Celiien schreef:JuistKijken wie er na een uur nog overeind staat
Survival of the fittest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Wat moet je leven toch in en intriest zijn als je je zo moet gedragen. op het VMBO nog wel. Wat nou, zijn haar kleurpotloden gestolen ofzo? Had ze hetzelfde truitje aan? Echt waar.. Als haar blik je niet aan staat, kijk dan lekker de andere kant op ofzo.
Leffroi schreef:Wat moet je leven toch in en intriest zijn als je je zo moet gedragen. op het VMBO nog wel. Wat nou, zijn haar kleurpotloden gestolen ofzo? Had ze hetzelfde truitje aan? Echt waar.. Als haar blik je niet aan staat, kijk dan lekker de andere kant op ofzo.
Celiien schreef:Leffroi schreef:Wat moet je leven toch in en intriest zijn als je je zo moet gedragen. op het VMBO nog wel. Wat nou, zijn haar kleurpotloden gestolen ofzo? Had ze hetzelfde truitje aan? Echt waar.. Als haar blik je niet aan staat, kijk dan lekker de andere kant op ofzo.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit vaker voorkomt op het VMBO dan op het HAVO of VWO, gezien de hoeveelheid filmpjes de laatste tijd incl schoolbenoeming
Celiien schreef:Wat ik nog het meest apart vind is dat in het begin van het filmpje er twee meiden tegen over elkaar staan. De een zegt wat waardoor de ander flipt en een stoel pakt. Vervolgens komen er twee andere meiden bij die het meest donkere meisje helpen. Pas halverwege komen er twee meiden bij die de ander helpen, waarnaar er ook een paar gasten in beeld springen om de boel uit elkaar te halen.
Is het niet beter om ze meteen uit elkaar te halen? even serieus, ik was als leraar echt
gegaan en de deur op slot, zoek het maar lekker uit stelletje kansenpareltjes..
xSlvna schreef:Misschien treiterde de 1 de ander wel al jaren... Wie weet. Misschien was het slachtoffer onschuldig, misschien was het slachtoffer helemaal geen slachtoffer.
Maar wat een idioterie, arme man staat vrij machteloos want anders word ie aangeklaagd. Je moet er maar bij staan en toevallig weten wat aan de hand is, en dan misschien toekijken hoe een onschuldige meid in elkaar getimmerd word omdat ze gewoon het pispaaltje is.
Celiien schreef:Wat ik nog het meest vieze vind is het persoon die het meisje dat wordt vastgehouden door de leraar, vol in haar rug trapt met een aanloop..
Het is echt te kansloos voor woorden. Nu weten we het hele verhaal niet wat er gebeurd is of wat er gezegd is, maar volgens mij hebben die meiden gewoon het zwart voor hun ogen.
Celiien schreef:Ook niet waar, de twee eerste aanstichters zijn allebei getint. de een iets meer dan de ander, maar beide getint