‘I'm a normal guy, I just fancy 6 year old girls.'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:46

Of aan de antidepressiva dat werkt castrerend in het kwadraat :))

Maar zonder gekheid, ik vind het erg dat die mensen deze gevoelens hebben maar ik zou ze ook niet in de buurt van mijn kinderen vertrouwen. Misschien onterecht, misschien niet maar dat is het gevoel wat ik er persoonlijk bij heb :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:51

Eight schreef:
Of aan de antidepressiva dat werkt castrerend in het kwadraat :))

Maar zonder gekheid, ik vind het erg dat die mensen deze gevoelens hebben maar ik zou ze ook niet in de buurt van mijn kinderen vertrouwen. Misschien onterecht, misschien niet maar dat is het gevoel wat ik er persoonlijk bij heb :)

Ik snap dat wel. Ook gewoon omdat je je kinderen tegen alles wat (mogelijk) een gevaar is wil beschermen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:52

Cayenne schreef:
elenaMM77 schreef:
Nee, je kinderen zonder toezicht daar bij hem achterlaten, dat is de kat op het spek binden.. evenals hem vragen om op te passen. Maar dat zal hij zelf ook inzien denk ik zo.. verder dan dat zou ik met hem gewoon duidelijke afspraken maken als buren. hij zal zich er ook aan willen houden.. want hij leeft liever met open vizier en een sociaal vangnet dan als verguist persoon.

Maar dan zeg je in feite dat je hem toch niet zonder supervisie bij je kinderen in de buurt vertrouwd. Als hij een pedofiel is (en dus geen pedoseksueel) dan is er toch niets aan de hand?

Moeilijk onderwerp idd! Volgens mij was het inderdaad bij Je Zal Het Maar Hebben. Die man was ook vermomd om herkenning te voorkomen.
Zou castreren echt helpen? Daarmee haal je de gevoelens toch niet weg?

en ook voor chasing natuurlijk..

Ja, mijn gevoel is voor het grootste deel gebaseerd op een onderbuik gevoel dat ik de kat niet op het spek wil binden..

Ik was ook heterofiel.. ik werd pas heteroseksueel nadat ik mijn eerste bedpartner gehad had.. En dat was ook een oplopend traject in interesse en hormonen..

in tegenstelling tot het overgrote deel van de mensen heeft een pedofiel geen uitlaatklep voor zijn gevoelens.. als je een bloedmooie bezette vrouw over de vloer hebt, dan kun je het s avonds nog oplossen door een filmpje te gaan kijken online of naar de wallen te gaan.. is voor deze man geen optie.

dus ja ik respecteer zijn pedofiele aard, hij is ook welkom om naast mij te wonen.. Nee, ik bind niet de kat op het spek. En dat mag toch mijn keuze zijn.. Neem aan dat jullie ook niet je kinderen bij iedereen zonder toezicht achterlaten? ik veroordeel zijn gevoelens verder niet, ik respecteer wie hij is... en gezien de oliebol die een pedofiel normaal over zich heen krijgt, denk ik dat hij dan echt niet ontevreden hoeft te zijn met het feit dat het enige dat ik niet toesta is dat hij alleen is met mijn kinderen toch?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:57

Resistance schreef:
Maar dan denk ik: Een persoon met een geaardheid zoals hetero of homo, die kunnen zich toch ook inhouden? De man is pedofiel. Ja, hij valt op jonge kinderen, net zoals ik op mannen en vrouwen val. Maar ik doe toch ook niets met die gevoelens als iemand dat niet wil? Is het voor iemand die toevallig op jonge kinderen valt niet net zo?

Je kan ervoor kiezen om iemand te misbruiken, wat voor geaardheid je ook hebt. Dat je de geaardheid hebt betekent nog niet dat je gelijk iemand bent die zichzelf niet kan beheersen.

