Jonge meisjes mishandelen lesbische vrouw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:09

keona schreef:
Wie laat zich nu door kind in elkaar slaan sorry,maar ik zou me toch echt niks door zo,'n kind laten zeggen maar goed dat ben ik

Omdat het een laf (!) volk is, dat niet alleen vecht of zorgt voor wapens.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:12

Inderdaad als je er wat van zegt of wat aan doet, ben jij de gebeten hond.
Waren jaren terug stenen naar mijn auto aan het gooien, dus ik die kinders niet al te vriendelijk verteld dat ik dat niet grappig vond.
Staat die zelfde avond nog moeder aan de deur, zoiets deed haar zoontje niet.. Of ik wel goed bij mijn hoofd was haar kind zo hard aan te pakken (voor het idee, ben de auto niet uitgeweest, heb hem door het raam uitgekafferd)
Joch zou schop onder zijn achterste moeten hebben en moeder draai om haar oren, waren trouwens volbloed Nederlandse kanspareltjes....
Blinde ouders zijn het ergste wat een kind kan treffen...

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:14

Mars schreef:
En een vrouw mishandelen vanwege haar geaardheid is wel normaal zeker? Die heeft het natuurlijk zelf uitgelokt :j En die arme meisjes voelden zich bedreigt en getraumatiseerd, die moeten een aai over de bol krijgen. En 100 excuses van de vrouw, hoe ze het in haar hoofd heeft durven halen om met een vrouw hand in hand te lopen...

:+

Sorry hoor, maar het is bijna hilarisch hoe je me nu woorden in de mond probeert te leggen. Je mag dan zelf misschien vastgeroest zijn in je bekrompen wereldbeeld, er zijn ook mensen die niet gelijk de schuld hoeven te leggen op een gehele bevolkingsgroep en een bepaald immigratiebeleid. :j Dat 'hunnie' complex wat rechts Nederland tegenwoordig heeft zorgt juist voor een gebrek aan integratie en lost dit probleem niet op. Nee, gooi de grenzen maar dicht en steek je kop maar in het zand.. Dan veranderd er ook écht iets.

Het is gewoon uitermate frustrerend dat elke poep of scheet van een niet-blanke Nederlander gelijk weer dit soort reacties uitlokt. De hele mensheid bevat ratten en misdadigers, daar zijn bijvoorbeeld moslims echt geen unicum in.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:17

alex66 schreef:
Asvinia schreef:
Absurd.. Zulke jonge kinderen, dat ze het lef hebben om zich zo te uiten.. bah.

Ik begrijp steeds beter waarom mijn moeder een tijd terug zo bang was wanneer ik hand in hand liep met mijn ex-vriendin..

Nederland is lang zo niet tolerant als we willen/denken, dat is wel duidelijk.

Nederland is lang niet zo tolerant meer als het geweest is, homo meppen is dan wel van alle tijden maar een jaar of 20 geleden was het een stuk minder erg als nu.
En deze jonge kinderen krijgen thuis gewoon de boodschap dat homo's/lesbo's slecht zijn en dat je ze in elkaar mag meppen.

Wat een vooroordelen zeg. En het dan gek vinden dat er intolerantie is in Nederland >;)
De licht getinte huidskleur is blijkbaar voldoende om te weten uit welk land iemand komt en hoe de opvoeding is. En dat allemaal terwijl iemand nog verdachte is en niet veroordeeld.
Zo gaan we wel de goede kant op! :roll:

Inderdaad Hiraeth!
Mars: omdat het één ontoelaatbaar is geeft dat jou nog niet de vrijbrief om dan maar zelf onacceptabel te reageren.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:22

Hiraeth schreef:
Sorry hoor, maar het is bijna hilarisch hoe je me nu woorden in de mond probeert te leggen. Je mag dan zelf misschien vastgeroest zijn in je bekrompen wereldbeeld, er zijn ook mensen die niet gelijk de schuld hoeven te leggen op een gehele bevolkingsgroep en een bepaald immigratiebeleid. :j Dat 'hunnie' complex wat rechts Nederland tegenwoordig heeft zorgt juist voor een gebrek aan integratie en lost dit probleem niet op. Nee, gooi de grenzen maar dicht en steek je kop maar in het zand.. Dan veranderd er ook écht iets.

