Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbet schreef:Heel erg.
Helaas schrik ik er allang niet meer zo van, dat is toch erg?
Er zijn zoveel aanslagen de laatste jaren dat je er een soort van gewend aan raakt.
Of dat je jezelf verhard dat het je niet meer zo raakt of zo.
Ik kan het gewoon nooit begrijpen, al die onschuldige mensen die elke keer overlijden.
De wereld lijkt steeds gekker te worden.
Clau1981 schreef:In mei nog naar Turkije geweest en in september ga ik waarschijnlijk weer. Nee, dit houd me gek genoeg niet tegen om te gaan. Ik vlieg gelukkig niet op Istanbul. Daar zou ik dan toch goed over nadenken.
purny schreef:Clau1981 schreef:In mei nog naar Turkije geweest en in september ga ik waarschijnlijk weer. Nee, dit houd me gek genoeg niet tegen om te gaan. Ik vlieg gelukkig niet op Istanbul. Daar zou ik dan toch goed over nadenken.
Maar wie zegt dat er geen andere luchthaven word gepakt. Het kan net zo goed Antalya zijn ofzo.
Ik ga wel in september naar New York en volgende maand naar Berlijn. Zal toch blij zijn als ik veilig geland ben
Clau1981 schreef:In mei nog naar Turkije geweest en in september ga ik waarschijnlijk weer. Nee, dit houd me gek genoeg niet tegen om te gaan. Ik vlieg gelukkig niet op Istanbul. Daar zou ik dan toch goed over nadenken.
Booooo schreef:Heel erg, maar kan overal gebeuren, zijn jullie Belgie alweer vergeten?
Bedoel het niet banketstaaf, maar de toerisme in Turkije gaat al niet goed, en al die bangmakerij helpt er niks bij. Mijn vriend zit op dit moment in Gumbet, maar in november, februari en 3 weken geleden heb ik nog via Ataturk gevlogen. Voelde me er niet onveilig daar. Over een maand vlieg ik op Bodrum om naar Gumbet, daar is tot nu toe nog niks gebeurt, maar ook al zou het wel zijn zou ik nog steeds gaan.
Mijn vriend werkte in Istanbul in Taksim waar laatst een aanslag was. Een uur later, en hij was naar zijn werk gelopen. Tuurlijk ben ik nu wel blij dat hij in Gumbet zit, maar ik blijf er Turkije niet voor uit. Ik ben 3 weken geleden zelfs naar Van (oosten bij grens van Iran) geweest. Heel dat gebied is oranje gekleurd als reisadvies. Heb er niks van gemerkt.