Geheel mee eens.
Waar je op valt kies je niet voor, wat je er mee doet wel.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:00

Moeilijk onderwerp, die man kan er niks aan doen dat hij die gevoelens heeft. Het is een geaardheid. Hij doet er gelukkig niks mee, maar gaat hij dat volhouden? Dat hoop je van harte, maar ja... Ik zou mijn kinderen dus neverdenooitniet bij zo iemand in de buurt willen hebben. Omdat alles in je als moeder schreeuwt: nee, nee, nee! Het probleem is dat het niet op iemands voorhoofd getatoeëerd staat. Je hebt dus geen idee of er pedofielen in je omgeving zijn. En of die ook pedoseksueel gedrag gaan vertonen. Ik denk dat het je ergste nachtmerrie als ouder is, dat je kind ooit gegrepen wordt door een pedoseksueel. Ik merk dat ik al onrustig word om er zo even over na te denken, brrrrr....

Ygritte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:15

Ik geloof zeker dat voor pedofielen "uit de kast komen" heel, heel moeilijk is. Ik heb ooit een artikel gelezen over een jonge Amerikaanse jongen, van een jaar of 20, die wist dat hij pedofiel was en hulp wilde. Dat was héél moeilijk; zijn eerste therapeut kon er niet neutraal mee omgaan en bleef hem "vreemd" en negatief aankijken, en pas bij een nieuwe therapeut durfde hij na enkele gesprekken te komen tot zijn hulpvraag en ook "uit de kast te komen" bij zijn moeder. Was heel schrijnend om te lezen.

Wel denk ik echter dat, door die sterke afwijzing van de samenleving (mensen die je "monsters" noemen, willen ophangen, etc) dat "underground" blijven een stuk aanlokkelijker is - daarom is denk ik extreem afwijzend gedrag naar pedofielen juist contraproductief, aangezien het mensen uit het zicht drijft. Ik heb ook, in hetzelfde stuk als die over de 20-jarige jongen, gelezen dat deze "underground" pedofielen elkaar vaak opzoeken op internetchatrooms en fora, waar ze elkaar langzaam aanpraten dat "relaties" met kinderen niet vreemd of raar zijn. Daarbij komt dat een misbruiker vaak een kind "groomt" en het kind dus gehecht is aan de misbruiker, die vaak een leuke "vriend" is die ook met ze speelt en op uitjes gaat etc. Misbruikers geloven vaak echt dat ze een gelijkwaardige relatie hebben en dat ze een kind geen kwaad doen (lees "Mijn Meneer" van Ted van Lieshout maar e¿ens, over zijn misbruikervaringen als jonge jongen; de jongen ziet "zijn meneer" als een grote vriend).

Alleen als een misbruiker zich los kan maken van deze kringen en ideeën en zich actief inzet voor zijn therapie zou ik hem écht vertrouwen met (mijn) kinderen. :j Tot die tijd zou ik hem/haar echter wel steunen in pogingen om in therapie te gaan. (Volgens mij zijn er ook initiatieven waarin heteroseksuele en homo/biseksuele volwassenen een pedofiel "steunen" in zijn nieuwe leven na bijvoorbeeld gevangenschap, om isolement te voorkomen).

Nies_

Re: ‘I'm a normal guy, I just fancy 6 year old girls.'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:35

Ik denk dat het misbruik ook zo tot stand komt, Ygritte.

Niet elke kindermisbruiker is een pedofiel natuurlijk, dus het kan ook heel anders liggen.

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:51

Ik heb het artikel gelezen en wil toch wel even mijn mening kwijt.

