Wat belachelijk zeg die kinderen zijn vast niet met dieren opgegroeid..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
josien_m_ schreef:Courses schreef:Zo pardon? Ouders die zeggen dat je dan dieren niet moet laten loslopen? Zijn ze toen ze klein waren van de tafel gevallen ofzo? Doe even normaal hoor. Als zulk volk zich mag voortplanten zouden we dat snel moeten laten castreren. Lekker voorbeeld voor je kids ben je dan.
En welk voorbeeld geef jij met deze uitspraken?
Jolene85 schreef:Zou zulke kinderen idd verbannen vd kinderboerderij; of een stel zwanen erbij zetten. 1 mep van hun en wellicht stopt het dan.
Schuur_ schreef:Ongelofelijk dit. Ik zou inderdaad met een pasjessysteem en zwarte lijst gaan werken als ik hun was.
Kinderen hebben zich te gedragen! Als ze zich willen uitleven gaan ze maar naar de speeltuin
Riel schreef:Jolene85 schreef:Zou zulke kinderen idd verbannen vd kinderboerderij; of een stel zwanen erbij zetten. 1 mep van hun en wellicht stopt het dan.
En dan heeft de kinderboerderij er een probleem bij. Het gaat hier nog steeds om kinderen. Oké dit gedrag moet worden bijgestuurd maar wel op een kindvriendelijke manier.
- Praat met politie (met de beelden) wat er het best kan worden gedaan om dit te stoppen
- Ontzeg kinderen die de dieren mishandelen de toegang tot het terrein met een duidelijke motivatie waarom. Wanneer kinderen oprecht berouw tonen (dit kan bijvoorbeeld in een brief etc... kan er altijd een systeem bedacht worden om ze een tweede kans te geven)
- Zorg er voor dat de kinderen niet meer aan de dieren kunnen.
- ...
KittyDylan schreef:Riel schreef:
En dan heeft de kinderboerderij er een probleem bij. Het gaat hier nog steeds om kinderen. Oké dit gedrag moet worden bijgestuurd maar wel op een kindvriendelijke manier.
- Praat met politie (met de beelden) wat er het best kan worden gedaan om dit te stoppen
- Ontzeg kinderen die de dieren mishandelen de toegang tot het terrein met een duidelijke motivatie waarom. Wanneer kinderen oprecht berouw tonen (dit kan bijvoorbeeld in een brief etc... kan er altijd een systeem bedacht worden om ze een tweede kans te geven)
- Zorg er voor dat de kinderen niet meer aan de dieren kunnen.
- ...
Kindvriendelijke manier? Ik had die allang een mep om de oren gegeven, en dan ben ik zelf nog maar een 'kind'!
Ik denk dat het vroeger ook heel anders was, dat je zeker een fikse tik kreeg als je zoiets deed?
Riel schreef:Als het niet helpt is het volgens mij het beste om er voor te zorgen dat de kids niet meer zomaar bij de dieren kunnen. Jammer voor de ouders/kids die met de beste bedoelingen komen maar het welzijn van de dieren gaat voor.