Gentlegiant schreef:Jeetje wat heftig op zn jonge leeftijd al...
ik weet er alles van na mijn opleiding (in Duitsland) hoe erg het is in Nederland ik dacht dat Duitsland al erg was
Ik merk het hier hoe belachelijk jeugdzorg enz doet over bepaalde situaties dat ik denk van hmmm
Ooit hoop ik iemand een plekje te kunnen geven zoals jou maar helaas zitten wij op het moment midden in een verbouwing
Tzt wil ik iemand een vast plekje geven zodat ze dmv intensieve en privé begeleiding uit eindelijk de vleugels kunnen uitslaan en zelf kunnen leven eventueel met begeleiding
Hopelijk krijg je snel wat stabiliteit want dit is niks die onzekerheid en de slechte begeleiding
En doordat je er zelf achter aan moet word het voor jou niet makkelijker
Dikke knuffel ik zal voor je duimen meid want niemand verdiend dit
Maar dit gaat niet over Jeugdzorg Nederland, maar over dé jeugdzorg. Veel instellingen trajecthuizen worden wegbezuinigd door de regering/gemeentes en kampen met personeelstekort. Goed lezen scheelt een hoop. Dat komt overigens door deze debiele beslissing:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/jeugdhulp
En zo moet mijn moeder als vertegenwoordiger van een jongere dus praten met Truus van de gemeente die de jeugdzorg in haar portefeuille heeft gekregen maar geen kaas heeft gegeten van het vak.
Ts, ik kan voor je kijken voor een plek, ik wil je geen valse hoop geven maar in de buurt van Oss zal het niet zijn. Wil je me even pb'en wat je exact zoekt?