Problem solved.

Warboel schreef:Warboel in paniek want Doctor Who gaat ook van Netflix![]()
Ik snap dat het jammer is, maar de dvd kan je ook gewoon kopen...
Doctor Who is ook gewoon leuk, net pas ontdekt maar gelukkig op tijd alles kunnen zien!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Feit is wel dat veel kinderen tegenwoordig niet leren hoe ze moeten spelen, denk aan verstoppertje, vies en lekker, fantasiewereld met barbies, lego etc. Tegenwoordig moeten ze al op 3 jaar een tablet hebben.
Leffroi schreef:Maar Shadow, waarom moet een kind elke dag of soms zelfs 2x daags frozen zien?
bruintje123 schreef:Een knuffel geeft geborgenheid en steun.
Omdat het letterlijk vast gehouden kan worden.
Heel wat anders dan tv.
amkeVH schreef:Okay prima dat de kinderen zich dan hechten aan telkens frozen kijken.
Maar ga je dan als ouder niet zo kinderachtig gedragen en koop die dvd als je je kindje blij wilt houden.
ipv drama schoppen en jezelf voor schut zetten tegen netflix
elenaMM77 schreef:amkeVH schreef:Okay prima dat de kinderen zich dan hechten aan telkens frozen kijken.
Maar ga je dan als ouder niet zo kinderachtig gedragen en koop die dvd als je je kindje blij wilt houden.
ipv drama schoppen en jezelf voor schut zetten tegen netflix
dat is ook precies wat ik eerder zei..
Het zijn met name de ouders, maar vooral ook de media die het drama creëren..
het 'drama' van het kind dat iets vertrouwd verdwijnt is heel normaal en hoort bij het leven,
zien we ook in iedere generatie op de een of andere manier wel terug.
gewoon film kopen klaar.. of gewoon wat nieuws aanbieden.
bruintje123 schreef:Een knuffel geeft geborgenheid en steun.
Omdat het letterlijk vast gehouden kan worden.
Heel wat anders dan tv.
Shadow0 schreef:Leffroi schreef:Maar Shadow, waarom moet een kind elke dag of soms zelfs 2x daags frozen zien?
Twee keer per dag de hele film lijkt me wat teveel van het goede, maar een bepaald liedje... kinderen hebben erg behoefte aan bepaalde patronen en rituelen, herkenbaarheid, voorspelbaarheid, herhaling, herhaling, herhaling.
En waarom zou een knuffel zo anders zijn dan een film? Uiteindelijk gaat het er volgens mij om dat een kind zich ergens aan verbindt, op een emotionele manier. Wat maakt een knuffel nou een knuffel, tsja, het is iets dat kinderen erin zien. Moeilijk te omschrijven. En het voelt goed en ruikt goed, precies zoals het hoort.
Bij een filmpje is het volgens mij net zo moeilijk te omschrijven, maar verbinden ze zich net zo goed aan iets. En het klinkt goed en het ziet er goed uit.
De gehechtheid lijkt me in elk geval niet wezenlijk anders. Dat verschil zit in ons als volwassenen - wij willen een verschil zien. Maar dat is maar onze projectie.
bruintje123 schreef:Ik vraag me af hoe mensen ermee omgaan als de cavia dood gaat.
Laten we het niet hebben over grootouder.
Een nieuwe klonen?
Verlies van dingen hoort erbij. Juist bij kleine dingen als een film is dat toch een mooi leerproces?