Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik had er nog niks van meegekregen, maar pfoeh!!
Ik hoop dat het dodental niet nog verder oploopt, en dat de gewonden er zo goed mogelijk van af komen. Maar wat een nachtmerrie..
Mijn vriend had het laatst al over een mogelijke oorlogsverklaring tussen noord-korea en america, vervolgens gebeurd dit, dan gaan bij mij echt mn nekharen overeind staan
Citaat:Just heard Foreign Minister of North Korea speak at U.N. If he echoes thoughts of Little Rocket Man, they won't be around much longer!
Citaat:I told Rex Tillerson, our wonderful Secretary of State, that he is wasting his time trying to negotiate with Little Rocket Man...
Citaat:...Save your energy Rex, we'll do what has to be done!
Citaat:Being nice to Rocket Man hasn't worked in 25 years, why would it work now? Clinton failed, Bush failed, and Obama failed. I won't fail.
Emmaa_ schreef:Tsja, heel hard gezegd, maar als je een paar rondes een menigte in schiet heb je niet heel veel training nodig om flink wat schade te doen. Als je doel niet is om specifieke mensen uit te schakelen maar gewoon zo veel mogelijk maakt dat geen hond uit. Daarnaast zal een aantal doden en veel van de gewonden ook niet per se direct door kogelschoten gevallen zijn, maar ook door de paniek die er ontstaat in zo'n situatie. Mensen verdrukken elkaar, mensen die lichtgewond zijn vallen op de grond en worden vertrapt en ga zo maar door.