Dus terwijl oma op zondag op een boterham zit te kauwen kunnen haar kleinkinderen gratis door Europa toeren.......Dit land is knettergek.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alex66 schreef:En ondertussen zijn bij twee zorgcentra in Zoetermeer de warme maaltijden in het weekend geschrapt vanwege bezuinigingen.
Dus terwijl oma op zondag op een boterham zit te kauwen kunnen haar kleinkinderen gratis door Europa toeren.......Dit land is knettergek.
loveslimpie schreef:Ik zit op dit moment in Oostenrijk en ik heb ze er hier ook over gehoord. Het stond vorige week volgensmij hier al in de krant. Wat ik igg wilde toevoegen is dat het volgensmij eerder een Europees besluit is dan een Nederlands.
Ik ben wel voorstander, het is een mooie manier om wat meer te kunnen zien
mvdende schreef:Ja dat zou eigenlijk wel beter zijn naar mijn mening.Heel gaaf idee, als je 18 bent.....Ik vind het vooral jammer dat de jongeren van begin 20 die niet studeren overal voor gepakt worden. Voor deze groep wordt heel weinig gedaan. Als ze de maand gratis reizen nou eens tot de leeftijd van 25 zouden doen?
purny schreef:Het idee is sowieso slecht. En het gaat teveel geld kosten. Waar gaat dat geld vandaan gehaald worden? Bij de belastingbetaler dus
mvdende schreef:Heel gaaf idee, als je 18 bent.....Ik vind het vooral jammer dat de jongeren van begin 20 die niet studeren overal voor gepakt worden. Voor deze groep wordt heel weinig gedaan. Als ze de maand gratis reizen nou eens tot de leeftijd van 25 zouden doen?