Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Dat krijg je ervan als iedere aandachtsgeile domkop zonder problemen aan een vuurwapen kan komen.
bigone schreef:Naief?? De moeder van de jongen of meisje, dat weet ik even niet meer, had ze gewaarschuwd om het niet te doen!! (Ook stom om ze niet tegen te houden) en ze is 19, zwanger van de tweede en dit soort mensen hebben dus gewoon zware wapens in huis.
belle_boef schreef:Omg. Wel in staat om te posten op YouTube maar niet in staat om te Googlen of het veilig is.
Kentaro schreef:Ik las het zojuist op msn!!
Dacht dat ze het wel eerst hadden geprobeerd zonder iemand er achter en dat ie er toen niet doorheen kwam?! er stond daar inderdaad ook dat hij het boek voor zijn borst hield en de kogel er zo doorheen ging....
Maar dan nog
Coloured schreef:VivaLaVida schreef:Jeetje wat word hier hard geoordeeld zeg.
Natuurlijk is het oer stom. Maar het is ook vreselijk. Dat meisje heeft niet nagedacht en de rest van haar leven moet ze hier mee leven..
Nou precies, het zal in haar naïviteit gebeurd zijn. Vreselijk, voor alle betrokkenen.
PocoGaucha schreef:Er zijn al genoeg domme mensen rijk geworden door vlogs, dus waarom hun niet. Volgens mij is youtube-ster in de titel alleen niet echt terecht aangezien ze niet echt bekend waren. Dit was waarschijnlijk een poging om viral te gaan.
Dat is wel gelukt.
joyce B schreef:En dit soort mensen krijgt een wapenvergunning?