Youtube-ster schiet vriend dood tijdens opname

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:13

Die hebben de Darwin Award gewonnen. :D

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:20

Natuurlijke selectie toch?
Triest dat het meisje het moest zien, hopelijk bereikt zij meer in haar leven dan haar ouders.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:27

Palmera schreef:
Dat krijg je ervan als iedere aandachtsgeile domkop zonder problemen aan een vuurwapen kan komen. :roll:

Dat dus. In Amerika groeien mensen op met het idee dat vuurwapens normaal zijn.. als je ziet hoe veel doden er vallen in Amerika door zo'n soort 'ongelukjes' dan verbaast ook dit me eigenlijk weinig.
Ik kan er ook echt niet met mijn verstand bij dat nog steeds de helft van de Amerikanen geen strengere wapenwetten wil invoeren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:27

Jeetje wat word hier hard geoordeeld zeg.
Natuurlijk is het oer stom. Maar het is ook vreselijk. Dat meisje heeft niet nagedacht en de rest van haar leven moet ze hier mee leven..

Anoniem

Re: Youtube-ster schiet vriend dood tijdens opname

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:29

Ik mag toch hopen dat dit niet op Youtube staat.. :=

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:39

VivaLaVida schreef:
Natuurlijk is het oer stom. Maar het is ook vreselijk. Dat meisje heeft niet nagedacht en de rest van haar leven moet ze hier mee leven..

Nou precies, het zal in haar naïviteit gebeurd zijn. Vreselijk, voor alle betrokkenen. |(

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:42

Hoe gestoord ben je als je zoiets doet waar een 3 jarig kind bij is... Serieus ik heb er geen woorden voor.
Zelfs al was het goed afgelopen, dan raar staan te kijken als kind lief het zelf gaat proberen bij hun of haarzelf.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:08

Omg. Wel in staat om te posten op YouTube maar niet in staat om te Googlen of het veilig is.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:13

Naief?? De moeder van de jongen of meisje, dat weet ik even niet meer, had ze gewaarschuwd om het niet te doen!! (Ook stom om ze niet tegen te houden) en ze is 19, zwanger van de tweede en dit soort mensen hebben dus gewoon zware wapens in huis.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:37

bigone schreef:
Naief?? De moeder van de jongen of meisje, dat weet ik even niet meer, had ze gewaarschuwd om het niet te doen!! (Ook stom om ze niet tegen te houden) en ze is 19, zwanger van de tweede en dit soort mensen hebben dus gewoon zware wapens in huis.

De één heeft nu eenmaal meer hersenen dan de ander. Ze heeft "gewoon" gedaan wat hij wilde. En ja, ik geloof best dat er mensen zijn die denken dat een boek een kogel tegen kan houden. En dat vind ik naief. :) Zo van hij zegt het, dus geloof ik het.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:41

Bij mythbusters hebben ze dat ooit getest dacht ik, en hield een dik boek idd een kogel tegen, maar waarschijnlijk van een ander wapen/ander boek/langere afstand.. Gewoon stom om zoiets na te doen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:50

Prima dat je dat gaat testen, maar dan ga je toch niet zelf achter het boek staan. Ongelofelijk wat een stommiteit.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:07

En dit soort mensen krijgt een wapenvergunning? Misschien moeten ze mensen eerst verplicht een opleiding met examen laten volgen voor ze een wapen kunnen krijgen? Of liever... gewoon afschaffen die boel.

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:27

Morganlefay schreef:
Die hebben de Darwin Award gewonnen. :D

Telt alleen als er nog geen nakomelingen zijn... in dit geval dus wel.

Het was wel een goede Darwin Award geweest.

Hoe achterlijk kan een mens zich gedragen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:54

belle_boef schreef:
Omg. Wel in staat om te posten op YouTube maar niet in staat om te Googlen of het veilig is.

Moet je het googlen dan? Een encyclopedie voor je borst houden en dan kijken of zo'n dik boek een kogel tegen houd? Iedereen met gezond verstand roept daarop toch die kogel gaat er door heen!

En dan ook echt dat boek voor z'n borst houden, in de zin van als ie er doorheen gaat ben ik ook maar gelijk dood?