Het is gewoon uitermate frustrerend dat elke poep of scheet van een niet-blanke Nederlander gelijk weer dit soort reacties uitlokt. De hele mensheid bevat ratten en misdadigers, daar zijn bijvoorbeeld moslims echt geen unicum in.

Ja over welke bevolkingsgroep heb ik het dan volgens jou? Ik ben benieuwd! Ik heb het over onaangepaste kansparels. De woorden 'gehele' 'alle' of 'iedereen' heb ik nergens genoemd. Tevens geen land van herkomst oid. Dus hou de frustraties maar bij je en spreek niet over een ander woorden in de mond leggen als je dat zelf doet ;)

Edit:typo
Laatst bijgewerkt door Mars op 04-06-17 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:25

Hiraeth schreef:

Dit is zo goed geschreven dat ik het nog even wil quoten.
Fijn dat er in dit topic ook nog mensen met gezond verstand aanwezig zijn *\o/*

nynke55

Re: Jonge meisjes mishandelen lesbische vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:32

Daar zijn er heel veel van, denk ik. Maar ik bemoei me er meestal ook niet mee, geen zin in discussies met deze schreeuwers die niet verder kijken dan hun neus lang is.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:38

Mars schreef:
Tja, none so blind as those who will not see...

Die mensen komen uit een cultuur die botst met de tolerantie die we in NL proberen na te streven. Steeds maar weer. Dan kun je keihard roepen dat het allemaal niet zo is, of de racismekaart trekken. Dat veranderd niks aan de realiteit.

En wie zegt dat ze uit z'n cultuur komen lekker conclusies trekken.. voor het zelfde geld zij ze als baby geadopteerd en gewoon door Hollandse ouders opgevoed.. Hollanders kunnen net zo aso doen.. maar daar word niks over gezegd makkelijker te praten over andere

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:45

Welke cultuur heb ik het over dan? Dat vul jij in, heb ik nergens genoemd :+

Verder vind ik het stuitend dat men meer aanstoot neemt aan woorden (die ik niet eens schrijf) dan aan deze laffe aanval.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:48

Hiraeth schreef:
Mars schreef:
En een vrouw mishandelen vanwege haar geaardheid is wel normaal zeker? Die heeft het natuurlijk zelf uitgelokt :j En die arme meisjes voelden zich bedreigt en getraumatiseerd, die moeten een aai over de bol krijgen. En 100 excuses van de vrouw, hoe ze het in haar hoofd heeft durven halen om met een vrouw hand in hand te lopen...

:+

Precies hoe ik er ook over denk _/-\o_

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:53

nynke55 schreef:
Daar zijn er heel veel van, denk ik. Maar ik bemoei me er meestal ook niet mee, geen zin in discussies met deze schreeuwers die niet verder kijken dan hun neus lang is.

Je hebt gelijk, dat is het beste ;)
Vooral als mensen dan opeens gaan roepen dat ze t allemaal niet echt gezegd hebben :roll:

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:46

Mars schreef:
Tja, none so blind as those who will not see...

Die mensen komen uit een cultuur die botst met de tolerantie die we in NL proberen na te streven. Steeds maar weer. Dan kun je keihard roepen dat het allemaal niet zo is, of de racismekaart trekken. Dat veranderd niks aan de realiteit.

Als we dan toch in de mooie Engelse spreuken blijven...
For those who believe, no proof is necessary. For those who don't, no proof is possible.

