Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:51

Je kind heeft een serieus trauma na een dergelijke ervaring en is dus voor altijd beschadigd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:53

Ugh waarom lees ik dit 's avonds als ik alleen ben? Echt naar zulke mensen. Zouden ze met z'n alle een clubje hebben en afspraken maken op het darknet? Of elkaar op een andere manier 'inspireren'? Als ik zo iemand tegen zou komen weet ik niet wat er met me zou gebeuren. Ik vind clowns sowieso al eng, maar dit slaat alles.

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:54

Denk dat ik toch maar een andere route kies om naar huis te fietsen vanavond :D

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:55

:') alsof 2016 niet bizar genoeg was

madelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:55

Iris82 schreef:
Weet je, zo een kun je met gemak onderuit schoppen. Dit zijn zieke geesten, geen serieuze killers. Waarschijnlijk gaan ze nog huilen ook als je dreigt de hond los te laten.

Hopen we dan maar! Bah wat eng, houd helemaal niet van die horrorclowns haha

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:56

Ja ik vind dit dus helemaal niks. Moest net ook een uur door het donker fietsen. Zonder straatlantaarns.. op verlaten weggetjes (waar je natuurlijk geen killer-clowns vind, maar ja maak dat jezelf maar wijs als je helemaal gestrest bent). Feest!

Op school had iedereen het er ook al over.. meh.. grote kans dat ik vannacht killer-clown nachtmerries krijg :') -O-
Laatst bijgewerkt door Dancyy op 11-10-16 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:56

Nou ik denk dat die wijk nu juist veilig is door alle commotie. Zal ook wel jeugd aantrekken. Of een paar boze papa's.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:57

Iris82 schreef:
Weet je, zo een kun je met gemak onderuit schoppen. Dit zijn zieke geesten, geen serieuze killers. Waarschijnlijk gaan ze nog huilen ook als je dreigt de hond los te laten.

:') en als je een kleine westie hebt?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 21:57

xLisaSpelt schreef:
Denk dat ik toch maar een andere route kies om naar huis te fietsen vanavond :D

Haha oh jee dit was niet mijn bedoeling! Sorry.

Ik denk serieus ook dat ze ergens via een forum met elkaar spreken en ook hun bevindingen met elkaar delen. Ik ben normaal niet zo'n complot denker, maar dit is echt heel apart dat er zoveel mensen dit doen: en als ze mij tegen komen zullen ze zeker lol hebben want ik ga huilen denk ik.

Als ik nu de reclame van Walibi fright nights zie denk ik: dit zou gerust snel waarheid kunnen worden :')

In VS is het zo'n groot probleem dat er overvallen en andere ongein gepleegd wordt in clowns pak.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:59

verootjoo schreef:
Iris82 schreef:

:') en als je een kleine westie hebt?

Dan trek je m een zombiepak aan. :)*

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:00

Iris82 schreef:

er hoeft maar 1 verkeerde tussen te zitten... al is het maar door opjutting van vrienden die 'in de bosjes aan meekijken zijn'..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:01

Great... Ik moet nog met de hond wandelen... Ik ben al als de dood voor clowns. Mijn dochter is er ook zoeen...
Ik moet er écht niet aan denken...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:01

Ik krijg hier ook de kriebels van. Ik woon vlakbij de wijk waar de vloen gisteren voor het eerst opdook in Almere en ik denk dat ik 7 kleuren had gescheten als ik hem was tegengekomen.
Vanmiddag is de politie heli hier een paar keer overgevlogen, dat kunnen zo maar eens surveillance rondes zijn.

xxvera97xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:02

krijg er de kriebels van :(

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:03

-O- Ik vind dit echt niet oké. In stomme films vind ik dit soort dingen al eng genoeg. Dan zet je het uit en probeer je er maar niet meer aan te denken. :') Dit vind ik gewoon echt heel naar. Geen idee met wat voor intenties iemand zo over straat loopt.. Je hoeft maar één keer een verkeerde te treffen. Mensen bang maken vind ik heel fout.

Mooi dat de politie hier wel zo tegen optreedt. Snel de kop indrukken dit enge gedoe.

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:04

Was dit een jaar of 2 geleden niet ook al het geval? Ik werk in Almere op een basisschool en de kinderen waren er al aardig gestresst onder vandaag...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:06

Ik vind het hilarisch. Supersneu voor alle getraumatiseerde mensen maar hoe briljant is het dat dit deze trend global gaat?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:07

Het probleem is dat de politie dit wel 'de kop in kan drukken' maar als het in de VS niet lukt, lukt het hier in NL al helemaal niet. Nu is het zo dat ze in de VS wel nog wapens kunnen hebben: degene die de clown tegenkomt maar ook de clown zelf. Dus dat is toch wel een stukje erger.. Ik zie ook veel filmpjes dat auto's ze proberen aan te rijden.

Kunnen serieuze ongelukken hierdoor komen, maar je zou maar eens een clown treffen die van plan is iets aan te richten... Je moet er niet aan denken!

En dan kan je wel zeggen ik sla ze in elkaar, maar doe het maar eens even.. denk dat je in de situatie zelf toch gauw weg bent, wanneer er een clown met een mes/zaag/hamer voor je staat :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:07

lieveli schreef:
Ik vind het hilarisch. Supersneu voor alle getraumatiseerde mensen maar hoe briljant is het dat dit deze trend global gaat?

Dolletjes... -O-

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:08

Is dit alles serieus? -O- gadsie...

Ik ben al als de dood voor clowns of paspoppen.. Zo griezel speelt met zijn leven bij mij.. Ik weet niet hoe ik zal reageren..

Ik hoop maar dat het niets ergers gebeurd!

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:09

Ik vind dit echt vreselijk, onwijs bang dat ik er eentje tegenkom.

Overigens wilde ik als de Joker met Halloween... Als ik alle reacties hier lees moet ik misschien maar een andere outfit kiezen, ik heb liever geen pakwerk honden op me af omdat iemand denkt dat ik gevaarlijk ben :Y)

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:09

Het is in Oss in het park naast ons (woon-)pleintje. Ik hoorde het vanmiddag al. In het park is een prachtige speeltuin en een super kinderboerderij. Oftewel er lopen veel (kleine) kinderen met of zonder ouders rond. Er is ook een groot veld voor de honden dus het is een redelijk druk bezocht park.
Ik snap werkelijk niet hoe je het in je hersens haalt om zulke dingen te doen.
En dan zeg ik het nog netjes.
Of het nou kinderen zijn of (jong) volwassenen die je gaat laten schrikken : Dat doe je niet !!
Toen ik het hoorde was ik bijna in staat om met een honkbal knuppel even een rondje door de wijk te maken.
Helaas heb ik geen honkbalknuppel ! Mijn, en vele andere, jonge kinderen spelen hier buiten. Ik wil echt het niet horen dat hij of zij hier rond loopt want ik sta op dat moment echt niet voor mezelf in.
Het is te gek voor woorden.
Dat zijn echt "clowns" zonder bruikbare hersencellen !!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 22:09

lieveli schreef:

Hilarisch? In Amerika worden er serieuze misdrijven gepleegd door deze clowns.. dat noem ik niet hilarisch! Of vind jij het grappig wanneer je overvallen wordt door een clown?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:10

Nou liever dat dan een bivakmuts. Clowns zijn leuk.

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:11

Ik vraag me af in hoeverre alle meldingen die daar nu over komen ook daadwerkelijk om killerclowns gaat ipv een clown die bijv naar een partijtje gaat od?

Anyway mocht ik er hier 1 spotten dan issie van mij en m'n hond _-:(