Glock als sponsor. Nooit twijfel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 17:31

rien10 schreef:
danzzz schreef:
Er bestaan geen meer verboden wapens, dan alle verboden wapens.

Sorry, ik begrijp je niet.

Alle wapens zijn verboden, dus ook die van Glock

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 17:33

Ayasha schreef:
Knuppel in het hoenderenhok; Als er geen wapens gemaakt waren/werden. Zou men zich er ook niet tegen moeten verdedigen. ~~}> ~~}>
Op die manier houdt de wapenhandel zichzelf in stand natuurlijk.

Er zijn nog honderdduizend andere manieren om iemand om het leven te brengen, zelfs al zouden we ALLES verbieden waarmee je het zou kunnen doen. Ik denk alleen dan wel dat we met zijn allen op een planeet compleet van onschepbaar zand in ons blootje moeten leven.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 17:36

Ayasha schreef:
Knuppel in het hoenderenhok; Als er geen wapens gemaakt waren/werden. Zou men zich er ook niet tegen moeten verdedigen. ~~}> ~~}>

Precies mijn idee, ik vind het glock gebeuren dus wel erg dubbel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 17:39

danzzz schreef:
Ayasha schreef:

Er zijn nog honderdduizend andere manieren om iemand om het leven te brengen, zelfs al zouden we ALLES verbieden waarmee je het zou kunnen doen. Ik denk alleen dan wel dat we met zijn allen op een planeet compleet van onschepbaar zand in ons blootje moeten leven.

Maar dan zou men wel dichtbij moeten komen. Met een wapen hoeft dat niet. Met gevolg dat het dus veel onverwachter kan gebeuren (als iemand met een knuppel op je af komt kan je rennen, heeft ie een wapen vast, kan je ook rennen maar sneller dan een kogel ben je niet.)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 17:57

Ayasha schreef:
danzzz schreef:

Maar dan zou men wel dichtbij moeten komen. Met een wapen hoeft dat niet. Met gevolg dat het dus veel onverwachter kan gebeuren (als iemand met een knuppel op je af komt kan je rennen, heeft ie een wapen vast, kan je ook rennen maar sneller dan een kogel ben je niet.)

Nee hoor, dat is helemaal niet nodig. Tig decennia geleden maakte mensen al kruisbogen met takken, hout en steen... niets kunstigs aan en hoef je echt niet dicht bij voor te komen om iemand te doden of zodanig te verwonden.

Overigens denk ik bij Glock niet direct aan wapens, maar aan een paardenliefhebber die heel veel geld er voor over heeft...

En ik ben absoluut niet voor wapens. Echter is niet het wapen dat dodelijk is. Maar de mens die het vast houdt.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:10

danzzz schreef:
rien10 schreef:
Sorry, ik begrijp je niet.

Oh dus schietverengingen oook? De politie, me, leger?

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:15

. even overnieuw

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:19

Jester_ schreef:
danzzz schreef:

Oh dus schietverengingen oook? De politie, me, leger?

Ja, daar moet je een vergunning voor hebben, de zogenaamde: "vergunning verboden wapenbezit"

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:31

anjali schreef:
Nee. Wel als hij jachtgeweren zou maken.

Wat is dit nou voor een raar antwoord.

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:49

Ze is tegen de jacht, niet zo moeilijk. Vind het niet zo'n raar antwoord. Het soort wapen maakt dus ook nog verschil.

Vuurwapens weg? Dan weer middeleeuwse toestanden met een bijl, zwaard, kruisboog of wat dan ook weer tegenover elkaar. De mens weet altijd wel ergens een wapen van te maken, al is het een aardappelschillenmesje. Het probleem zal ook altijd de mens zijn niet wat ze in hun handen hebben. En justitie zal wel opgewassen moeten zijn tegen het materiaal van criminelen.

Ik vind de sponsoring van Glock dus niet negatief. Vind het super wat ze voor de paardensport doen.