keona schreef:Wie laat zich nu door kind in elkaar slaan sorry,maar ik zou me toch echt niks door zo,'n kind laten zeggen maar goed dat ben ik
Omdat het een laf (!) volk is, dat niet alleen vecht of zorgt voor wapens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:En een vrouw mishandelen vanwege haar geaardheid is wel normaal zeker? Die heeft het natuurlijk zelf uitgeloktEn die arme meisjes voelden zich bedreigt en getraumatiseerd, die moeten een aai over de bol krijgen. En 100 excuses van de vrouw, hoe ze het in haar hoofd heeft durven halen om met een vrouw hand in hand te lopen...
alex66 schreef:Asvinia schreef:Absurd.. Zulke jonge kinderen, dat ze het lef hebben om zich zo te uiten.. bah.
Ik begrijp steeds beter waarom mijn moeder een tijd terug zo bang was wanneer ik hand in hand liep met mijn ex-vriendin..
Nederland is lang zo niet tolerant als we willen/denken, dat is wel duidelijk.
Nederland is lang niet zo tolerant meer als het geweest is, homo meppen is dan wel van alle tijden maar een jaar of 20 geleden was het een stuk minder erg als nu.
En deze jonge kinderen krijgen thuis gewoon de boodschap dat homo's/lesbo's slecht zijn en dat je ze in elkaar mag meppen.
Hiraeth schreef:Sorry hoor, maar het is bijna hilarisch hoe je me nu woorden in de mond probeert te leggen. Je mag dan zelf misschien vastgeroest zijn in je bekrompen wereldbeeld, er zijn ook mensen die niet gelijk de schuld hoeven te leggen op een gehele bevolkingsgroep en een bepaald immigratiebeleid.Dat 'hunnie' complex wat rechts Nederland tegenwoordig heeft zorgt juist voor een gebrek aan integratie en lost dit probleem niet op. Nee, gooi de grenzen maar dicht en steek je kop maar in het zand.. Dan veranderd er ook écht iets.
Het is gewoon uitermate frustrerend dat elke poep of scheet van een niet-blanke Nederlander gelijk weer dit soort reacties uitlokt. De hele mensheid bevat ratten en misdadigers, daar zijn bijvoorbeeld moslims echt geen unicum in.
Hiraeth schreef:Sorry hoor, maar het is bijna hilarisch hoe je me nu woorden in de mond probeert te leggen. Je mag dan zelf misschien vastgeroest zijn in je bekrompen wereldbeeld, er zijn ook mensen die niet gelijk de schuld hoeven te leggen op een gehele bevolkingsgroep en een bepaald immigratiebeleid.Dat 'hunnie' complex wat rechts Nederland tegenwoordig heeft zorgt juist voor een gebrek aan integratie en lost dit probleem niet op. Nee, gooi de grenzen maar dicht en steek je kop maar in het zand.. Dan veranderd er ook écht iets.
Het is gewoon uitermate frustrerend dat elke poep of scheet van een niet-blanke Nederlander gelijk weer dit soort reacties uitlokt. De hele mensheid bevat ratten en misdadigers, daar zijn bijvoorbeeld moslims echt geen unicum in.
Mars schreef:Tja, none so blind as those who will not see...
Die mensen komen uit een cultuur die botst met de tolerantie die we in NL proberen na te streven. Steeds maar weer. Dan kun je keihard roepen dat het allemaal niet zo is, of de racismekaart trekken. Dat veranderd niks aan de realiteit.
Hiraeth schreef:Mars schreef:En een vrouw mishandelen vanwege haar geaardheid is wel normaal zeker? Die heeft het natuurlijk zelf uitgeloktEn die arme meisjes voelden zich bedreigt en getraumatiseerd, die moeten een aai over de bol krijgen. En 100 excuses van de vrouw, hoe ze het in haar hoofd heeft durven halen om met een vrouw hand in hand te lopen...
Sorry hoor, maar het is bijna hilarisch hoe je me nu woorden in de mond probeert te leggen. Je mag dan zelf misschien vastgeroest zijn in je bekrompen wereldbeeld, er zijn ook mensen die niet gelijk de schuld hoeven te leggen op een gehele bevolkingsgroep en een bepaald immigratiebeleid.Dat 'hunnie' complex wat rechts Nederland tegenwoordig heeft zorgt juist voor een gebrek aan integratie en lost dit probleem niet op. Nee, gooi de grenzen maar dicht en steek je kop maar in het zand.. Dan veranderd er ook écht iets.
Mars schreef:Tja, none so blind as those who will not see...
Die mensen komen uit een cultuur die botst met de tolerantie die we in NL proberen na te streven. Steeds maar weer. Dan kun je keihard roepen dat het allemaal niet zo is, of de racismekaart trekken. Dat veranderd niks aan de realiteit.
nynke55 schreef:Zo tolerant is onze cultuur dus niet. Zodra blijkt dat deze kinderen uit een andere cultuur komen word er geroepen dat ze niet binnengelaten moesten worden. Hoezo tolerant?
nynke55 schreef:Ik zeg niet dat cultuur niets met homoacceptatie te maken heeft, ik zeg dat cultuur niks met geweld te maken heeft.
Het hele nieuwsbericht is intolerant en sensatiezoekend.
robert45 schreef:Klaarblijkelijk mist er een stuk uit het bericht. De media zijn er altijd goed in om afkomst niet te benoemen. Tenzij het bv een dronken pool is...
Hieronder de aanvulling. Het zal wel een verschilletje in cultuur zijn als onderstaande waar is.
-----
De politie is op zoek naar de daders en getuigen van de mishandeling. Het meisje had een getinte huidkleur, zwart haar en was ongeveer 15 jaar. Ze had een legergroen shirt met korte mouwen aan en droeg een lichtkleurige spijkerbroek.
De jongen die de trap gaf, had ook een getinte huidkleur en was ongeveer 1.30 meter lang. Hij was ongeveer 12 jaar, had zwart kort haar en een normaal postuur. Hij was gekleed in blauw met rood trainingsjack, een lichte spijkerbroek en sneakers.