rien10 schreef:danzzz schreef:Er bestaan geen meer verboden wapens, dan alle verboden wapens.
Sorry, ik begrijp je niet.
Alle wapens zijn verboden, dus ook die van Glock
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Knuppel in het hoenderenhok; Als er geen wapens gemaakt waren/werden. Zou men zich er ook niet tegen moeten verdedigen.![]()
![]()
Op die manier houdt de wapenhandel zichzelf in stand natuurlijk.
danzzz schreef:Ayasha schreef:Knuppel in het hoenderenhok; Als er geen wapens gemaakt waren/werden. Zou men zich er ook niet tegen moeten verdedigen.![]()
![]()
Op die manier houdt de wapenhandel zichzelf in stand natuurlijk.
Er zijn nog honderdduizend andere manieren om iemand om het leven te brengen, zelfs al zouden we ALLES verbieden waarmee je het zou kunnen doen. Ik denk alleen dan wel dat we met zijn allen op een planeet compleet van onschepbaar zand in ons blootje moeten leven.
Ayasha schreef:danzzz schreef:Er zijn nog honderdduizend andere manieren om iemand om het leven te brengen, zelfs al zouden we ALLES verbieden waarmee je het zou kunnen doen. Ik denk alleen dan wel dat we met zijn allen op een planeet compleet van onschepbaar zand in ons blootje moeten leven.
Maar dan zou men wel dichtbij moeten komen. Met een wapen hoeft dat niet. Met gevolg dat het dus veel onverwachter kan gebeuren (als iemand met een knuppel op je af komt kan je rennen, heeft ie een wapen vast, kan je ook rennen maar sneller dan een kogel ben je niet.)