Ik vind het erg knap dat deze man zo eerlijk verteld hoe hij zich voelt en ik vind het bewonderingswaardig aangezien het zeker een taboe is.
Als seksuele oriëntatie weet ik niet of het er wel of niet onder zou vallen, aangezien hij alleen op jongere meiden valt en niet jongens en dergelijke.
Het lijkt me erg zwaar omdat iedereen naar je zou kijken alsof je een monster bent.
En dit kan begrijpelijk best inpact hebben op de manier hoe je over jezelf denkt, en je moet zeker sterk in je schoenen kunnen staan om al de kritiek aan te kunnen, en nog steeds normaal over jezelf te denken.
Wel vind ik dat ook al ben je nu bij iedereen uit gekomen voor wie je nou eigenlijk bent dat er verder iets mee gedaan kan worden.
Ik weet nog toen ik echt jong was en dacht dat ik al zo volwassen was alsnog ben je niet instaat om volwassen keuzes te maken en een (seksuele) relatie te hebben.
Hierin vind ik ook dat pedofilie niet kan worden gezien als homofiele/hetero personen waarbij beide personen ver genoeg ontwikkeld zijn om volledig in te kunnen stemmen op de relatie.

Om nu te zeggen dat ik de man niet met mijn kinderen vertrouw vind ik niet gepast.
Als ik (in mijn geval) een knappe meid/vrouw tegen kom kan ik mezelf prima beheersen, en ga ik echt geen ongepast gedrag vertonen en ik verwacht eigenlijk wel dat dit bij iedereen hier is.
Puur omdat deze man zich aangetrokken voelt tot jongere meiden betekend niet dat hij zichzelf niet kan beheersen en kiezen wat hij met zijn gevoelens doet.

Nogmaals dit is mijn mening en ik probeer niet opzettelijk iemand te beledigen :+ .

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:05

Resistance schreef:
Maar dan denk ik: Een persoon met een geaardheid zoals hetero of homo, die kunnen zich toch ook inhouden? De man is pedofiel. Ja, hij valt op jonge kinderen, net zoals ik op mannen en vrouwen val. Maar ik doe toch ook niets met die gevoelens als iemand dat niet wil? Is het voor iemand die toevallig op jonge kinderen valt niet net zo?

Je kan ervoor kiezen om iemand te misbruiken, wat voor geaardheid je ook hebt. Dat je de geaardheid hebt betekent nog niet dat je gelijk iemand bent die zichzelf niet kan beheersen.

Iemand die homofiel is hoeft zich niet in te houden. In principe kunnen we er denk ik wel van uitgaandat homos/herteros wel aan hun trekken komen qua seks. Een pedofiel kan gewoon NOOIT aan zijn gevoelens toegeven.

Ts ik ben het helemaal met me eens maar vid cayenne dr punt wel een hele lastige! Niet omdat ik denk dat die persoon maar in ieder kind interesse zal hebben maar al je nooit snoepjes mag eten en opeens legt iemand zo een snoepje in je schoot (wat voor snoepje dan ook) en dat mag je dan niet opeten?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:09

Maartje1990 schreef:
Resistance schreef:

Iemand die homofiel is hoeft zich niet in te houden. In principe kunnen we er denk ik wel van uitgaandat homos/herteros wel aan hun trekken komen qua seks. Een pedofiel kan gewoon NOOIT aan zijn gevoelens toegeven.

Ts ik ben het helemaal met me eens maar vid cayenne dr punt wel een hele lastige! Niet omdat ik denk dat die persoon maar in ieder kind interesse zal hebben maar al je nooit snoepjes mag eten en opeens legt iemand zo een snoepje in je schoot (wat voor snoepje dan ook) en dat mag je dan niet opeten?

