Hele schoolklas op de vuist tijdens les in Almere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:23

Celiien schreef:
Juist :') Kijken wie er na een uur nog overeind staat _O-

Survival of the fittest :))

fleurtjeuh

Ik heb niet het hele filmpje gezien, maar ik word er gewoon onpasselijk van...

Leffroi

Wat moet je leven toch in en intriest zijn als je je zo moet gedragen. op het VMBO nog wel. Wat nou, zijn haar kleurpotloden gestolen ofzo? Had ze hetzelfde truitje aan? Echt waar.. Als haar blik je niet aan staat, kijk dan lekker de andere kant op ofzo.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:25

Leffroi schreef:
Wat moet je leven toch in en intriest zijn als je je zo moet gedragen. op het VMBO nog wel. Wat nou, zijn haar kleurpotloden gestolen ofzo? Had ze hetzelfde truitje aan? Echt waar.. Als haar blik je niet aan staat, kijk dan lekker de andere kant op ofzo.

Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit vaker voorkomt op het VMBO dan op het HAVO of VWO, gezien de hoeveelheid filmpjes de laatste tijd incl schoolbenoeming

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:25

Leffroi schreef:

Misschien keek gillend meisje 1 wel iets te lang naar het vriende van gillend meisje 2. Dan snap ik wel dat je met stoelen gaat gooien. :')

Celiien

Re: Hele schoolklas op de vuist tijdens les in Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:27

Of gillend meisje 1 liep langs gillend meisje 2 waarbij haar tas per ongeluk langs meisje 2 ging... stel je voor :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:28

Celiien schreef:
Leffroi schreef:

Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit vaker voorkomt op het VMBO dan op het HAVO of VWO, gezien de hoeveelheid filmpjes de laatste tijd incl schoolbenoeming

Denk dat dit per situatie/school verschilt. Toen ik nog op het VMBO zat (5/6 jaar terug) kwam al het drama en de meeste ruzies juist bij HAVO/VWO weg.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:29

Degenen die erbij staan te filmen vind ik al net zo erg.
Kansloos dit |o

En dan wil de school dat het filmpje van internet wordt gehaald omdat de leerlingen recht op privacy hebben.. dat wordt m niet meer, is dumpert, facebook, en youtube al rond gegaan. En zulke personen hebben geen recht op privacy vind ik, eigen schuld.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:30

Celiien schreef:
Of gillend meisje 1 liep langs gillend meisje 2 waarbij haar tas per ongeluk langs meisje 2 ging... stel je voor :j

Het "echte" leven is er niets bij :n

:')

nontie

Celiien schreef:
Wat ik nog het meest apart vind is dat in het begin van het filmpje er twee meiden tegen over elkaar staan. De een zegt wat waardoor de ander flipt en een stoel pakt. Vervolgens komen er twee andere meiden bij die het meest donkere meisje helpen. Pas halverwege komen er twee meiden bij die de ander helpen, waarnaar er ook een paar gasten in beeld springen om de boel uit elkaar te halen.

Is het niet beter om ze meteen uit elkaar te halen :') ? even serieus, ik was als leraar echt :evaw: gegaan en de deur op slot, zoek het maar lekker uit stelletje kansenpareltjes..

Jouw verwoording, heerlijk, you got me there _O-

xSlvna

Misschien treiterde de 1 de ander wel al jaren... Wie weet. Misschien was het slachtoffer onschuldig, misschien was het slachtoffer helemaal geen slachtoffer.

Maar wat een idioterie, arme man staat vrij machteloos want anders word ie aangeklaagd. Je moet er maar bij staan en toevallig weten wat aan de hand is, en dan misschien toekijken hoe een onschuldige meid in elkaar getimmerd word omdat ze gewoon het pispaaltje is.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:34

xSlvna schreef:
Misschien treiterde de 1 de ander wel al jaren... Wie weet. Misschien was het slachtoffer onschuldig, misschien was het slachtoffer helemaal geen slachtoffer.

Maar wat een idioterie, arme man staat vrij machteloos want anders word ie aangeklaagd. Je moet er maar bij staan en toevallig weten wat aan de hand is, en dan misschien toekijken hoe een onschuldige meid in elkaar getimmerd word omdat ze gewoon het pispaaltje is.

