Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:40

Gaan we weer... Ik blijf er wederom bij dat het geen IS strijder is zolang er geen officiële berichten naar buiten zijn gekomen.
Andreas Lubitz was ziek in z'n hoofd maar er zijn daar genoeg fouten meegemaakt. En bovendien gebeurd dit genoeg in andere landen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:41

Wat een idioten leven er toch op deze wereld :\

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:43

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:46

Anders Breivik is vandaag 5 jaar geleden trouwens. Wie weet heeft het daarmee te maken. Ik doe geen aannames voor er dingen helder zijn.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:48

Heb het toch gezegd, heel Europa haalt maar van alles binnen PAARD VAN TROJE.

Er zitten een hoop NEPvluchtelingen (moordenaars/ verkrachters en of van die gehersenspoelde debielen van die zogenaamde strijders) tussen.

Ze willen zich zo verspreiden en of aan hun doodsstraffen ontsnappen en puur voor de gratis geld en zorg/ huizen, ze gingen toch er gerust met het gekregen geld op vakantie erheen.

Nu is het dikke ellende en rijkelijk te laat, er is totaal geen strikte controle op,gevalletje van een beetje dom!
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 22-07-16 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:48

Ik schrok zo toen ik het hoorde...
Het blijft maar gaan.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:50

Ragdoll, heb jij al meer informatie dan over de daders?

Dreamy

Ragdollcat schreef:

Er zitten een hoop NEPvluchtelingen (moordenaars/ verkrachters en of van die gehersenspoelde debielen van die zogenaamde strijders) tussen.

Ze willen zich zo verspreiden en of aan hun doodsstraffen ontsnappen en puur voor de gratis geld en zorg/ huizen, ze gingen toch er gerust met het gekregen geld op vakantie erheen.

Nu is het dikke ellende en rijkelijk te laat, er is totaal geen strikte controle op,gevalletje van een beetje dom!

Zijn dit vluchtelingen dan?

Samy

Pff ... morgen stond bij ons Duitsland op de planning .... ondanks dat wij aan de Nederlandse grens kant blijven en dit ruim 6 uur verder rijden is ... denk dat we het maar cancelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:51

Ragdollcat schreef:

Waar haal je dit soort ongefundeerde dingen toch allemaal vandaan??

Net op rtl4 een filmpje van een omstander bij de McDonalds. Jeetje wat een schoten... %)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:51

Samy schreef:
Pff ... morgen stond bij ons Duitsland op de planning .... ondanks dat wij aan de Nederlandse grens kant blijven en dit ruim 6 uur verder rijden is ... denk dat we het maar cancelen.

Duitsland is groot. Voor hetzelfde geld gebeurt het morgen hier.
Laat je niet bang maken, maar blijf wel waakzaam.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:52

Ragdollcat schreef:

En jij bent zo naief om te denken dat moordenaars, verkrachters, debielen zich niet tussen de europeanen bevinden. Dat die alleen van buiten Europa komen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:53

Het is gewoon zo!

Feit is wel dat er heel veel dikke ellende is met de mensen uit Afrika en arabische landen die allemaal hierheen zijn gekomen en in die landen is het ook dikke ellende. Het verplaatst steeds meer naar steeds meer Europese landen.

Ik heb hier nooit gezegd dat de Europese mensen perfect zijn.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 22-07-16 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:54

Ragdollcat schreef:

Zo, over aannames gesproken. Mis ik informatie? Er is helemaal niets gezegd over dat de dader(s) vluchtelingen zijn.
Trouwens, de dader van de schietpartij in Alphen van de Rijn was gewoon een Nederlander....

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:55

Bah... Ik kreeg gewoon kippenvel toen ik het hoorde.... ;(

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:55

Ragdollcat schreef:
Het is gewoon zo!

Wat een goed argument *applaus*

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:57

Ragdollcat schreef:
Het is gewoon zo!

Wat is zo? Dat er verkrachters en moordenaars binnenkomen als zijnde vluchtelingen? Zal best gebeuren. Maar wie zegt dat het vluchtelingen zijn die bij deze aanslagen (en vorige) betrokken zijn?
Ook ooit gehoord van slapende cellen?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:57

Ragdollcat schreef:
Het is gewoon zo!

Uitstekend argument, echt top! +:)+

Wat ontzettend vreselijk weer dit.. Hoop dat er snel meer informatie komt.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:59

nuscaniels schreef:
En jij bent zo naief om te denken dat moordenaars, verkrachters, debielen zich niet tussen de europeanen bevinden. Dat die alleen van buiten Europa komen.

Aan Europeanen die zich misdragen/ moordenaars, verkrachters, diebielen zijnhebben wij genoeg en dan ook nog deze ellende er dubbel extra bij, want ze gaan vaak veel verder en extremer.

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:00

Ragdollcat schreef:
nuscaniels schreef:

Aan Europeanen die zich misdragen/ moordenaars, verkrachters, diebielen zijnhebben wij genoeg en dan ook nog deze ellende er dubbel extra bij, want ze gaan vaak veel verder en extremer.

Ik verwijs je naar de quote die elenaMM77 eerder plaatste:

elenaMM77 schreef:
Citaat:
In 2013 werden bijvoorbeeld in de 28 lidstaten van Europa maar liefst 152 terroristische aanslagen gepleegd, slechts twee hiervan werden door extremistische moslims gepleegd. 84 van deze aanslagen werden gepleegd door Europese, separatistische en nationalistische groepen gepleegd. De meeste van deze aanslagen komen niet of nauwelijks in het nieuws. Neem nou FLNC, een Franse terreurgroep die aanslagen pleegt voor de onafhankelijkheid van Corsica.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:02

Volgens mij kwam de AIVD vorige week toch echt met lood in de schoenen melden dat er toch wel wat mensen binnengeglipt zijn via de vluchtelingenstroom. Nou, als een ambtenaar verteld dat het toch wel een beetje voorgekomen is, dan kan je ervan uit gaan dat de meerderheid mensen zijn die we hier helemaal niet willen en een handje vol echte vluchtelingen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:04

Ben benieuwd wat je nu gaat melden als het om een stel neonazi's blijkt te gaan in Duitsland Ragdollcat?
ga je het relativeren waardoor het ineens minder erg lijkt dan een aanslag door moslims?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:06

danzzz schreef:
Volgens mij kwam de AIVD vorige week toch echt met lood in de schoenen melden dat er toch wel wat mensen binnengeglipt zijn via de vluchtelingenstroom. Nou, als een ambtenaar verteld dat het toch wel een beetje voorgekomen is, dan kan je ervan uit gaan dat de meerderheid mensen zijn die we hier helemaal niet willen en een handje vol echte vluchtelingen.

En dit is dan nog te voorzichtig gezegd!!!!
Eindelijk ietsjes toegegeven en beetje wakker geschud.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:08

In het stadscentrum zouden ook gewonden zijn gevallen.. Iemand die daar meer over weet?