In dit geval is dat snoepje als een pinda voor iemand die allergisch is. De gevolgen zijn neem ik aan erger dan de lol.
Ik denk dat de gevaarlijkste pedosexuelen diegene zijn die claimen hetero te zijn. Als je er voor uit komt sta je zo in de spotlight dat je wel heel stom zou zijn je nog te vergrijpen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:10

Het mag dan als geaardheid beschouwt worden, dat betekent niet dat het 1-op-1 te vergelijken valt met heteroseksualiteit of homofilie ed. Als seksueel geïnteresseerd persoon heb je waarschijnlijk genoeg kansen om aan je trekken te komen, ook al is dat niet met 1 specifiek persoon waar je graag het bed mee wil delen. Daarnaast val je wel op mensen die a) begrijpen wat seks is, b) begrijpen wat seksuele aantrekking is, c) hun eigen keuzes kunnen maken en d) hun grenzen (fysiek) kunnen aangeven door zich te verdedigen indien nodig. Als volwassene heb je de fysieke en mentale, en sociale bovenhand op een kind. Tel daarmee de seksuele aantrekkingskracht bij op en ik zou er ook zeker niet kiezen om mijn kinderen alleen te laten. Ik zie ook niet waarom je dat überhaupt zou doen, en ik denk dat een pedofiel persoon die echt bewust bezig is met niet pedofiel handelen het daar mee eens zou zijn.

Daarnaast is er, ondanks dat ik pedofiele personen zelf absoluut niet wil demoniseren, wel iets ethisch fout aan het seksualiseren van kinderen, én het normaliseren hiervan door niet-handelende pedofilie te 'normaliseren' zonder daarbij de ethische kant ook te bespreken. Ik ben vóór het normaal behandelen van pedofiele mensen, maar dat mag niet ten koste gaan van het sociaal beschermen van kinderen en jonge mensen. Zeker jonge meisjes worden al enorm geseksualiseerd, en dat gaat ten koste van hun seksuele (zelf-)ontwikkeling. Seksuele aantrekking tot niet-wilsbekwame mensen mag niet als normaal gezien worden, want seks moet áltijd gebaseerd zijn in het tweezijdige wilsbekwame toestemmen en genieten van de seks.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 10:49

Cayenne schreef:
Ik hoop voor hem dat hij de waarheid spreekt en hij ook echt niets met zijn gevoelens doet.

Mensen als jij zijn nog het grootste probleem in de samenleving. Je weet niks van de man, 1 artikeltje, maar hey eerste wat jij moet mededelen is dit. Lage viezigheid...

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:16

Ik heb de link niet opengeklikt , alleen de meningen gelezen. Al vind ik altijd dat je mag zeggen wat je wil, er zijn natuurlijk wel consequenties aan verbonden bij extreme uitspraken. Dit vind ik zo'n voorbeeld. Ik vraag me werkelijk af waarom het nodig is aan een groot publiek te vertellen dat je pedofiel bent. Ik vertel ook niet te pas en te onpas, wat mijn geaardheid is, hoe ik het doe , wat mijn voorkeuren zijn. Maar het is aan de andere kant goed dat het wel naar buiten komt , doordat anderen dan hun visie kunnen vergroten of wijzigen. Ik hoop dat een pedofiel nooit toegeeft aan zijn gevoel. Ik weet dat dit niet zo is. Daar heb ik grote moeite mee. Veelal blijft het slachtoffer jarenlang met vraagtekens lopen en de dader pleit zich vrij dat hij er niets aan kan doen. Nou, ik kan er niets aan doen, dat ik geen begrip heb voor pedofielen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:19

Aradis schreef:
Cayenne schreef:
Ik hoop voor hem dat hij de waarheid spreekt en hij ook echt niets met zijn gevoelens doet.

Mensen als jij zijn nog het grootste probleem in de samenleving. Je weet niks van de man, 1 artikeltje, maar hey eerste wat jij moet mededelen is dit. Lage viezigheid...

Iets met de pot verwijt de ketel en de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt....

