Margee schreef:Hij zal wel weer aandacht nodig hebben, de knapperd!

Met zulke oppervlakkige mensen zou ik niet eens om willen gaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kahawa schreef:BKonline schreef:Ik vind wel dat hij gelijk heeft. Toen ik te dik was, lag dit niet aan de medicijnen (ook al neemt de honger/trek dan toe) of aan het te veel aan vocht. Ik was toch echt zelf verantwoordelijk en een beetje slapjes wanneer ik die kilo's er niet af kreeg.
Maar dat betekent niet dat hij er een oordeel over hoeft te vellen? Vind dit net zoiets als bijvoorbeeld afgeven op andermans rookverslaving.
xniieeenke schreef:Een deel van de te dikke mensen is onverzorgd, helemaal eens.
Maar om dat iedereen zo over een kam te scheren: doe. normaal.
MarlindeRooz schreef:Ja sorry maar eten is gewoon een verslaving net als roken.Van eten / sigaretten niet af kunnen blijven is gewoon een gebrek aan doorzettingsvermogen. Je wordt echt niet dik van lucht. Of heeft heel Nederland allemaal ziektes waarvan je dik wordt? Behalve de welvaartsziekte.
Oh ik moet ook opletten hoor, doe ik dus ook... En mijn vriend weet ook dat ik het onaantrekkelijk vindt als hij 10 kilo aan komt. Tja...
Gillbo schreef:Ergens heeft hij wel gelijk. Waylon zei laatst ook zoiets maar dan wat subtieler.
Nederlandse vrouwen mogen best wat beter voor zich zelf zorgen.
Geef je zelf de aandacht die je verdiend. Trek die leuke kleren aan, ook al heb je overgewicht, doe smorgens even een klein beetje mascara op zodat je ogen net wat meer stralen of koop dat fijne lingerie setje waar jij je zo goed in voelt want dat staal je uit!!
En dat wil niet zeggen dat je er altijd opgetut bij hoeft te lopen maar kijk bijv eens naar de franse of italiaanse vrouwen, die zijn over het algemeen wel wat meer bezig met hun uiterlijk.
En daarvoor hoef je geen fotomodel te zijn
En wat betreft Giel Beelen, mwah daar loop ik met mijn dikke kont maar mét mascara, hippe jurkje en opgeheven hoofd zo voorbij hoor
Gianti schreef:Hij mag dus geen mening hebben en die eerlijk vertellen als hem het gevraagd wordt ivm paar tere zieltjes?
Kahawa schreef:Gianti schreef:Hij mag dus geen mening hebben en die eerlijk vertellen als hem het gevraagd wordt ivm paar tere zieltjes?
Heb het toch niet over tere zieltjes? Wil je me geen woorden in de mond leggen aub?
Ik vind het gewoon nergens voor nodig om een beetje generaliserend en neerbuigend (semi) open deuren in te trappen.
Moet hij zelf weten idd, maar dat versta ik niet onder een punt maken.
Wie weet vind jij deze post met mijn irrelevante mening nergens voor nodig, daarin ben ik het dan zelfs nog best met je eens ook.![]()
oomens schreef:Hij heeft op zich wel een punt. Ik zal half bokt wel over mij heen krijgen, maar net zoals het meerendeel van de mensen die slecht spellen echt geen dyslect is, zo is het meerendeel van de te dikke mensen echt niet alleen slachtoffer van een zeldzame stofwisselingsziekte.
Ine23 schreef:Ik denk dat veel mensen ook oordelen vellen door gebrek aan kennis, want zo simpel als 'je stopt het toch zelf in je mond' is het helaas bijna nooit.
Gianti schreef:Kahawa schreef:
Heb het toch niet over tere zieltjes? Wil je me geen woorden in de mond leggen aub?
Ik vind het gewoon nergens voor nodig om een beetje generaliserend en neerbuigend (semi) open deuren in te trappen.
Moet hij zelf weten idd, maar dat versta ik niet onder een punt maken.
Wie weet vind jij deze post met mijn irrelevante mening nergens voor nodig, daarin ben ik het dan zelfs nog best met je eens ook.![]()
mensen ervaren het zelf neerbuigend, ook zat mannen die niet met Hollandse meiden een relatie willen omdat ze te lang vinden, of Moslima's/Christelijke omdat ze geen zin hebben in een godsdienst. Waarom moet je met iedereen maar relatie willen hebben? Juist hier in topic zie ik meer woorden in de mond gelegd worden, ik lees nergens in dit stuk dat hij dun linkt aan mooi.. tussen dun en ongezond dik zitten heel wat kilo's nog.
en tsja, dan moeten er ook geen semi open deuren gevraagd worden
xEmily schreef:Ine23 schreef:Ik denk dat veel mensen ook oordelen vellen door gebrek aan kennis, want zo simpel als 'je stopt het toch zelf in je mond' is het helaas bijna nooit.
Hoe zit het dan in elkaar? Naar mijn inziens is het toch echt het eten dat men dik heeft gemaakt, al dan wel niet in combinatie met psychische problemen?