Ik denk (met nadruk op denk, zeker weten doe je natuurlijk nooit) dat dit niet zozeer om pesterij/pispaaltje ging. Zoals het erop leek hadden beide partijen aardig wat man (gillende meisjes) achter zich staan. Terwijl je op die leeftijd meestal ziet dat niet veel mede leerlingen het voor het pispaaltje op durven nemen, uit angst om zelf de volgende te worden.

Maar je weet maar nooit natuurlijk!

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:35

Wat kansloos zeg! Ik zeg video lekker online laten, als je je als een wilde aap gaat gedragen mag je ook met de gevolgen leven.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:35

Oeps dat is mijn oude school. (25 jaar geleden :P )

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:36

Laatst liet ik mn vriend dit filmpje zien. Hij komt zelf uit almere en vertelde mij dat dit dagelijke kost is op de middelbare scholen.

Sterker nog. Hij vond dat dit nog mee viel. Dat dit nog nieteens het ergste is....

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:43

Och wat ben ik toch blij dat ik uit die stad weg ben, stelletje randdebielen bij elkaar :+

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:48

Celiien schreef:
Wat ik nog het meest vieze vind is het persoon die het meisje dat wordt vastgehouden door de leraar, vol in haar rug trapt met een aanloop..

Het is echt te kansloos voor woorden. Nu weten we het hele verhaal niet wat er gebeurd is of wat er gezegd is, maar volgens mij hebben die meiden gewoon het zwart voor hun ogen.

Zo ja, die... ik schrok daar gewoon van. Wat voor respect heeft zo'n docent nog dat ze zoiets flikken. Wat een stelletje zielige lui zijn dat. En nog lachen ook op de achtergrond. Leuk hoor... Ik houd m'n hart vast voor de toekomst van zulke lui als ze dit normaal vinden. Iemand moet dat stelletje randdebielen eens goed opvoeden en leren wat normen en waarden zijn. Want dat is hier een 'beetje' zoek. Kansloos dit.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:49

ik moest er stiekem wel een beetje van lachen, wat een hoopje kansloos.
Op een gegeven moment zie je ook meiden met elkaar vechten die in eerste instantie niet eens de ruzie begonnen :')
Het meeste is inderdaad slap ge-bitchslap, maar die trap in de rug ziet er toch niet fijn uit.

Ik heb 1 keer zo'n gevecht ''meegemaakt'' op mijn oude middelbare school.
Tussen 2 meisjes, en dat was puur en alleen haren trekken en armen rondzwaaien.
Maar heel de kantine stormde er op af om in een grote kring er omheen te gaan staan en kijken, stelletje ramptouristen :=

edit: ohja, en ''je slaat mij, je slaat mij nu'' op de meest droge toon ever maakte mijn humeur toch weer iets beter _O- _O-
Laatst bijgewerkt door Chasingmood op 28-06-16 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 14:50

Nou, dat wilde ik ook zeggen, zaten een paar vieze aanvallen tussen :=

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:53

Waar ik van schrik is dat ik op het einde van het filmpje heel erg de verdeling zie: blank - getint/buitenlands (hoe je het wilt noemen)
als dat er zo vroeg al in zit.. :n

Maar jezus deze leerlingen moeten al wel een hele erge stiekeme hekel aan elkaar gehad hebben. :') toen die andere twee meiden er ook bij kwamen was het zovan 'she saw the opportunity and she took it.' :')
Laatst bijgewerkt door xBontfire op 28-06-16 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:54

Ook niet waar, de twee eerste aanstichters zijn allebei getint. de een iets meer dan de ander, maar beide getint :j

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:55

Celiien schreef:
Ook niet waar, de twee eerste aanstichters zijn allebei getint. de een iets meer dan de ander, maar beide getint :j

Ik zei ook later in het filmpje, dan zie je dat alle 'getinte' meiden op de twee blanke aan het inslaan zijn. En andersom ook, de twee blanke meiden slaan elkaar geen een keer. Kan ook toeval zijn natuurlijk.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:58

Ik zie weinig discriminatie ...alles hakt op elkaar in, ongeacht huidskleur, geloof of haardracht :Y)

Heb medelijden met die leraar -O-

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 15:01

Ik heb daar op school gezeten in de jaren 80
Zaten toen al een hoop asos op die school. Waren heel vaak vecht partijen van zowel jongens als meisjes.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 15:02

Pff .. ik weet het wel, ik stem pvv... :n

(Krijg heel bokt achter me aan)