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:21

Aradis schreef:
Cayenne schreef:

Aradis, niets mis met een mening al is deze gebaseerd op 1 artikel. Een mening kun je bijstellen als je meer informatie krijgt. Het feit dat jij een mening die afwijkt van de jouwe als een groot probleem ziet, vind ik meer zorgwekkend.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:24

Nog even een toelichting op mijn laatste reactie: ik kom zelf uit een verleden van seksueel misbruik op minderjarige leeftijd en krijg hier nog steeds therapie voor ivm (oa) PTSS en een ernstige slaapstoornis, dus ik weet helaas waar ik over praat en roep niet zomaar iets.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:38

Ersina schreef:
Aradis schreef:
[quote="Cayenne
[/quo

Aradis, niets mis met een mening al is deze gebaseerd op 1 artikel. Een mening kun je bijstellen als je meer informatie krijgt. Het feit dat jij een mening die afwijkt van de jouwe als een groot probleem ziet, vind ik meer zorgwekkend.

Daarbij wordt in het artikel gezegd dat een van de pleegkinderen zich wel misbruikt voelt. Of het nu waar is of niet waar, een risico dat zoiets gebeurt is behoorlijk als de kansen zich zo vaak en zo dichtbij voordoen.

Daarnaast vind ik het wel dapper van de man om ervoor uit te komen en hulp te zoeken, een beetje vergelijkbaar met uitkomen als gay 100 jaar geleden. Toen was dat, en is het nog steeds in sommige delen van de wereld, een enorme no-go. Groot verschil is dat dit niet een seksuele aantrekking tussen 2 volwassenen is maar tussen een volwassen persoon en een (onschuldig) kind dat er niet bewust mee kan instemmen.
Maar ik kan me voorstellen dat het een enorm moeilijke situatie is, je kan je gevoelens niet veranderen en als je ervoor uitkomt wordt je aan een schandpaal gehangen.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:39

mooney schreef:
Ik krijg van het artikel wel de kriebels, voornamelijk van deze stukken. Het kan aan mij liggen, maar dit klinkt niet als een niet actieve pedo. Want niet alleen penetratie is seks natuurlijk en wel heel toevallig dat die pleegdochter onware herinneringen heeft omtrent het onderwerp terwijl hij nog niet 'out' was.
Citaat:
I knew I was attracted to little girls, I was always a little close, maybe I hugged them too tight, or did some things I shouldn't have done, but I never penetrated a child, never – what I would call – had sex with a child.

Citaat:
we had foster children. Things went pretty well… but three years after, they left. They left for other reasons – we moved onto other things, the foster girl developed false memories.

Wellicht ben ik te achterdochtig hoor, maar hier gingen mijn nekharen van overeind staan.
Aan pedofilie is niets te doen, zolang die mensen hulp zoeken en/of er niet naar handelen is dat geen probleem. Daar ben ik het mee eens.

Ik had hetzelfde gevoel bij hetgeen in het artikel staat. Lijkt dat hij toch wel over de grens van het toelaatbare is gegaan, niet alleen penetratie is misbruik.
Ik vraag mij ook af wat hij dan zoekt in een huwelijk met een volwassen vrouw.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 14:51

Ik heb in het verleden een pedofiel gekend, via een vriend, die zichzelf ook chemish liet castreren en contact met kinderen vermeed. Ook vertelde hij iedereen dat hij die gevoelens had en wilde ook als diegenen kinderen hadden er niet op bezoek/of ze niet op bezoek hebben als de kinderen er bij waren.
Ik was wel geschokt toen hij het vertelde, maar hij wist dat het niet normaal was, en deed er alles aan om kinderen te beschermen door zijn voorzorg.

Maar dit artikel roept bij mij op bepaalde punten toch weerstand of achterdocht op.
Citaat:
I was always a little close, maybe I hugged them too tight, or did some things I shouldn't have done, but I never penetrated a child, never – what I would call – had sex with a child.

Klinkt een beetje als krom recht banketstaaf want "het was geen sex".

Dan het hele verhaal dat zijn pleegdochter "valse herrinneringen kreeg". Een tienjarige die vanuit niets ineens zich in het hoofd haalt dat pleegpapa pedofiel is, zonder dat daar aanleiding voor is.

