid gevonden!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 00:38

Ketaki schreef:
de daders waren helaas gewoon te gevaarlijk. eigenlijk zouden ze verplicht ge steriliseerd moeten worden. ze zijn krankzinnig.

Steriliseren helpt omdat?
Daar schiet het kind geen reet mee op.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 01:17

moonfish13 schreef:
Ketaki schreef:

Steriliseren helpt omdat?
Daar schiet het kind geen reet mee op.

Nee dit kindje niet, maar een evt. volgende kindje wel.
Ik ken ook zo'n gezin, een oud klasgenootje van me, 5 kinderen nu, 4 uit huis geplaatst en ze blijven maar kinderen krijgen in de hoop dat ze er eentje mogen houden..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 01:55

Westhof schreef:
De ouders hebben nu helemaal hun eigen glazen ingegooid. In de link van renee16 is te lezen dat de moeder de baby tweemaal (op een externe locatie) mocht bezoeken en dat dat erg goed ging. Die bezoekjes kan ze nu wel op haar buik schrijven - en terecht.

Na zo'n bezoekje is de pleegmoeder gevolgd naar huis, is t gezin in de gaten gehouden en is dit gepland.
Pleegouders zijn familie van mij, heel erg triest dat t zo is gelopen en de toekomst van Hannah is nog onduidelijk.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 04:21

Renske_ schreef:
Westhof schreef:
De ouders hebben nu helemaal hun eigen glazen ingegooid. In de link van renee16 is te lezen dat de moeder de baby tweemaal (op een externe locatie) mocht bezoeken en dat dat erg goed ging. Die bezoekjes kan ze nu wel op haar buik schrijven - en terecht.

Na zo'n bezoekje is de pleegmoeder gevolgd naar huis, is t gezin in de gaten gehouden en is dit gepland.
Pleegouders zijn familie van mij, heel erg triest dat t zo is gelopen en de toekomst van Hannah is nog onduidelijk.

heel erg veel sterkte voor jouw en je familie als ook de familie van de daders.

die hebben natuurlijk ook een flinke trauma te verwerken, door zulke idioten _-:( _-:( _-:(

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 06:46

Raar dat de baby met haar volledige naam in de media vermeld wordt.
Dat heeft geen meerwaarde en zal flinke gevolgen kunnen hebben in de toekomst.
Hopelijk laat de media haar verder met rust.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-18 07:42

Gelukkig is ze gevonden en zijn de ouders aangehouden.

Wat een misselijk stel |(
Bizar wat ik hier en op Facebook allemaal lees...
Opsluiten en sleutel weggooien lijkt me een mooie optie.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 07:42

senna21 schreef:

Misschien wat sterk uitgedrukt: ''flinke gevolgen kunnen hebben in de toekomst''. De tijd zal het leren.
De baby is nog zo jong, hopelijk heeft ze in haar verdere leventje wat meer geluk.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 07:52

senna21 schreef:

Wat ik begreep was dat bewust gedaan omdat de veiligheid van het meisje in reeël gevaar was. En nu is t hot, maar over een tijdje zijn er niet zoveel mensen die het zich herinneren, zeker niet als ze ouder is.. Er gebeurd immers zoveel in t nieuws dat ik denk dat dit echt snel “vergeten” wordt...

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 08:34

Wat een opluchting dat ze in goede gezondheid gevonden is. Het hield me wel bezig hoor, dat arme, arme baby'tje |(

Ik vind het geweldig dat er mensen zijn die hun huis en hart openstellen voor een kindje wat het zo moeilijk heeft. En de ellende die daar bij komt kijken Y;(

Ik hoop dat ze nu in een liefdevol gezin mag opgroeien en verdere ellende haar bespaard mag blijven.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 08:48

Yavanna schreef:
senna21 schreef:

Wat ik begreep was dat bewust gedaan omdat de veiligheid van het meisje in reeël gevaar was. En nu is t hot, maar over een tijdje zijn er niet zoveel mensen die het zich herinneren, zeker niet als ze ouder is.. Er gebeurd immers zoveel in t nieuws dat ik denk dat dit echt snel “vergeten” wordt...

Dit is idd puur uit nood gedaan net zoals foto's verspreiden.
Wel vinden de pleegouders het vreselijk dat zelfs de details van de mishandeling open en bloot op Internet zijn gegooid door de media...

er is ook een grote kans dat de baby nu een nieuwe identiteit krijgt en volledig uit beeld verdwijnt. Dat is ook veiliger voor t gezin waarin ze wordt geplaatst.
Ze had nu eigen naam en ouders hadden bezoekrecht, dat is op dit drama uitgelopen dus er wordt nu overlegd hoe dit verder moet...

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 09:02

Renske, ik zou toch uitkijken met het openbaar delen van dit soort details. Hoe onschuldig en voor de hand liggend ze ook lijken :)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 09:03

Yavanna schreef:
senna21 schreef:

Dit is idd puur uit nood gedaan net zoals foto's verspreiden.
Wel vinden de pleegouders het vreselijk dat zelfs de details van de mishandeling open en bloot op Internet zijn gegooid door de media...

er is ook een grote kans dat de baby nu een nieuwe identiteit krijgt en volledig uit beeld verdwijnt. Dat is ook veiliger voor t gezin waarin ze wordt geplaatst.
Ze had nu eigen naam en ouders hadden bezoekrecht, dat is op dit drama uitgelopen dus er wordt nu overlegd hoe dit verder moet...[/quote]

Ik hoop voor de baby dat ze idd een nieuwe identiteit krijgt. Een dikke pluim voor de pleegmoeder zoals ze gehandeld heeft en dat ze zo helder van geest was het kenteken te noteren! Denk dat in de paniek weinig mensen dat haar nagedaan zouden hebben. Hopelijk mag de baby terug naar deze pleegouders, maar ben er bang voor gezien biologische ouders weten waar dat is....

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 09:35

Simbaa schreef:
Renske, ik zou toch uitkijken met het openbaar delen van dit soort details. Hoe onschuldig en voor de hand liggend ze ook lijken :)

Staat allemaal al online, ik zeg & deel niks nieuws of geheims uiteraard.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 13:03

Bizar verhaal dit zeg.
Wat zijn dat voor een ouders/mensen zeg.
Eerst zit je andere mensen op te lichten, dan mishandel je je baby om haar vervolgens te ontvoeren.
Dit zijn toch kansloze mensen?
Nergens enig fatsoen/normen en waarden :(

Maar heel fijn dat Hannah heelhuids gevonden is, ik wens haar veel geluk toe in haar verdere leven.
Ik hoop dat ze inderdaad nog te jong is hiervan iets mee te krijgen.