Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
farahdiba46 schreef:Azmay schreef:Verdoving duurt een minuut voordat dat gaat werken, dat kan die man al dood zijn.
Hij wilde toch dood?? Nu zijn er twee onschuldige dieren gedood, dankzij zijn stomme actie.
vuurneon schreef:De vraag is eerder: hoe is het mogelijk dat hij daar kon komen?
Ianrowan2009 schreef:Dus in zekere zin was deze vent redelijk bij zijn verstand toen hij voor deze manier koos. Hij had zelfs nog een afscheidsbriefje geschreven.
Geen medelijden met deze krankzinnige vent!! Goed dat hij nog leeft, mag hij de rest van zijn leven zien en horen hoe er over hem gedacht wordt!
jessdaniels schreef:Ianrowan2009 schreef:Dus in zekere zin was deze vent redelijk bij zijn verstand toen hij voor deze manier koos. Hij had zelfs nog een afscheidsbriefje geschreven.
Geen medelijden met deze krankzinnige vent!! Goed dat hij nog leeft, mag hij de rest van zijn leven zien en horen hoe er over hem gedacht wordt!
Héél knap geconcludeerd
vuurneon schreef:Doek het Pieter baan centrum maar op, slechts 1 berichtje op het nieuws en T eindrapport is al daar!
Ik heb wat zelfmoordbrieven gelezen (van geslaagde zelfmoorden) en het feit dat er een briefje is, wil niet altijd zeggen dat ze helder van geest warenheb onwijs warrige berichten gelezen van mensen die absoluut niet meer helder dachten en onsamenhangende verhalen ophingen. Feit dat iemand een briefje achter heeft gelaten wil niet zeggen dat ze bij hun verstand zijn, als iemand daarbij ook naakt tussen de leeuwen springt heb ik juist mijn twijfels over de mentale gesteldheid op dat moment. Ik hoop dat de hulpverlening in Chili goed is iig.
vuurneon schreef:farahdiba46 schreef:Hij wilde toch dood?? Nu zijn er twee onschuldige dieren gedood, dankzij zijn stomme actie.
Dat wisten ze toen nog niet dat hij dood wou.... Ze gingen niet rustig zijn kleding zoeken, briefje pakken en lezen en dan pas ingrijpen. Dierentuin heeft een protocol en dat volgen ze.
De vraag is eerder: hoe is het mogelijk dat hij daar kon komen?
Mariett schreef:Hm, en dan? 'Dierentuin laat leeuwen man verscheuren'. Dierentuin failliet, waarschijnlijk sowieso nog de dieren afgemaakt. Je schiet er niks mee op. Het was een vreselijke actie wat de man gedaan had, hij heeft er mensen en dieren mee getraumatiseerd. Ik hoop dat hij het nog zou kunnen inzien, en inderdaad nog eens het mooie van het leven zou kunnen zien.
Tigra_ schreef:Mariett schreef:Hm, en dan? 'Dierentuin laat leeuwen man verscheuren'. Dierentuin failliet, waarschijnlijk sowieso nog de dieren afgemaakt. Je schiet er niks mee op. Het was een vreselijke actie wat de man gedaan had, hij heeft er mensen en dieren mee getraumatiseerd. Ik hoop dat hij het nog zou kunnen inzien, en inderdaad nog eens het mooie van het leven zou kunnen zien.
Waarom zou de dierentuin failliet gaan? Mensen hebben ook hun eigen verantwoording en je hoeft niet alles af te schuiven op andere. Heel vervelend voor toeschouwers en zeker als er ook kinderen aanwezig waren maar de enige die daar schuld aan heeft is de naakte man.
Domme mensen heb je nu eenmaal daar hoeft een ander toch niet voor op te draaien. Zelfde als mensen hun raampje open laten staan of foto's van wilde dieren wil maken gek hé dat je op gevreten wordt.
Tigra_ schreef:vuurneon schreef:
Dat wisten ze toen nog niet dat hij dood wou.... Ze gingen niet rustig zijn kleding zoeken, briefje pakken en lezen en dan pas ingrijpen. Dierentuin heeft een protocol en dat volgen ze.
De vraag is eerder: hoe is het mogelijk dat hij daar kon komen?
Lijkt me heel duidelijk als je op het geniale idee komt een leeuwenverblijf binnen te gaan.
Iemand die wil leven doet zoiets gewoon niet en als ze dat wel doen is het toch hun eigen domme schuld.
Tigra_ schreef:Ieder z'n mening. Van mij hadden ze anders mogen handelen.
Roodvos schreef:Tigra_ schreef:Ieder z'n mening. Van mij hadden ze anders mogen handelen.
Ok, maar stel dan even dat de leeuwen de man verscheurd en verorberd hadden. Kunnen de verzorgers er naderhand dan nog veilig bij komen of worden die dan in het vervolg ook als wandelende maaltijd gezien? Want in dat geval heb je geen andere keuze dan de dieren afmaken. Als het niet is om het leven van deze geesteszieke man te redden, dan toch minimaal om de veiligheid van je eigen medewerkers te waarborgen. Het zijn geen schootkatjes hè.