Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:harbourlight schreef:Over enkele minuten extra journaal op npo1. CNN zendt ook live uit.
Ik zie het inderdaad. Ik dacht in eerste instantie op onwel wording. Het is pal naast de weg..
Maar aangezien die gevlucht is vind ik t maar vreemd. Je kan toch ook niet zomaar een truck jattenhij is gelukkig niet ver gekomen zie ik. Beetje wanhopige mislukte poging..
eenitraM schreef:Kabayo schreef:Ik zie het inderdaad. Ik dacht in eerste instantie op onwel wording. Het is pal naast de weg..
Maar aangezien die gevlucht is vind ik t maar vreemd. Je kan toch ook niet zomaar een truck jattenhij is gelukkig niet ver gekomen zie ik. Beetje wanhopige mislukte poging..
Vrachtwagen en oplegger zien er nieuw uit.
moyra schreef:Tja hoe kom je aan een wapen![]()
Een vrachtwagen zie je vaker op straat dat een automatisch wapen dus aam alles is te komen.
sureido schreef:Ik las juist niet dat het bij de weg was, dat er 65 km/h werd gereden en geen poging tot remmen.
Wanhopige mislukte poging? Wat is er mislukt als er al 9 doden zijn?
LadyMadonna schreef:sureido schreef:Ik las juist niet dat het bij de weg was, dat er 65 km/h werd gereden en geen poging tot remmen.
Wanhopige mislukte poging? Wat is er mislukt als er al 9 doden zijn?
In nice waren het er meer dan 80 en heeft de vrachtwagen veel langer vol gas door kunnen rijden... Misschien daarom "mislukt"?
tootje71 schreef:Chocopasta schreef:![]()
Geen woorden voor....
In wat voor wereld moet mijn kind opgroeien...
Dat gaat ook door mijn hoofd....knettergek is de wereld aan het worden..
LadyMadonna schreef:Lijkt me niet aannemelijk, was ook twee uur eerder zoiets
In Brussel zou ook een anti terreur actie bezig zijn...
Wat sureido zegt klopt. Ik ben opgegroeid met wekelijks en soms dagelijk nieuwsberichten van autobom en in noord Ierland.
Vrachtwagen zou een Pools kenteken hebben, weet niet hoe makkelijk je daar aan een vrachtwagen kan komen?