Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharleyT schreef:bruintje123 schreef:Dat er dingen voorgelogen worden, ja daar geloof ik in.
9/11 als voorbeeld. Dat was een mooie reden om oorlogje te spelen.
9/11 is voorgelogen? Niet echt gebeurd dus?? Praat me bij, ik heb wat gemist geloof ik.
Ilse_123 schreef:Vraag me af wat die mensen dan denken wat zich aan de onderzijde van die frisbee bevindt...
Vinden ze het ook niet raar dat je de wereld rond kan reizen? Dat je er voorbij Hawaii niet afvalt maar weer in Azië terecht komt?
Er zijn best dingen waarvan ik nog kan begrijpen dat mensen het niet geloven...de maanlanding ofzo. Maar dat de wereld plat is
Rex_Rolfo schreef:bruintje123 schreef:Ik zou zeggen wat zien die mensen dan als ze eens gaan vliegen?
Dan zien ze ze vliegen![]()
Maar even zonder gekheid, als de aarde een bol zou zijn ter grootte van een basketbal, hoe dik is dan op die schaal de atmosfeer?
CharleyT schreef:bruintje123 schreef:Dat er dingen voorgelogen worden, ja daar geloof ik in.
9/11 als voorbeeld. Dat was een mooie reden om oorlogje te spelen.
9/11 is voorgelogen? Niet echt gebeurd dus?? Praat me bij, ik heb wat gemist geloof ik.
Kwanyin schreef:Ja, ik dacht eerst ook dat het een uit de hand gelopen grap was, maar er blijkt wel degelijk een "flat earth society" te bestaan met "heeeuuuule sterke argumenten" hoor...
Ook bekende mensen. Ik weet niet meer wie het was, maar was een Amerikaan die iets zei in de trend van "ja en ik rij zoveer en ik rij toch altijd rechtdoor, ik zie nooit geen buiging ofzo, dus het is toch logich dat de aarde plat is". En zo nog wel grappiger theorieën.
"People actually think the earth is flat. Sun, round. Moon, round. Stars, round. But the earth is flying thru space like a fiets frisbee".
bruintje123 schreef:Dat zeg ik niet.
Precies wat er staat, een mooie reden voor Amerika om oorlogje te spelen.
De torens vielen veel te gecontroleerd naar beneden. Dat het eigenlijk onmogelijk is dat dit door een vliegtuig is veroorzaakt.
Er zijn ook deeltjes van explosieven gevonden en explosies gehoord op beneden verdiepingen waar geen brand was.
En zo zijn er nog veel meer "bewijzen" dat het geen aanslag was vanuit het buitenland.
Dus niets al Qaida, maar Amerika zelf.
Of dat waar is, dat weet ik niet, maar ik moet zeggen dat ik het nog geloofwaardig vind klinken ook.
Resistance schreef:Rex_Rolfo schreef:
Maar even zonder gekheid, als de aarde een bol zou zijn ter grootte van een basketbal, hoe dik is dan op die schaal de atmosfeer?
Ik heb mn binas hier niet, maar volgens mij is hij normaal zo'n 25 km ofzo? (Kan dat ik er totaal naast zit)
Resistance schreef:Rex_Rolfo schreef:Maar even zonder gekheid, als de aarde een bol zou zijn ter grootte van een basketbal, hoe dik is dan op die schaal de atmosfeer?
Ik heb mn binas hier niet, maar volgens mij is hij normaal zo'n 25 km ofzo? (Kan dat ik er totaal naast zit)
Ayasha schreef:bruintje123 schreef:Dat zeg ik niet.
Precies wat er staat, een mooie reden voor Amerika om oorlogje te spelen.
De torens vielen veel te gecontroleerd naar beneden. Dat het eigenlijk onmogelijk is dat dit door een vliegtuig is veroorzaakt.
Er zijn ook deeltjes van explosieven gevonden en explosies gehoord op beneden verdiepingen waar geen brand was.
En zo zijn er nog veel meer "bewijzen" dat het geen aanslag was vanuit het buitenland.
Dus niets al Qaida, maar Amerika zelf.
Of dat waar is, dat weet ik niet, maar ik moet zeggen dat ik het nog geloofwaardig vind klinken ook.
Zover ik me herinner waren die torens, net als vele hoge gebouwen in Amerika, zo gebouwd dat bij een instorting, ze op die manier zouden in storten. Juist om dat de gebouwen daar dicht bij elkaar staan en zo schade aan omringende gebouwen beperkt worden.
Dat Amerika heel goed op de hoogte was dat dit zou gebeuren (of iig de machtposities) sluit ik niet uit, al is het maar om de debiele reactie van Bush