Ik denk dat 'die cultuur' die jij nu zo lekker over 1 kam scheert, heel veel verschillende kanten heeft. Ik heb zo veel mensen uit 'die cultuur' (wist je dat er heel veel verschillende oosterse culturen zijn én dat lichtgetinte mensen helemaal niet per se oosters/mediterraan hoeven te zijn?) lesgegeven, ik heb toch echt met name heel lieve, vriendelijke mensen ontmoet. Gastvrij, humoristisch. En ja, moslim. Moslims zijn soms net mensen. Die kunnen varkensvlees weigeren, vragen of ze voor de les eerst even ergens mogen gaan bidden omdat ze recht van hun werk af komen, en ontzettend veel lol maken met de luid vloekende oerhollandse medestudent, 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' spelen met de lesbische medestudente, geëmotioneerd raken over wat er in Manchester is gebeurd (of Londen, maar ik ben logischerwijs nog niet aan het werk geweest sinds gisteravond), of mij als christelijke docente uitnodigen om te komen eten.
Al die mensen worden door jou nu ook veroordeeld en nee, ik vind niet dat ik dat zomaar kan laten gebeuren. Want dat slaat nergens op.

En ja, dan kan je weer gaan smijten met 'ik heb nergens de naam van een cultuur genoemd', maar blijkbaar heb je er wel een in je hoofd, anders weet je ook niet of die botst met de onze.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 20:59

Zucht... okee ik ga het nog één keer proberen want als men mij woorden in mijn mond blijft leggen die ik niet schrijf heeft het weinig zin. Bovendien zou het hier niet om mij moeten gaan maar om het slachtoffer dat dit mee heeft moeten maken.

Ik heb het niet over 'die cultuur' ik heb het over 'een cultuur die botst met de onze'. En dat laten ze blijken door hun actie richting deze lesbische vrouw die hand in hand loopt met haar partner.

En nog een keer: ik heb het niet over AL DIE MENSEN uit die cultuur. Ik heb het over DEZE kanspareltjes. Drie stuks. Die dus niet accepteren dat er in deze maatschappij mensen zijn die een partner hebben van hetzelfde geslacht en met haar hand in hand lopen.

Discussie is leuk en aardig maar lees dan even wat er staat en niet wat je denkt te lezen.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:11

Dan nog klopt het niet. Je kunt niet uit dat éne beknopte nieuwsbericht halen dat het ligt aan de cultuur waaruit die kinderen komen, want je hebt geen flauw idee welke cultuur dat is. Voor hetzelfde geld zijn het twee geadopteerde Colombiaanse kinderen uit een villawijk, of twee Spaanse meisjes van drie hoog achter, je weet het niet. Kan net zo goed zijn dat de dames zin hadden om even flink te rellen en hun kans schoon gezien hebben.

Wat het slachtoffer betreft, iedereen kan blijven roepen dat het vreselijk is en dat is het ook, daar is verder weinig discussie over mogelijk.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:44

Sjesus
En dan worden die kl*te jong hier nog beschermd ook
Het maakt niet uit of ze wit , geel of desnoods groen zijn arm of rijk
Ze hebben gewoon met de tolerante cultuur van Nederland mee te gaan
Hier zijn homo huwelijken toegestaan
Dus die mensen mogen ook hand in hand over straat
Als ze dat niet graag zien kijken ze maar de andere kant uit .
Maar hun vuil handjes hebben ze thuis te houden .

Ik moet er niet achter komen dat een van mijn kinderen zoiets zou doen als een anders geaarde in elkaar rossen
Of zelf gerost zouden worden omdat ze anders zijn als wat god of allah of wie dan ook geboden heeft .

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:59

Maar denk wel dat we oprecht teveel links kijken en dan in verdediging gaan met foute gevolgen zo is molenbeek ook begonnen en nu zitten we met cijfers van tientalle haatpredikanten en jihandisten in de 100. Terwujl er toen ook racisme en tollerantie werd geroepen. Misschien heeft het er niet mee te maken in dit geval en was dit gewoon marginaliteit maar te beschermend is ook gevaarlijk. Bv ook dit https://m.hln.be/nieuws/buitenland/gruw ... ~a8ce7723/

Ik denk waarheid nemen zoals het is intollerantie, slechte opvoeding we moeten er gewoon niet met horen zien en zwijgen naar kijken.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:02

Zo tolerant is onze cultuur dus niet. Zodra blijkt dat deze kinderen uit een andere cultuur komen word er geroepen dat ze niet binnengelaten moesten worden. Hoezo tolerant?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:15

Mwah misschien omdat ze een vrouw met zijn drieën neerhalen en in elkaar slaan?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:22

Dat heeft niks met cultuur te maken. Er zijn inderdaad culturen die homoseksualiteit verbieden, net zoals de westerse wereld dat nog niet zo lang geleden deed, maar geweld is in alle culturen ongewenst.

