Iemand op FB noemde hoe bij beide meisjes het ene oor uitsteekt en het andere niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Met die biometrische gegevens van tegenwoordig is er toch wel een vingerafdrukje te nemen?
Of een DNA vergelijken?
Vage sensatiezoekerij als je het mij vraagt. Engels is ook niet bepaald een zelfzame taal die niemand spreekt of verstaat, zelfs niet in Italie.
Vjestagirl schreef:Ik vind dit soort dingen altijd zo sneu. Voor het meisje waar ineens mee geleurd wordt en die als ze "niemand" blijkt te zijn weer van iedere radar af valt. Voor de ouders van al die vermiste meisjes die nu weer een sprankje hoop krijgen. Voor alle andere daklozen, die niet lijken op een vermist blank meisje en dus geen hulp krijgen...
lieveli schreef:Vjestagirl schreef:Ik vind dit soort dingen altijd zo sneu. Voor het meisje waar ineens mee geleurd wordt en die als ze "niemand" blijkt te zijn weer van iedere radar af valt. Voor de ouders van al die vermiste meisjes die nu weer een sprankje hoop krijgen. Voor alle andere daklozen, die niet lijken op een vermist blank meisje en dus geen hulp krijgen...
Nou dit, ik krijg er gewoon buikpijn van. Waarom helpt niemand dat kind, ongeacht wie ze is...
Brainless schreef:lieveli schreef:Ja maar als je ziet dat ze nog zo jong is en mentale problemen heeft...
Daarom is er ook deze actie op touw gezet... en is ze gelukkig herkend.
Danique schreef:Maar die actie is in principe niet begonnen omdat het zo'n zielig meisje op straat was; die actie is begonnen omdat ze op Madeline McCann zou lijken, en DAT vind ik ziek. Dat ze alleen maar geholpen is omdat ze zou lijken op een 'bekend' vermist persoon, en niet omdat zij zelf de hulp nodig heeft. Ongeacht of ze die aflstaat of niet.
Citaat:De politie heeft al verschillende keren contact met het meisje gehad. Volgens hen gaf ze telkens een andere naam op