Joran van der Sloot op RTL4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:32

Die jongen is zo slim/gehaaid. Die waarheid komt er toch niet. Elke x n ander 'mooi' verhaal.
Hij gaat nu zielig lopen doen dattie daar wegkomt en dan weet n ander verhaaltje doen..

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:35

Wij hebben ook gekeken, vind het een griezel! Zo zelfvoldaan dat hij over alles verteld, brrrr eng ventje! Bah

Roos_M

Re: Joran van der Sloot op RTL4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:37

Echt een narcist dus.

Bizar dat zulke mensen toch kunnen voortplanten he.

Hij zit mij daar best.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:40

VivaByoux schreef:
Oke hoor ik het nou goed net..
John begint over Holloway. Zegt ie 'ik ben schuldig.. Schuldig aan alles wat ik hem gedaan.' Precies erna. Bekend ie dus nou? Of plaats ik het in verkeerde context

Dat heeft ie toch al tig keer gezegd?

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:44

eilleen333 schreef:
VivaByoux schreef:
Oke hoor ik het nou goed net..
John begint over Holloway. Zegt ie 'ik ben schuldig.. Schuldig aan alles wat ik hem gedaan.' Precies erna. Bekend ie dus nou? Of plaats ik het in verkeerde context

Dat heeft ie toch al tig keer gezegd?

Ik heb het nooit echt gevolgd toen. Ik kende het basis verhaal maar niet zijn interviews ect. Was ik nog te jong voor om echt besef van te hebben.
Dus ik heb dat nog nooit eerder van hem gehoord.

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:47

Hij lacht gewoon overal om..echt bizar

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:48

Ja dat heeft hij inderdaad al heel vaak gezegd. Ene leugen na de andere. Toen ook toch met dat hele verhaal dat hij alles in een auto had verteld door diegene die ingehuurd was door Peter R .de Vries. Ik ga het zo terugkijken, was net niet in de gelegenheid :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:53

Wie gelooft die narcist nog? Hij geniet er duidelijk van... en RTL verdient hier ook weer bakken met geld aan.... Heb zo te doen met de families van de jonge vrouwen die vermoord zijn... Helemaal die van Natalee; echt verschrikkelijk, nog steeds in onzekerheid... Laten ze het gewoon achter de schermen oplossen en dan in het nieuws brengen. Dit is toch om te kotsen? En ja, ik heb gekeken... Heb er al weer heel veel spijt van. Gatverdamme... :r

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 23:15

Ik probeerde het te zoeken op uitzending gemist maar volgens mij staat het er nog niet op.. Ben ook wel benieuwd.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 23:57

Hij staat er wel op. Alleen m'n laptop hapert een beetje dus ga het morgen terugkijken.

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 00:23

Hij geniet echt wel van elke aandacht die hij kan krijgen, vandaar dat hij contact blijft zoeken met misdaad verslaggevers. Hij vind zichzelf zo ontzettend belangrijk, hoop dat hij gewoon al die jaren in Peru moet blijven en dat we hem totaal niet meer op tv gaan krijgen... Zijn goed verdiende loon en gewoon echt geen minuut meer in de pers laten komen. Hoop dat de familie eindelijk achter de waarheid komen maar twijfel erg of hij wel de waarheid gaat zeggen.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 00:46

Ik heb het net ook gekeken, vind het altijd wel interessant. Al vind ik hem ook heel erg irritant, al die leugens...
Hij komt altijd heel onzeker over vind ik zelf. Dat lachje...

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 00:53

Die jongen is ziek. Hij kan geen gevoel opbrengen voor een ander.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 02:47

Het bizarre is dat meisje! Ze blijft hem opzoeken ze zitten ook echt hand in hand. Haar leven staat ook op hold voor die gek! Dat krijgt hij toch weer voor elkaar.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:18

Wat ik me dus afvraag, hoe kan je een kind krijgen als je in de gevangenis zit? En ik maar denken dat je beperkt contact kon hebben (zie dan altijd die filmshots voor me dat ze met een telefoon door een raampje praten). Maar dat blijkt dus heel erg mee te vallen, omdat je mensen daar gewoon op je kamer mag ontvangen.

