spatter schreef:<KNIP>
Ik denk dat ze er heel goed mee weg komt.
<KNIP>
Los van wat er wel of niet gebeurd en wat wij wel of niet vinden van de rechtspraak in Qatar ben ik het helemaal met je eens.
Edit: typo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aradis schreef:Iris82, het gaat niet zozeer om het jaartal, maar om de plek.
xCarpediem schreef:<KNIP> Ze hebben dus wel een bepaalde plek opgezocht waar alcohol geschonken wordt en volgens mij is dat ook niet 'toegestaan' in Qatar, of wel?
Huertecilla schreef:Aradis schreef:Iris82, het gaat niet zozeer om het jaartal, maar om de plek.
NEE!!!
Het cruciale punt is dat de prostitutie een onderwereld is, illegaal, waar sex/personen producten zijn.
Het is fundamenteel tegenstrijdig om vanuit een illegale wereld de wet om steun te vragen.
Helemaal om respect voor individuele integriteit te vragen in een situatie waar sex/persoon een product is.
WAAR dat ook is.
spatter schreef:Natuurlijk gebeuren er veel dingen in de prostitutie die niet door de beugel kunnen maar er zijn nog steeds vrouwen die bewust voor dit vak kiezen.
Citaat:Werd er nu maar op een normale manier naar gekeken en veel operlijker over gedaan.
Aradis schreef:Hoe bizar die wetten ook mogen zijn (in onze ogen), het is altijd verstandig je in te lezen in cultuur en wetgeving eer je ergens naar vertrekt. Vraag me af waarom twee jonge vrouwen ook op vakantie zouden willen in Quatar..
Blijft sneu voor de dame, hoop dat ze goede hulp krijgt in Nederland
Cowboy55 schreef:xCarpediem schreef:<KNIP> Ze hebben dus wel een bepaalde plek opgezocht waar alcohol geschonken wordt en volgens mij is dat ook niet 'toegestaan' in Qatar, of wel?
Als 'ongelovige' mag je in Qatar wel drinken. Maar (uit mijn blote bol) alleen in je hotel en tijdens de Ramadan alleen op je kamer. Die Syrier mocht dat als 'gelovige' dan weer niet.
Aradis schreef:Wat precies NEE!!!?
Ik heb het over de wetgeving, als in heftige straf op buitenechtelijke seks, noem niks over prostitutie..
Daarnaast is seks geen product, maar een dienstverlening.
Aradis schreef:Als ik je antwoord op mijn vraag goed interpreteer dan heb je het dus niet meer over vakantie Amaris, dan gaan ze er dus werken als prutsmuts..
Heb je daar een bron van Amaris, ik vind alleen dat het in sommige hotels getolereerd wordt voor (niet moslimse) buitenlanders.
Amaris schreef:En over alcohol: dat is bij de wet verboden. Voor iedereen.