Max Verstappen, van sympathieke debutant naar huilebalk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:59

Cowboy55 schreef:
Mizora schreef:
Ik vind het haar er wel bij passen. Een soort van hippie en dat past helemaal bij zijn karakter. Hij is schattig.

Hij is het boegbeeld van 'mijn' cluppie en vanuit die invalshoek mag ik de man wel. Moet er niet aan denken dat zo'n kwal als Ronaldo het boegbeeld van 'mijn' club zou zijn.....dan krijg je toch ook plaatsvervangende schaamte.

Aan de andere kant: binnen 10-15 minuten na de wedstrijd al over zo'n l*llige nederlaag heen zijn......dat baart me dan ook wel weer zorgen. Het is wel topsport vriend (nou ja, eredivisie....bijna topsport).

Schaamte voor Ronaldo?! Die man heeft alles uit zijn carrière gehaald wat er maar in zit. Zoals zijn trainer zei: Hij verschijnt elke dag als eerste op het veld en komt er elke dag pas als laatste weer vanaf. Als er iemand is die keihard gebikkeld heeft voor zijn succes, zijn eigen prestaties nooit goed genoeg vindt en altijd het onderste uit de kan haalt is het Ronaldo wel. Dat is helemaal niets om je voor te schamen maar juist om trots op te zijn!

Ontopic vind ik dat je vrij veel aannames doet over iemand waar je in principe helemaal niets van weet. Media schetst lang niet altijd het juiste beeld van 'bekende mensen'- waar het hen omgaat is lezers/kijkers trekken, echt niet om het neerzetten van iemand hoe hij is. Alle extreme reacties worden breed uitgemeten en veel besproken. Sympathieke reacties zijn niet leuk genoeg om (constant) over te praten.

Overigens denk ik wel dat jongens (of dames) die opeens heel veel geld gaan verdienen met een sport hier wel wat meer begeleiding in mogen krijgen. Het is ook wat als je nog jong bent en opeens bakken te besteden krijgt.

Als je overigens zeker wil weten dat sympathieke, sportieve sporters op hoog niveau en met veel geld nog bestaan moet je even een interview net Valentino Rossi opzoeoen :-)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 09:03

Gruis schreef:
Cowboy55 schreef:

Hij is het boegbeeld van 'mijn' cluppie en vanuit die invalshoek mag ik de man wel. Moet er niet aan denken dat zo'n kwal als Ronaldo het boegbeeld van 'mijn' club zou zijn.....dan krijg je toch ook plaatsvervangende schaamte.

Aan de andere kant: binnen 10-15 minuten na de wedstrijd al over zo'n l*llige nederlaag heen zijn......dat baart me dan ook wel weer zorgen. Het is wel topsport vriend (nou ja, eredivisie....bijna topsport).

Schaamte voor Ronaldo?! Die man heeft alles uit zijn carrière gehaald wat er maar in zit. Zoals zijn trainer zei: Hij verschijnt elke dag als eerste op het veld en komt er elke dag pas als laatste weer vanaf. Als er iemand is die keihard gebikkeld heeft voor zijn succes, zijn eigen prestaties nooit goed genoeg vindt en altijd het onderste uit de kan haalt is het Ronaldo wel. Dat is helemaal niets om je voor te schamen maar juist om trots op te zijn!

Ontopic vind ik dat je vrij veel aannames doet over iemand waar je in principe helemaal niets van weet.

'Best veel"? Ik schrijf maar 4 zinnen. Hoe kan ik dan 'best veel' aannames doen?

Gruis

Re: Max Verstappen, van sympathieke debutant naar huilebalk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:47

Dat was gericht naar TS :)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:54

Gruis schreef:
Dat was gericht naar TS :)

Ah...gelukkig....dacht al dit ik gek werd.... :D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:01

Fenrir schreef:
Over sporters en sympathiek zijn: deze vent is een held :D

[ Video ]

Wat een ge-wel-dig persoon _/-\o_

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:00

Rossi! _/-\o_

En je hebt helemaal gelijk! Iedereen doet maar aannames over sporters, terwijl ze helemaal niet weten wat iemand er voor doet of laat.

Mariska14015

Re: Max Verstappen, van sympathieke debutant naar huilebalk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 13:24

Helemaal mee eens. Misschien Verstappen alleen niet het beste voorbeeld haha.
Iedereen heeft het altijd over hoe sympathiek de mensen bij de paralympische spelen zijn, maar ik durf erom te wedden dat zo gauw er meer geld en meer bekendheid mee kan worden gewonnen, het daar ook inene over is. Het is natuurlijk wel zo dat het ook een beetje bij sport hoort. Ach ja...