Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loois93 schreef:Ik geloof er wel in dat op een dag de aarde toch echt een keer uitgeput is. Zal natuurlijk niet in een maand of jaar gebeuren, maar eens moet het ophouden. Zeker als je kijkt naar hoe we met z'n allen met deze planeet omgaan. Ik denk alleen dat wij of de volgende generatie dat niet mee zullen maken, dat duurt nog wel even..
Emmaa_ schreef:Kijk naar Ebola.. Uiteindelijk is het niet 10% van de bevolking geweest maar het is wel een enorme uitroeiing geweest van een grote groep mensen. Als er geen grenzen op slot waren gegaan en zo veel preventieve maatregelen waren getroffen (die alsnog veel te laat op gang zijn gekomen) was dat echt keihard uit de hand gelopen.
Ayasha schreef:Dat de wereld een keer zal vergaan (en vermoedelijk pas na dat de mensheid het begeven heeft) lijkt me gewoon onvermijdelijk.Als onze zon een keer opgebrand is wordt leven op deze planeet onmogelijk.
Maar of we dat nog in ons leven kunnen verwachten? Dat denk ik niet.
De aarde zal het menselijke ras overleven met een koppel miljoen/miljard jaar. Maar zelfs het uitsterven van de mens in zijn geheel zullen wij noch onze kinderen nog mee maken denk ik.
Lepeltje schreef:De meeste van die rampen zijn niet bepaald bevorderlijk voor de mensheid, maar de aarde kan dat wel hebben hoor.Of er moet echt iets héél groots op knallen.
Het klinkt altijd zo grappig, alsof de aarde vergaat als de mens uitsterft. Ik denk dat het met de rest van het leven op de aarde een stuk beter gaat als wij opgerot zijn.