prugelpiet schreef:Ik snap het niet, draait die vent nou de nek van de zwaan om voordat ie m over de reling gooit of kwakt ie m er gewoon overheen in de hoop dat ie wel dood gaat?
Zover ik lees het eerste gelukkig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joaltijd schreef:prugelpiet schreef:Ik snap het niet, draait die vent nou de nek van de zwaan om voordat ie m over de reling gooit of kwakt ie m er gewoon overheen in de hoop dat ie wel dood gaat?
Zover ik lees het eerste gelukkig
Azmay schreef:Dat zit mij ook dwars ja, iemand met hart voor dieren (en dus beter inschattingsvermogen) zou hem respectvoller ergens heen hebben gedaan en niet over de reling hebben gesmeten.
Froukje schreef:Ik snap werkelijk waar de ophef niet. Als ze gewoon waren door gereden waren het ook harteloze rotzakken geweest, maar op het moment dat ze het dier uit hun lijden verlossen is het ook niet goed.
Sommige mensen zijn echt onmogelijk te begrijpen.
Tis maar goed dat de meeste mensen niet weten hoe het in bijv. Australië gaat met aangereden kangaroos..
Ik ben iig blij dat er mensen zijn die dieren uit hun lijden durven te verlossen, scheelt een hoop dieren leed.
Froukje schreef:Heb je de reacties op facebook gezien? Die machinist heeft de vreselijkste verwensingen naar z'n hoofd gekregen.
Brainless schreef:Azmay schreef:Dat zit mij ook dwars ja, iemand met hart voor dieren (en dus beter inschattingsvermogen) zou hem respectvoller ergens heen hebben gedaan en niet over de reling hebben gesmeten.
Hier gaan dode muizen en hamsters gewoon in de container.
En ja; wij hebben zeker hart voor dieren.
Maar dood is dood.
Jolandaa_ schreef:Nek om draaien of oplappen. Niet naar beneden laten vallen in de hoop dat ie sterft. Dat verdient niemand, ook geen dier.
De harteloosheid stoort mij. En alles oplappen hoeft zeker niet, maar lijden ook niet
Jolandaa_ schreef:Dreamybol schreef:Natuurlijk, een dode zwaan meenemen naar de rendac. Hoe zie je dat voor je? En bij het tegenargument dat Rendac dieren ophaalt, er lopen heel wat kilometers spoor door niet zo heel goed bereikbaar gebied...
Nou gewoon in de kofferbak er naar toe brengen?
Jolandaa_ schreef:Dreamybol schreef:Natuurlijk, een dode zwaan meenemen naar de rendac. Hoe zie je dat voor je? En bij het tegenargument dat Rendac dieren ophaalt, er lopen heel wat kilometers spoor door niet zo heel goed bereikbaar gebied...
Nou gewoon in de kofferbak er naar toe brengen?