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:43

Ze hadden ook mythbusters kunnen kijken, want dit is ooit eens getest. Alleen dan met telefoonboeken en een auto. Niet met een encyclopedie en een man.

Staat me bij dat ze heel wat telefoonboeken nodig hadden om de kogel te stoppen (en dan doel ik op de ouderwetse telefoonboeken die vroeger nog wat voorstelden, die van tegenwoordig zijn vrij dun ;-))

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:51

Het lijkt wel of mensen steeds dommer worden (of komt dat door internet, dat je er meer van meekrijgt?)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:52

Kentaro schreef:
Ik las het zojuist op msn!!
Dacht dat ze het wel eerst hadden geprobeerd zonder iemand er achter en dat ie er toen niet doorheen kwam?! er stond daar inderdaad ook dat hij het boek voor zijn borst hield en de kogel er zo doorheen ging....
Maar dan nog -O-

Bestaat dat nog? :wow:

De wereld wordt steeds gekker, echt.. hoe verzín je het.... %)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:55

Wat verschrikkelijk voor het jonge gezin en de overige nabestaanden.
Slim? Natuurlijk niet, maar helaas komen er dagelijks ongelukken voor waar de veroorzakers misschien eerst twee keer na hadden moeten denken. Neemt niet weg dat dit heel tragisch is.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:59

Coloured schreef:
VivaLaVida schreef:

Nou precies, het zal in haar naïviteit gebeurd zijn. Vreselijk, voor alle betrokkenen. |(

Iemand met deze mate van naïviteit... vind ik sowieso een gevaar voor haar omgeving.
Triest voor de nabestaanden, ja dat zeker wel.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 23:09

Er zijn al genoeg domme mensen rijk geworden door vlogs, dus waarom hun niet. Volgens mij is youtube-ster in de titel alleen niet echt terecht aangezien ze niet echt bekend waren. Dit was waarschijnlijk een poging om viral te gaan.

Dat is wel gelukt.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 23:11

Ja alles voor de kijkers.
Wat valt er van te zeggen. Ik hoop toch dat de meeste moeders een stuk slimmer zijn. Iedereen maakt weleens foute keuzes maar toch wel erg als je bedenkt dat ze al een kind hadden en er nog een op komst is. Dat is toch gewoon een gevaarlijke omgeving voor de kinderen. Hoop dat de dochter een betere thuis vindt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 23:19

PocoGaucha schreef:
Er zijn al genoeg domme mensen rijk geworden door vlogs, dus waarom hun niet. Volgens mij is youtube-ster in de titel alleen niet echt terecht aangezien ze niet echt bekend waren. Dit was waarschijnlijk een poging om viral te gaan.

Dat is wel gelukt.

Het begrip 'youtube-ster' snap ik überhaupt niet. Als je écht iets zinnigs uitzonderlijk goed kunt, en of dat nou zingen, dansen, schilderen, koken, huizen verbouwen of op intellectueel gebied is doet er niet toe, dan kom je er heus wel op normale wijze: door hard te werken en je gezonde verstand te gebruiken.
Dan heb je het helemaal niet nodig om jezelf op krankzinnige wijze in de kijker te zetten met stomzinnige acties.

Diegenen die géén uitzonderlijk talent hebben kunnen gewoon doen waar ze normaal goed in zijn, wat ze leuk vinden, en daar hun brood mee verdoenen. Is niets mis mee, en dan heb je nog steeds geen stomzinnige toestanden nodig voor wat aandacht.

IMO.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 23:23

Ach ja een Enzo Knol is heel goed in leuk vertellen over zijn leven en gamen. Maar dat is toch een stuk minder schadelijk dan dit soort eigenaardige acties...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 06:44

joyce B schreef:
En dit soort mensen krijgt een wapenvergunning?

Vergunning? Hun door God gegeven grondwettelijke recht zul je bedoelen! 8)7

En ja, ook hier zal de NRA wel weer een reden bij verzinnen waarom het een goed idee is om wapens in huis te hebben waar meer kogels in passen dan je hersencellen hebt.