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 01:17

Even afgezien van de afkomst van deze kinderen want dat weten we niet, dus ga ik geen conclusies trekken.. Maar voor degenen die zeggen dat cultuur niks met homoacceptatie te maken heeft, das helaas niet waar.

Meer ga ik er niet over zeggen want dan ben ik een discriminerende racistische neonazi. Of een fascist of een white supremacist.

Hier kan je het lezen in een officieel Nederlands rapport met echte cijfers. Trek je eigen conclusies, maar negeer de feiten niet..

http://www.scp.nl/dsresource?objectid=f ... bbf8ee715f

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:34

Ik zeg niet dat cultuur niets met homoacceptatie te maken heeft, ik zeg dat cultuur niks met geweld te maken heeft.
Het hele nieuwsbericht is intolerant en sensatiezoekend.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:09

nynke55 schreef:
Zo tolerant is onze cultuur dus niet. Zodra blijkt dat deze kinderen uit een andere cultuur komen word er geroepen dat ze niet binnengelaten moesten worden. Hoezo tolerant?

Kinderen die met dezelfde cultuur steeds provoceren etc!
Een mens is gemaakt om te leren.
Bij bijv Chinese kinderen zie je dit soort opmerkingen niet komen.
Heeft te maken met (meerdere slechte) ervaringen.
Heb je het nieuws niet eens voor nodig.

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:30

Het is gewoon asociaal. Dit is de vrije opvoeding! Jeej echt zo'n fijne generatie. Laat je emoties los. En oh schatje raakte je gefrustreerd van die twee vervelende damens hand in hand nou je mag je frustratie uiten. Maar niet slaan he snoepje he dat mag niet. Nee wat hebben papa mama gezegt. Nee schatje sla mama niet in het gezicht. Oh wil je toch slaan oke nou het mag niet he *slaat ondertussen gewoon door* maar blijf redeneren! Ja prachtig, vooral niet je stem verheffen en met liefje/schatje praten.

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:15

nynke55 schreef:
Ik zeg niet dat cultuur niets met homoacceptatie te maken heeft, ik zeg dat cultuur niks met geweld te maken heeft.
Het hele nieuwsbericht is intolerant en sensatiezoekend.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenl ... rend-angst

Niet dat autochtonen nooit geweld plegen tegen homo's hoor, maar het komt zeker vaker voor in bepaalde culturen. Dat is ook niet raar als je nagaat dat het een misdaad is waar ze vandaan komen (homoseksueel zijn).

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:27

robert45 schreef:
Klaarblijkelijk mist er een stuk uit het bericht. De media zijn er altijd goed in om afkomst niet te benoemen. Tenzij het bv een dronken pool is...

Hieronder de aanvulling. Het zal wel een verschilletje in cultuur zijn als onderstaande waar is.

-----
De politie is op zoek naar de daders en getuigen van de mishandeling. Het meisje had een getinte huidkleur, zwart haar en was ongeveer 15 jaar. Ze had een legergroen shirt met korte mouwen aan en droeg een lichtkleurige spijkerbroek.

De jongen die de trap gaf, had ook een getinte huidkleur en was ongeveer 1.30 meter lang. Hij was ongeveer 12 jaar, had zwart kort haar en een normaal postuur. Hij was gekleed in blauw met rood trainingsjack, een lichte spijkerbroek en sneakers.

"De media" vermelden een afkomst alleen als hij relevant is. Voordat mensen weer gaan oordelen op afkomst. Wat de aanleiding ook is, het is vreselijk. Of de daders nu hier vandaan komen of niet.