Ik laat mijn kleine geen minuut alleen in de auto, ook niet als ze slaapt. Er kunnen namelijk nog meer dingen gebeuren dan alleen van de hitte bevangen raken.. moet er niet aan denken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:Forgotten baby syndrome heeft te maken met het feit dat gewoontepatronen het overnemen van normaal denken en dat gebeurt over het algemeen door stress en slaapgebrek.
Juist. Exact dit. Zo compleet uitgeput zijn dat je niet helder meer denkt. Dat je naar je werk rijdt, daar parkeert en je vervolgens afvraagt hoe je daar in hemelsnaam naar toe gereden bent....
Ik begrijp niet dat je je kind vergeet, zeker niet in dit specifieke geval waarbij beide ouders het kind vergeten zijn. Maar k begrijp wel dat het kan gebeuren, wanneer een ouder totaal uitgeput wordt geleefd
Daar heeft ze wel van geleerd en uiteraard nooit weer gedaan. Ook 'even' kan gewoon niet. Als het in Nederland zo warm is dan kijk ik altijd goed in de auto's op de parkeerplaatsen. Even een check of er geen kinderen/dieren in achtergelaten zijn.