Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:Karuna,Klopt niet helemaal wat je zegt.
Het kind was vervelend in de auto,dus hebben ze die er uit gezet, toen ze later terug zijn gereden was het jongetje dus weg.
Mijn moeder heeft het vroeger ook wel gedaan, waren mijn zus en ik zo vervelend in de auto,dat ze ons er uit zette bij een parkeerplaats. Is gevaarlijk om rizie makende kinderen in de auto te hebben![]()
Maar wij bleven dan gewoon wachten want wisten dat se ons weer op haalde.
![]()
Heb al met meerdere kennisen er over gehad,vele zijn wel eens uit een auto gezet omdat ze vervelend waren.
In dit geval is het wel heel triest dat het jongetje is gaan lopen in het bos.
Ik praat niks goed,ouders hadden echt niet verwacht dat dit zou gebeuren,is meer om dan even te laten schrikken dat kinderen in de auto gewoon rustig moeten zijn.
Wel eng, hopelijk vinden ze het jongetje nog op tijd!
Ersina schreef:Ben ik nu de enige die niets van dit verhaal geloof? Buiten het feit dat er verschillende versies zijn over hoe het kind kwijt is geraakt...(versie die de ouders zelf veranderde. Ik hoorde op tv dat het kind met stenen gooide naar andere auto's en voor straf buiten de auto is gezet. Dus de weg! En dat eerst vertelt was, dat ze paddenstoelen zochten en het kind voor straf achterlieten ...dus het bos)Het lijkt mij dat als je als kind uit de auto gezet of achtergelaten, dat je achter de auto aan gaat rennen, janken en op de weg blijft lopen. Alle krokodillentranen van de vader ten spijt, in plaats van helikopters in te zetten, zou ik sporenonderzoek doen waar de ouders beweren het kind te hebben achtergelaten. Als je moe , bang en hongerig bent en een kind , ga je geen kilometers lopen. Tenzij het kind diep in de bossen is achtergelaten en helemaal niet aan de weg of op een parkeerplaats.
Ersina schreef:@ sammie. Tja je kunt bij alle berichtgevingen wel doen alsof je neus bloed en geen mening hebben en afwachten tot je het hele verhaal leest.
Je kan ook (zoals ik) en je gedachte uitspreken en er meteen iets van denken. Loop je wel het risico dat je die gedachte moet bijstellen, maar daarmee train je je geheugen. .
Sammie schreef:[/quote]Aangeven dat je voorzichtig bent met je mening en doen alsof je neus bloedt zijn wel twee heel verschillende dingen... Verder weet je er een mooie draai aan te gevenIemand even een flinke trap geven mwah... ja sorry.. dat was een geheugentraining
Diezelfde geheugentraining kan je ook leren niet gelijk van wal te steken met allerlei suggestieve ideeën in een situatie waar je details niet van kent.
Lusitana schreef:Sammie het een sluit het ander niet uit. Dat het soms niet zo is andersom, wil niet zeggen dat mensen die hun kind vermoorden het niet doen....
Lusitana schreef:Ik knoop niks aan elkaar. ik kom met het feit dat vaak blijkt dat ouders krokodilletranen gebruiken als ze een kind zelf vermoord hebben. Ik heb het over dit specifieke geval niet eens gehad.
Ik begrijp alleen de gedachtengang van mensen die in die richting gaan denken en sprak dat uit.