lieveli schreef:Ik vind het een beetje zielig, zoveel drukte als mensen er om maken. Hebben ze dan zo'n leeg leventje?
Dat.
Men is nu al een jaar of 5 van september t/m december met die pieten in de weer. Ga je druk maken over iets nuttigs zeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fira schreef:Ik vind het ook nogal grappig dat blanke mensen voor zwarte mensen bepalen dat iets niet racistisch is.
Kom op zeg, die kinderen maakt het geen reet uit welke kleur zwarte piet heeft, dus doe maar lekker alle kleuren van de regenboog.
Het zijn ook altijd volwassenen die zich er het meeste druk om maken, om het vervolgens voor hun eigen kinderen te verpesten.
Fira schreef:Ik vind het ook nogal grappig dat blanke mensen voor zwarte mensen bepalen dat iets niet racistisch is.
Kom op zeg, die kinderen maakt het geen reet uit welke kleur zwarte piet heeft, dus doe maar lekker alle kleuren van de regenboog.
Het zijn ook altijd volwassenen die zich er het meeste druk om maken, om het vervolgens voor hun eigen kinderen te verpesten.
Kim_RC schreef:Fira schreef:Ik vind het ook nogal grappig dat blanke mensen voor zwarte mensen bepalen dat iets niet racistisch is.
Maar wat is er racistisch aan iemand die zwart is van het roet omdat hij door de schoorsteen gekropen is 's nachts? Volgens mij niks?
Kim_RC schreef:Fira schreef:Ik vind het ook nogal grappig dat blanke mensen voor zwarte mensen bepalen dat iets niet racistisch is.
Maar wat is er racistisch aan iemand die zwart is van het roet omdat hij door de schoorsteen gekropen is 's nachts? Volgens mij niks?
Fira schreef:<KNIP>
Het zijn ook altijd volwassenen die zich er het meeste druk om maken, om het vervolgens voorhun eigenkinderen te verpesten.
purny schreef:Sorry hoor maar ik vind de discussie pas triest... blijkbaar is mijn humor jullie humor niet
Sleeper schreef:Sheran schreef:Een witte piet haalt ook gewoon het hele Sinterklaasverhaal onderuit. Eentje, ok, maar allemaal witte pieten is wat ongeloofwaardig.
Voor wie is het ongeloofwaardig? Niet voor de kinderen hoor, die maken het niks uit. Het zijn de volwassen die willen vasthouden aan traditie's die niet meer van deze tijd zijn. Maar goed, in deze hele discussie is al gezegd door zo een beetje heel Nederland met een mening.
antje_vip schreef:lieveli schreef:Nee nou ja, discriminerende plaatjes vind ik niet echt tof.
Ik zie nergens discriminerende plaatjes? Alleen een foto van een vrouw die zelf graag discrimineert.