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:23

Jeetje ik kreeg de rillingen van hem... Hoe hij daar met een lach op zijn gezicht zat...
Heel voldaan en tevreden. Die jongen is echt gek maar ook weer heel slim en dat maakt hem levensgevaarlijk. Ik denk dat hij nooit de waarheid gaat vertellen

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:31

eilleen333 schreef:
Wat ik me dus afvraag, hoe kan je een kind krijgen als je in de gevangenis zit? En ik maar denken dat je beperkt contact kon hebben (zie dan altijd die filmshots voor me dat ze met een telefoon door een raampje praten). Maar dat blijkt dus heel erg mee te vallen, omdat je mensen daar gewoon op je kamer mag ontvangen.

In Nederland zit je in een zaaltje als je op bezoek gaat en mag je elkaar eigenlijk niet aanraken. Zitten zelfs lage schotjes tussen de bezoekerskant/gedetineerde kant. Soms staan ze een knuffel net toe, maar dan staan ze wel naast je om te kijken of je niet iets doorgeeft (ondanks strenge controle bij binnenkomst). Dus in Nl niet haalbaar lijkt me inderdaad.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:36

Zo jammer dat deze psychopaat weer een podium heeft gekregen..

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:39

Majabeestje schreef:
Zo jammer dat deze psychopaat weer een podium heeft gekregen..

Inderdaad. Heel jammer, je voedt deze onfrisse knul alleen maar met aandacht, daar kickt hij op.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 10:13

Ik las laatst: Joran duikt af en toe op als een koortslip. En het is ook nog zo, haha!

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 10:34

F_Orumster schreef:
eilleen333 schreef:

In Nederland zit je in een zaaltje als je op bezoek gaat en mag je elkaar eigenlijk niet aanraken. Zitten zelfs lage schotjes tussen de bezoekerskant/gedetineerde kant. Soms staan ze een knuffel net toe, maar dan staan ze wel naast je om te kijken of je niet iets doorgeeft (ondanks strenge controle bij binnenkomst). Dus in Nl niet haalbaar lijkt me inderdaad.

Dit klopt niet helemaal. In Nederland kunnen ze ook aangeven dat ze hun vriendin/vrouw willen ontvangen in een apart kamertje. Een soort van sex kamer. Dit is ook voor lang gedetineerden. Enerzijds omdat ze bang zijn dat ze anders sexueel gefrustreerd worden en er extra problemen ontstaan. Staat veel over online en was ook te zien destijds in buch in de bajes

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 11:13

[/quote]
In Nederland zit je in een zaaltje als je op bezoek gaat en mag je elkaar eigenlijk niet aanraken. Zitten zelfs lage schotjes tussen de bezoekerskant/gedetineerde kant. Soms staan ze een knuffel net toe, maar dan staan ze wel naast je om te kijken of je niet iets doorgeeft (ondanks strenge controle bij binnenkomst). Dus in Nl niet haalbaar lijkt me inderdaad.[/quote]

Dit klopt niet helemaal. In Nederland kunnen ze ook aangeven dat ze hun vriendin/vrouw willen ontvangen in een apart kamertje. Een soort van sex kamer. Dit is ook voor lang gedetineerden. Enerzijds omdat ze bang zijn dat ze anders sexueel gefrustreerd worden en er extra problemen ontstaan. Staat veel over online en was ook te zien destijds in buch in de bajes[/quote]

mankeert er iets aan hun handen?

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 11:26

Haha tsja. Ik heb t ook niet bedacht ;) Weet alleen dat het wel mag en er dus de mogelijkheid is sex te hebben...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 14:56

Alsof Joran niet wist dat er een verborgen camera was. Dit is weer allemaal gespeeld en in scene gezet door hem. Hij weet heus wel dat er ergens een piepklein verborgen cameraatje is. Hij bespeelt mensen. De waarheid zal je nooit krijgen denk ik.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 16:33

Er is nu herhaling op. Ik kijk nu ook..