Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:VivaByoux schreef:Oke hoor ik het nou goed net..
John begint over Holloway. Zegt ie 'ik ben schuldig.. Schuldig aan alles wat ik hem gedaan.' Precies erna. Bekend ie dus nou? Of plaats ik het in verkeerde context
Dat heeft ie toch al tig keer gezegd?
eilleen333 schreef:Wat ik me dus afvraag, hoe kan je een kind krijgen als je in de gevangenis zit? En ik maar denken dat je beperkt contact kon hebben (zie dan altijd die filmshots voor me dat ze met een telefoon door een raampje praten). Maar dat blijkt dus heel erg mee te vallen, omdat je mensen daar gewoon op je kamer mag ontvangen.
F_Orumster schreef:eilleen333 schreef:Wat ik me dus afvraag, hoe kan je een kind krijgen als je in de gevangenis zit? En ik maar denken dat je beperkt contact kon hebben (zie dan altijd die filmshots voor me dat ze met een telefoon door een raampje praten). Maar dat blijkt dus heel erg mee te vallen, omdat je mensen daar gewoon op je kamer mag ontvangen.
In Nederland zit je in een zaaltje als je op bezoek gaat en mag je elkaar eigenlijk niet aanraken. Zitten zelfs lage schotjes tussen de bezoekerskant/gedetineerde kant. Soms staan ze een knuffel net toe, maar dan staan ze wel naast je om te kijken of je niet iets doorgeeft (ondanks strenge controle bij binnenkomst). Dus in Nl niet haalbaar lijkt me inderdaad.