En:
Citaat:
He told the newspaper he does not seek out pornography involving children when he masturbates, but added he doesn't 'beat himself up' if he does watch scenes involving young people.

'I don't feel bad it about because it's not reality, I can differentiate between fantasy and reality,' he said.

Nee.. gewoon bah. Ik zoek het niet op maar als ik het kijk, is het voor mij fantasie. Ja, voor jou, maar niet voor de jonge mensen (misschien dus zelfs minderjarig) die in dat soort materiaal te zien zijn.

Aradis

Re: ‘I'm a normal guy, I just fancy 6 year old girls.'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:29

Ja hoor Cayenne...
Ik kan onder jouw bericht over seksueel misbruikt zijn precies hetzelfde typen als jij deed, maar dat wordt vast wel als kwetsend gezien..
Jouw ervaring zegt niets over deze man..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:30

Aradis schreef:
Ja hoor Cayenne...
Ik kan onder jouw bericht over seksueel misbruikt zijn precies hetzelfde typen als jij deed, maar dat wordt vast wel als kwetsend gezien..

Misschien moet je mijn bericht eerst nog eens goed doorlezen voor je conclusies trekt die nergens over gaan.
En verder ga ik niet op deze onzin in. Hoe het kan dat je mijn post zo interpreteert is me echt een raadsel :)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:04

Aradis schreef:
Ja hoor Cayenne...

Ik vraag me echt af waarom je Cayenne haar bericht zo slecht opvat? Ze schrijft enkel dat ze hoopt dat de man de waarheid spreekt en ik geloof dat het haar goed recht is om dat te zeggen.
Die man kan wel makkelijk zeggen dat hij nog nooit een kind misbruikt heeft maar dat moet daarom niet per se waar zijn, je gelooft toch ook niet zomaar alles wat een wildvreemde tegen je vertelt. En als je kijkt naar de quotes die enkele mensen gepost hebben krijg ik er ook wel mijn twijfels bij. Ik veroordeel niet zomaar iemand, dat zeker niet, maar als hij toch een kind misbruikt zou hebben lijkt hij mij niet de persoon om dat toe te geven (al geloof ik niet dat iemand dat zomaar zal toegeven..).

Ygritte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 14:25

DezeNaam schreef:
Aradis schreef:
Ja hoor Cayenne...

. Ik veroordeel niet zomaar iemand, dat zeker niet, maar als hij toch een kind misbruikt zou hebben lijkt hij mij niet de persoon om dat toe te geven (al geloof ik niet dat iemand dat zomaar zal toegeven..).

Het probleem is dat veel misbruikers niet vinden dat ze een kind hebben misbruikt. Ze denken dat ze de "speciale vriend" van het kind zijn en dat het kind het fijn vindt, en dat de omgeving het allemaal niet begrijpt / te veroordelend is / "heus niet begrijpt hoe het echt zit". Soms zeggen ze dat zelfs tegen het kind: "Grote mensen snappen er niks van want zij denken dat het slecht is." Ze geven dus zelfs niet voor zichzelf toe dat ze een misbruiker zijn. Niemand wil de slechterik zijn in zijn eigen levensverhaal, natuurlijk.

Vaak zijn het juist mensen die constant roepen dat ze "zoveel van kinderen houden", als vrijwilliger bij allerlei kinder-dingen werken en "nooit een kind kwaad zullen doen" (omdat zij denken dat wat ze doen niet slecht is, geen misbruik, soms zelfs geen seks, maar slechts "liefde geven" of iets dergelijks).

Dat maakt dit probleem zo moeilijk en maakt veel misbruikers "wolven in schaapskleren". Deze denkwijze van veel pedoseksuelen moet je kunnen veranderen wil je ervoor zorgen dat het gedrag kan veranderen, maar vaak is de "drang" naar intimiteit zo groot dat ze zich er niet van deze "excuses" los kunnen maken.